@ Lola; leuk he, internet afspeuren!!! Vindt ik wel tenminste!!!! Hou ook altijd de veiling site's in de gaten, voor het geval dat...
Jeetje wat veel berichten na vanmorgen! Ik had vanmorgen maar weer eens getest en ze waren donkerder. Ging ik naar mijn werk, vind ik een paar minieme spatjes bloed Ik meteen en dan ook echt meteen in paniek, ik dacht zelfs dat ik flauw ging vallen . Ik was er meteen van overtuigd dat het mis was... Twee miskramen achter de rug is best wel veel op zo´n moment Vaag verhaal opgehangen over buikgriep en naar huis geracet. Vk gebeld, de schat bood meteen aan vanavond nog een echo te doen (hoewel er waarschijnlijk toch niks te zien is, ben erg pril zwanger), op de bank gaan liggen en me thee laten brengen door mijn lief en nu helemaal niks meer te zien. Gelukkig. Ik hoop ZO dat het wegblijft. Goofychick, ik hoop ook voor jou ZO dat we bison-baby´s hebben! Omdat ik extreem onzeker ben hier nog een foto van de roze lijntjes van nul tot nu:
Hoi allemaal, het valt me op dat er nog helemaal niet zoveel positieve testers zijn. Mijn voorgevoel zei heel anders. Jammer! Toch voor de meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd!!! Voor de wachtenden: succes en duimen! Voor de meiden die ongesteld zijn: jammer! Veel succes in de volgende maand! Ik heb het gevoel dat het bij mij niet raak is. Voel niks aan m'n lichaam. Vorige week (net na de eisprong) heb ik erge buikgriep gehad. Gister tijdens het sporten voelde ik me niet goed en viel bijna flauw. Ik wijt dit aan de buikgriep maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het komt door een beginnende zwangerschap! Geen idee of dat zou kunnen. Maar dat hopen herkennen jullie vast... Ik heb van die gevoelige zwangerschapstesten in huis. Mag je vanaf 6 dagen voor NOD gebruiken. Ik twijfel om morgen even een testje te doen. Heb echter weleens gehoord dat ze soms vals positief testen. Maar het zou misschien juist ook een beetje hoop kunnen geven als ik iets van een streepje zou zien. Wat denken jullie? O ja, ik heb net een banner samengesteld maar weet niet wat ik met die tekst moet doen zodat je ook daadwerkelijk een banner hebt... Kan iemand dat uitleggen? xxx wensje2
Even een aanpassing: Ik heb nu 2 dochters hoor . Hoop snel zwanger te worden van de 3e... groetjes Marielle
Haha, jammer. Had ik net de smaak te pakken bij het maken van een banner. Mag er maar 1 afbeelding in de banner komen. Ik dacht ik doe er 1 voor mijn dochter en 1 voor mijn cyclus. Kan dus niet.
@Mompelientje sterkte wat enorm vervelend zeg. @Elly010 ik zie de streepjes hoor, nogmaals gefeliciteerd. @Haagje balen zeg @Naatje wat naar dat je nog steeds geen eisprong hebt gehad. Ik hoop gewoon dat die binnen nu en een paar dagen komt, liever dat dan een eiloze ronde denk ik dan maar. @Lola36 je hebt wel een hele mooie stabiele temp jammer dat de test nog negatief was. Wie weet is die over een paar dagen wel hartstikke positief! @Brondy jammer @Eviro 23 DPO Heb jij je temp bijgehouden? Zo ja is er een eisprong geweest want dan zou ik nu bij de HA op de stoep staan. @Jantine bah dat soort dingen maakt alleen maar onzeker. Nu even je rust pakken en van het positieve uitgaan (makkelijker gezegd dan gedaan). Voor de wachtenden: sterkte met wachten, wat duurt dat lang zeg. @hier wat ben ik toch ineens onwijs moe. Had ik gistermiddag ook al. Het is dat ik straks naar school moet voor dochter anders was ik echt gelijk gaan liggen andere dochter ligt nl nu ook op bed. En gaan liggen als ze allebei thuis/op zijn gaat ook niet lukken. Heb ook echt geen zin om wat te doen, dus blijf nog maar even hier rondhangen.
meiden bedankt voor jullie steun en jullie medeleven, ik lees natuurlijk hier nog wel af en toe mee enzo want ik ben heel erg benieuwd hoe het hier dan allemaal gaat aflopen met jullie allemaal. maar ga me nu vooral richten op het nieuwe nod forum ,want daar hoor ik nu ook bij, dikke kus voor jullie allemaal enne tot snel maar dan in een ander forum als het nod haha. (mocht 't ooit zover komen haha)
ff snel, want moet de kinderen ophalen. Nog niet ongesteld, net getest met een extra gevoelige test van zwanger en kids, maar negatief. Weet het nu echt niet meer. Iemand ervaring met die testen? Is deze gevoeliger dan die van de kruidvat? Alhoewel ik nu al zover overtijd ben had ik toch al positief moeten testen of niet? tot zo!
hey meiden hier alles goed net even 2 uur bij de tandarts gelegen voor voorbehandeling voor het plaatsten van 2 kronen over 2 weken. Maar gohh wat deed dat pijn zeg, Nou ja alles voor het goede doel he. Ik twijfel enorm of ik stiekem zal testen. Het is hoogst waarschijnlijk veel te vroeg en overigens heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben! Maar kan de verleiding ook moeilijk weerstaan. Wat zouden jullie doen. Officieel zou ik dag 26 na aanleiding van me eisprong ongie moeten worden dus dat is dan eigenlijks over 4 dagen? ben benieuwd wat jullie zeggen!!
solana ik ken de extra gevoelige testen niet dus daar kan ik je niet mee helpen helaas weet niet of ze gevoeliger zijn dan kr vat testen. Hier nog geen bloed, geen verschijnselen, wachten maar weer verder af. ik wil pas het weekend weer gaan testen als ik voor die tijd niet ongi ben. haagje balen las nog even snel dat je ongi bent geworden dikke kus!
Jantine.. He verdikkie ook al zo geschrokken wat is dat deze ronde toch met de zwangere dames hopelijk komt het niet meer terug en was het iets eenmaligs! En idd, pak je rust nu maar even meid! Ik duim!! Meiden wat een onzekerheden allemaal weer.. Zwangere dames met wat roze verlies (hoeft niks te betekenen overigens).. meiden die overtijd zijn en niet ongi zijn en een negatieve test.. meiden die op zoek zijn naar een spoorloos ei.. BAH BAH BAH.. Laat die duidelijkheid maar snel komen!
@ Solana: Ik heb de extra gevoelige testen van zwanger en kids gebruikt. Ik had op donderdag een duidelijke streep op de test en vrijdag op de k2v5 een heel licht streepje. Bij mij ging het helaas 2 dagen erna mis. Hoop dat je lichaam je snel meer duidelijkheid geeft! @ Jantine: Probeer positief te blijven, ook al is dat nu erg moeilijk na 2 mk's. Fijn dat de vk vanavond tijd voor je heeft! Duim voor je dat ze positief nieuws heeft voor je! As mijn ei op tijd was geweest dan zou ik morgen ongi moeten worden. Helaas was mijn ei een paar dagen later en moet ik nog langer in spanning zitten. Mag van mezelf ook niet steeds wcpapier gluren als ik geplast heb! Hoop dat het genoeg rust geeft.......
@girafje, dank je wel. ik wacht nog wel even af. Bij mijn oudste had ik pas na 7 dagen een positieve test en bij de jongste na 6 dagen. Dus ik wacht nog even af.
@Jantine, hoop dat er niks aan de hand is. Fijn dat je vanavond al terecht kunt. Is er al iets bekend van Spinnekopje?
Was je ziek geweest tijdens eisprong? Ik had het wel. Liever dat het blijkt dat je HCG laag is en dat je gewoon zwanger bent, hoe voel je je? Als je niets voelt is het goed nieuws en als je krampen voelt, is niet goed (zoals ik)
Even een vraagje aan de experts : vanaf wanneer kan je de 2v5 testen gebruiken? En is het belangrijk om met ochtend urine te doen? (Banner klopt niet helemaal)