Ik vind het altijd erg moeilijk om iets over een kaartje te zeggen... Want een kaartje kan heel mooi uit zien maar dat zegt allemaal niks... Het belangrijkste is dat hij hoog blijft op het moment dat je echt overtijd bent. @Lianne nu zul je zien dat ik er langer op moet wachten...
Goedemorgen meisjes! Ik vraag nu misschien heel veel van jullie "tuurscales" maar ik denk een heel licht schaduwtje te zien. Ik krijg het bijna niet op de foto maar ik heb het toch geprobeerd. Ziet iemand het ook? Als mijn berekening klopt (en niet die van FF) dan zit ik nu 3 dagen voor NOD
@ Suusje; daar ben ik het wel een beetje mee eens. op de dag dat ik positief testte, deed ik dat, omdat mijn temp naar beneden ging. Nou: ik had een goed pisitieve test in handen. Nu heb ik al een paar keer gedacht dat het hoopvol was, en werd ik soms ongi met een temp van 37. @Lianne; dat ge-zigzag herken ik wel van mijn zwangere kaartje. Check hem maar eens, december 2008 (ff scrollen)
Hee Betty...het kost vrij veel moeite met zo'n foto (tip mijnerzijds: leg um in de vensterbank, daar heb je vaak goed licht!) maar ik denk wel iets te zien! Morgen (of overmorgen) zou dat beter te zien moeten zijn!
Ja ja dat ongi verhaal klopt wel want hij kan voor of tijdens je ongi omlaag gaan... Maar het gewoon moeilijk om iets van een kaartje te zeggen want het is bij iedereen anders... Kijk hier maar eens dames... Hier staan er heel veel.. http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/8194-temperatuurkaartjes-zwangeren.html @BB sorry maar zie niet echt iets... dacht eerst wat te zien maar nu niet meer... Misschien gun ik het je wel zo dat ik heel graag wat wil zien...
Betty, ik zie heel vaag iets! Is het roze bij jou? Spannend hoor! Drie dagen voor nod, nog genoeg tijd om bij te kleuren
Dag Betty, idd leg het eens bij een vensterbank ofzo...want ik zie het ook niet heel goed..het is in ieder geval geen algehele OMO dat is zeker voor mijn gevoel... Frustrerend dit he! Gatsie, wat kan een lichaam van de vrouw ook zo verrekte moeilijk in elkaar zitten.. ik had toch gezegd dat ik van dweek GIGA steken had in mijn lies etc. maar na twee dagen is het gewoon geheel weg! Er lijkt ook nog geen ongie aan te komen, maar voor de rest voel ik niets... ja veel plassen, maar dat komt van de vele koffie/thee ben ik bang
@BB. Volgens mij zie ik wel iets!!! en dat met giga hoofdpijn!! Tuuren was niet echt nodig hoor. Hoop voor je dat zondag een duidelijker streepje krijgt!!!
@ BB; Jawel hoor, die test is niet omo-wit!!! Spannend, spannend, spannend zeg!!! Ik hoop het voor je!!!
@ Hellen en Suus; Thnxxxxx meiden.... Misschien moet ik het vertrouwen in mn eigen lichaam nog maar even niet verliezen en gewoon even afwachten!!! Weet dat het niet alles zegt maar voel me altijd weer beter als er iemand even naar gekeken en zn mening erover gegeven heeft!!! Dus nogmaals THNXXX!!! We wachten gewoon rustig af wat het gaat doen... Zit nu op cyclusdag 28.... Dus ben benieuwd hoe lang mn cyclus deze maand is....
@Lianne, dank je wel! Hoop dat jij deze maand al geluk hebt! @BB, ik zie een heel vaag lijntje. Kan niet zien of ie roze is, maar er zit wel zeker iets.
Dag 38 hier. Nog geen ongie, hoge temp. Gisteren was de test nega, vandaag niet getest, morgen weer. @BB Ik zie wel heeeeel licht iets. Is het roze bij jou? Duim Duim
ja meiden me temp kaartje ziet er mooi uit maar dat zag hij er in september ook dat zelfs andere meiden onder andere angel 87 dacht dat ik echt zwanger was maar ik werd toch echt ongie dus een mooi temp kaartje zegt volgens mij ook niet zo veel. Maar ik ging voelde net wat lopen dus dacht echt even shit ik word al ongie maar ik rennen naar de wc was het mega veel wit achtig slijm! Kan dit een teken zijn? Ik heb namelijk normaal na mijn nod echt geen slijm ja 2 a 3 dagen maar niet op 10 dpo! Over de test die voorbij kwam. Ik zelf zou hem als negatief beschouwen. Ik moet zeggen in het klein lijk ik iets te zien maar als ik hem vergroot niet! Maar zoals ik zeg zo'n test zou voor mij niet voldoende zekerheid geven! Ik zal als ik jou was afwachten tot nod of na nod en dan testen!
@Mamavand; Dat advies kreeg ik vanmorgen ook van suusjelove en Hellen!!! Het kan er zo mooi uit zien, het zegt niets... Dus afwachten maar weer... Heb wel eens gelezen dat het wel 1 van de symptomen kan zijn!!! Maar het verschilt ook weer per vrouw!!! Raar he, het vrouwelijk lichaam... Maar goed, ik heb het zelfde idd... Sinds mn ei heb ik witte cremerige afscheiding... Normaal is dat 2-3 na mn ei afgelopen, nu nog steeds... En af en toe voel ik het ook "lopen" en helemaal deze dagen, op 10DPO ren ook ik naar de wc... Maar tja, zoals ik al schreef, afwachten geblazen!!! Duim voor je!!!
He meiden, Bedankt voor jullie reacties. Ik laat me hier zeker niet door van de wijs brengen hoor. Daarvoor ga ik (helaas) al iets te lang mee in de 'zwanger worden-business' Ik wilde alleen even checken of ik het schaduwtje alleen in mijn hoofd zag Mijn borsten zijn alweer slap en ik heb geen innestelingsdip gehad dus de kans dat dit echt iets wordt is nihil maar de tijd zal het leren! Ik hou jullie op de hoogte!
@ Jantine jeetje ik zal voor je duimen ! @ Haagje Ik Kom OOOOKK (al zal ik wel hier blijven om de wijzigingen bij te houden) @ Spinnekop LLL Dikke knuffel @BB geniet van wenen, ik durf het niet te zeggen, ik denk wel wat te (willen) zien?? @ Jantine dat klinkt in ieder geval goed!!!