Lola.. Wat super lief ja dat je ons die gelegenheid geeft. Als ik er eens tussenuit wil, dan houd ik het zeker in me achterhoofd want het ziet er super mooi uit Dus het is echt jullie huisje daar??? Wauww wat gaaf zeg!! Lianne.. Gelukkig voel je je alweer wat beter. Ik ben zeker benieuwd wat er uit gaat komen bij de dokter, toch weer een beetje spannend he. Ik hoop dat alles in orde is meis En wat zou het leuk zijn als we met ons vaste groeppie (dat is het nu zo onderhand wel aan het worden) ook door mogen naar een zwangerschap topic, ik vind het een goeie
Ja, we zijn een kliek aan het worden he... Straks durven anderen zich hier niet meer aan te melden. Wees welkom hoor nieuwelingen!
Iedereen is welkom hoor Hoe meer mensen, des te gezelliger het gaat worden! We zijn er om elkaar te steunen
Dus we weten wat ons te doen staat: tempen, slijm voelen, tempen, tempen, testen, testen en vooral...vooral ... heel veel klussen ! Kan mij wel iets vervelenders voorstellen.....
Ik ben ook benieuwd hoe het met Essje gaat! Ik ga donderdag pas testen en ik denk dat ik test rond 19:00, als ik teveel bezig ben dan voel ik me niet kiplekker. Vrijdag is m'n eisprong en dan komt mijn vriend terug van Jutland. Dat is toch heel leuk
Gezellig hier! Heb me globaal ingelezen. Ik zou de dagen uit m´n agenda willen scheuren als dat zou helpen qua wachten
@ NOD lijst Oké ik doe het deze ronde ik probeer het 1 x per dag te updaten vandaag had ik alweer lekker laat gereageerd haha maar ik moest eerst nog ff thuiswerken...vandaar @ Lola wat een leuk huisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha en leuk dat we welkom zijn @ Enfermera gelukkig heb ik geen pijn alleen veeeeel bloedverlies (bah) @Renske ik hoop het voor je meid @ Lianne gelukkig heb je de feminax! @ kliek haha ja tis idd erg gezellig en je leert elkaar goed kennen, maar ik vind dat we diezelfde kliek gewoon als mama moeten gaan voortzetten @ jantine tsja dat w8888 he @ spinnekop HELLO! @ MamavanD; je hoeft de lijst niet meer zelf aan te vullen (lekker makkelijk toch), plaats gewoon een reactie met je gegevens of wijziging en ik pik het wel op en verander het in de lijst!
NOD-lijst 1-15 december 2011 1. (4) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) 2. (6) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) 3. (8) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - littledreamer (3e ronde 2e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) 4. (1) - Solana (3e ronde, 3e kindje) 5. (3) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, iui traject 1ex) 6. (3) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 8. (4) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) 9. (4) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) 10. (6) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) 11. (4) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) 12. (5) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) 13. (2) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (1) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) datumloos Totaal: 55 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
@Lianne: Sterkte bij de huisarts, ben benieuwd! @cvo1986: oh gelukkig, fijn joh! Haha ja dat hoort er nou eenmaal bij he XD Ik verga altijd 1 dag helemaal van de pijn, das ook niet alles.. En vanwege mn darmen kan ik alleen paracetamol slikken dus ja
CVO.. Super joh dat je het bijhoud voor ons.. Spinnekop.. Ik mis jou ook hoor, maar klets gezellig met ons mee hier als je wilt. Ik vind dat geen bezwaar eigenlijk.. Jaa idd.. Tempen, testen, klussen, tempen, testen, klussen, klussen tempen, testen.. oooh neee dat wordt niks haha Nee we gaan ons best doen he. Ik denk dat ik maar begin aan me winterslaap.. tot ongeveer het eind van volgende week. Lijkt me wel wat dan heb ik meteen energie om de hele dag door te klussen, mis ik me ei tenminste ook niet
Zo dat was weer even bij lezen. Wat een leuk huis in Wales! Ook ik ga het onthouden als je dat goed vind. Ik ga nu ook beginnen met ovutesten. Ben benieuwd of de eisprong een beetje klopt met mijn banner. We will see.
Zo er is lekker gekletst vandaag. @CVO1986 wat fijn dat jij de lijst bij wil houden. Is nog een hele klus denk ik. Maar inderdaad wel meer duidelijkheid en geen mensen die er weer af vallen enzo Ik probeer mee te blijven lezen, maar reageren zal ik niet zo vaak doen denk ik. Als ik zie hoe druk het af en toe is in de NOD-forums dan kan ik dat allemaal niet zo goed bijhouden. Ik vind het wel bijzonder om te lezen hoe fijne sfeer er hier is.
wow wat een actieve meiden allemaal.. hahaah heb in 1dag heeeeel wat bij te lezen...leuk leuk leuk laten we met ze allen hopen om een roze december maand