NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dan zou ik die van 21 nov niet als ongi tellen... Wanneer heb je ei sprong gehad..?!
    Oh die heb je pas gehad zie ik... Mits je banner klopt...

2. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Ik voel mijn ei sprong nooit en we klussen altijd op goed geluk ;) is de vorige keer ook gelukt, dus weet niet of mijn banner klopt, dat zou we heeel erg onwaarscheinlijk zijn met deze rare cyclus nu van mij :)
    ik had mijn banner aangepast aan de ongi van 21 nov maar die za ik dan idd maar niet mee rekenen en dan heb ik nu gewoon een hele lange cyclus gehad van ff tellen.........36 dagen.... hmm oke dankje voor je reactie!! ga er vanuit dat dit dan nu mijn ongi word idd... dan ga ik de volgende ronde minimaal uit van een cyclus van 32 voordat ik een test doe, tenzij in hondsberoerd word ;)

Heb nu maar ff geen banner tot mijn ongi echt is door gebroken.

3. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Meiden even een egobericht net een test gedaan en hij is positief :$

Het is nog geen kaller, maar ook geen tuurstreep. Gelijk een digitale test er achteraan gedaan en die zegt zwanger 2-3. Wilde eigenlijk pas morgen testen, maar ik had nog geen bruinverlies en voelde me vanmorgen in het begin niet zo goed (herkende ik van mijn vorige zwangerschappen).

Ga nu even bijkomen en boodschappen doen met mijn meiden. Ik ben er vanavond weer.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou ...fijn nieuws voor Steffie! Gefeliciteerd!

5. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    JEUJ Steffie mag op roze! Gefeliciteerd!

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steffie.. Gefeliciteerdd!!! had ji nou al eerder getest of braaf gewacht??:p:p

7. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Steffie van harte!

Kan iemand nog antwoord geven op mijn vraag?

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    @Steffie, gefeliciteerd meid! 2-3 al??? Waauw!! Hoever ben je volgens jezelf?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Steffie proficiat..!!!!

10. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Steffie: gefeliciteerd !! :)

@ego: nog geen ongi hiero :(

11. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Steffie. Gefeliciteerd

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ zaterdag: hmm weet niet of je bij verschillende zwangerschappen eerder of later, meer of minder hcg aanmaakt... Misschien dat je ei later is gekomen? Ik zeg maar zo, geen bloed geeft moed :D

13. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Zaterdag, ik zie net dat je je banner hebt aangepast? Ben je toch ongi of ben je maar gewoon een nieuwe cyclus gaan tellen? :(

14. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Bedankt voor de felicitaties. Ik had nog niet eerder getest.
    Ik snap de 2-3 ook niet helemaal. Ik heb getempt en zit nu op 13 DPO.
    Straks is het een tweeling ;)

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Yaay steffie gefeliciteerd! <3

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zoo weer bijgelezen haha, uur verder zo ongeveer :D

Gefeliciteerd voor de roze dames! Hopelijk allemaal plakbeebjes!!

Balen voor de ongi meiden, er staat veel te veel rood in de lijst :(

Voor de afwachters, waaronder ik zelf ;): Succes!

Heb btje zeurend gevoel in onderbuik, maar dat heb ik al vaker gehad.. Misselijk ben ik vaak tussen eisprong en NOD, dus zegt ook niks.. Maar nu heb ik ineens sinds dag of 3 erg zere tepels, slaap niet lekker op m'n buik daardoor.. Herkent iemand dit? Mijn borsten zelf doen niet zeer.. Hopelijk goed nieuws maar wil voorlopig nog afwachten met testen.. Vorige x ook uitschieter gehad in cyclus dus.. Als ik volgend weekend niet ongi ben dan ga ik testen :D

17. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @Steffie: GEFEICITEERD meid!!!

@zaterdag: Het zou wel kunnen idd, want mijn (stief)moeder had dat ook, bij haar eerste 2 zwangerschappen kon ze gelijk op de test zien dat ze zwanger was, Alleen bij haar laatste 2 gaf de test pas na 6 week positief aan, onder tussen wist ze via de HA al wel dat ze zwanger was. tussen de ena laatste en de laatste zwangerschap had ze nog een MK en daar teste ze wel positief bij... dus het kan idd heel erg wisselend zijn

@hier Ik denk nu toch echt dat ik dan eindelijk op ROOD kan, het zet hier nu behoorlijk door, gelukkig geen krampen of pijntjes, alleen wel behoorlijk chagie, en erg kort lontje. manlief is nu chocola aan het halen :p

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Steffie: Gefeliciteerd!!!! Hou nog klein beetje hoop dat ik je mag volgen over een paar dagen (ook al zegt mijn ervaring dat het voor mij weer niet zo is :()

19. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedenavond dames,

Gelukkig een roze dame erbij, dat werd weer eens tijd zeg :) Steffie GEFELICITEERD!!

Zelf nog wachtende; bah word er gek van. Vandaag bijna de hele dag misselijk, heb ik anders nooit. Nu voel ik me gelukkig alweer wat beter. Dinsdag de 13e hoop ik op een posi test :) Beetje dromen mag altijd toch??

20. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Ambrose: vervelend, op rood, maar wat heb jij een lieve man!! Geniet van je chocola!!!!

Deel Deze Pagina