NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Rens,

Ondanks dat ik natuurlijk het tegendeel hoop voor je, zou ik zeggen: trap er niet met die KV's!! Binnen 5 minuten of anders weggooien...
    Ik ben weer 2 dagen voor gaas gegaan deze maand omdat ik die dingen niet los kon laten. Water op mijn test sprenkelen, bij het raam toch wat zien. Nou ja, zelfs jullie zagen het dus echt was ik niet ;) Pas toen mijn CB digital keihard nee zei geloofde ik het...

Succes meis!!

@Kimsenna: gefeliciteerd! Wat een knaltest zeg...

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oh neeee Lianne! Ik had zulke goede hoop voor je... :(
    Join the club zou ik zeggen :(

Trouwens, ik ben vorige maand ook ongi geworden terwijl mijn temp 37.0 was! terwijl ik daarvoor altijd dacht dat je eerst een tempdaling moest hebben... Hoeft dus helemaal niet helaas

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne.. Neeeee :(:(:( wat ontzettend rot voor je :(:( Knuffel!

Betty.. Ik weet zelf idd ook wel beter maja dan heb je zo'n test en dan ga je twijfelen he. Terwijl ik altijd zeg: na 5 minuten weggooien, waarschijnlijk een indroger.. en nu ik het zelf heb kan ik het niet los laten. Word ook wat gek van mezelf. Maja zolang me ongi er niet is he.... blijf je toch stiekem wat hopen!

4. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    #3184 Lianne39, 12 dec 2011
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
    Thnxxx meiden... Voelt wel even zwaar K.U.T. moet ik zeggen... Bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
    Liefst was ik nu lekker in bed gekropen met het dekbed over mn hoofd, maar goed; dat kan helaas niet....
    En nu maar hopen dat het snel doorzet, kunnen we ons weer gaan richten op de volgende cyclus....
    Heb wel zonet geregeld dat manlief dit jaar nog wel een sperma-onderzoek krijgt!! Dit was afgesproken als ik niet zwanger zou zijn deze maand.... Dus dacht; dan nu direct maar, weten we straks helemaal waar we aan toe zijn!!!!!

Renske; ik blijf ontzettend hard voor je duimen!!!!
    BB; dikke knuffel voor jou!!! Hoe staat het met de sleutels???
    Hellen; duim ook voor jou hoor!!!
    Kimsenna; Gefeliciteerd!!!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh getver Lianne!!! Ik had goede hoop, ook voor jou :(

6. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Kimsenna gefeliciteerd, wat een mooie test zeg :) Geniet ervan!

Lianne39, wat balen voor jou zeg en dan zit je ook nog op je werk. Kan me goed voorstellen dat je bed nu de enige plek is waar je wilt zijn. sterkte!!

Renske; ik zie op je banner dat je al twee dagen overtijd bent, klopt die banner niet? Spannend hoor, ik hoop voor je dat je niet zo snelle HCG aanmaker bent...:) :)

Hier ook nog steeds misselijk en een lijf vol zenuwen. Elke keer als ik naar de wc ga tuur ik maar en denk steeds wat te zien. Zo spannend, morgen ga ik testen. Op de dertiende, mag dat maar veel geluk gaan brengen!!

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

gatver zeg , dat tempen is ook niet altijd fijn, soms krijg je dan valse hoop
    zijn de ongi's van jou een beetje te doen ,die van mijn zijn altijd killing de eerste 2 dagen , komt door de endometriose

hopen dat het sperma van je man in topconditie is;)

8. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zodra het echt op gang komt is het ook hier killing... Moet ik echt tabletjes slikken anders dan ben ik 3x niks... En dan gaat het om de 1e 2 dagen, dan 2 dagen minder en dan nog 1 dag wat ook nog killing is en dan is het weer over.... Maar de laatste 2 maanden gaan daar nog 3 dagen spotting vooraf, hoe irritant!!! :x:x:x

En ik hoop ook idd dat daar alles goed mee is!!!! :)

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne.. Bah echt rot dat je zoveel last van hebt :(
    Wel 'goed' van je dat je dat onderzoek meteen hebt geregeld, tja je moet ergens beginnen he :(:( en iedere keer die teleurstelling, daar wil je een keer vanaf.. helemaal begrijpelijk meis!

Susyq.. Nou, ik heb een wat latere eisprong gehad deze keer (aan de hand van ovu testen). Ik zou morgen of zelfs overmorgen nog (had 2 dagen een duidelijke ovu test) dan 14 dagen na eisprong hebben, dus eigenlijk klopt mijn banner dan niet nee:p.. Ik weet namelijk niet wat mijn LF is, dit is mijn eerste ronde met ovu testjes, dus eigenlijk weet ik niet zo goed wanneer me NOD nu is..:(

En dat turen waar je het over hebt, is dat turen op een test of kijken of je nog geen rood aan treft?:)
    ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt :)

10. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Renske: ah nu snap ik het, je banner gaf wat verwarring..Spannend dus nog eventjes voor jou.

Ik tuur me suf of ik geen bloedje aantref iedere keer als ik naar de wc ga. Doe nog geen test, ik heb mezelf opgelegd dat ik die niet eerder mag doen dan de 13e. Maar net weer even geweest en ik vrees het ergste.

Nu weet ik wel dat een drupje niet alles hoeft te zeggen maar toch. Ben ook al een paar dagen misselijk, daar heb ik anders nooit last van. Afwachten vandaag maar en vaak de wc opzoeken :)

11. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

morgen testen dus , nou hopen dat jij wel op roze komt er is al zoveel rood , of je moet persee met ons mee willen naar de nod jan , maar dat denk ik niet toch:D

12. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Het jan topic zal ongetwijfeld ook weer heel gezellig zijn maar je hebt gelijk ; liever ga ik niet mee :)

Maar als ik wel naar het jan topic moet dat is er wel een klein lichtpuntje en dat is dat ik dan een kerstbaby kan maken!!!

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susyq.. Aha okee nou ik hoop dat het bij dat ene drupje bloed blijft dan!!!
    Ik duim voor jouw :)

ik hoop echt dat er nog wat meer meiden op roze mogen..

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lieverd, het is geen wedstrijdje.. en als je wel zwanger bent voel je je ook rot wanneer je daar straks zit!
    Wat je verloren hebt blijft pijn doen, dat kan een "nieuwe" baby niet helen.

Natuurlijk zit je er anders als je zwanger bent, maar dan speelt alsnog de pijn van het verlies op, en de onzekerheid of het nu überhaupt wel goed zal gaan deze keer.

Waar het op neerkomt, geef je verdriet een plekje, praat met je vriendin over je verdriet en je angsten, als ze een echte vriendin is begrijpt ze dat!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wow, dat is een gewaagde uitspraak zeg.. ik kan er ook niet zo goed tegen als mensen zoiets zeggen!

Is het geen optie om een soort late kraamvisite te doen, misschien alleen jij en zij, met de baby, dat het er ook over mag gaan?

16. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lianne. Balen zeg het ging zo netjes!!! Hoop voor je dat het niet eerst spotting wordt! Wel goed dat je gelijk iets voor je man heb kunnen regelen!

@BB. Hoe is het met de sleutels?? Enig idee of je ze weer toegestuurd krijg??

17. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hier. Ik hoop zo dat de Gyn morgen kan vertellen waar ik nu uberhaupt in m'n cyclus zit!!
    Liep vanmiddag met hubbie alvast beetje kerstboodschappen te doen en had het gevoel alsof ik leeg liep. Dacht he he weet waar ik zit in m'n cyclus. Tot ik thuis kwam en helemaal niks te bekennen was... Ene kant goede hoop andere kant toch nog onzeker want ik heb nu echt geen idee op welke CD ik zit. :s test was van het weekend nog negatief dus kleine kans dat ik zwanger zou kunnen zijn... Pfff :(

18. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Shit, toch niet zo sterk als ik had gehoopt :)
    Toch een test gewaagd, maar helaas, niets te zien.

Aan de andere kant de symptomen blijven, en de ongesteldheid blijft uit. Nog maar een paar dagen wachten en hopen dat ik voorlopig geen rood zie...

Fijne avond dames!!

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Susiq maar goed zoals je zelf al zegt: als je ongi wegblijft is er nog hoop:)

Hier nog geen ongi te bekennen.. spannend hoor :)

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ik hoop het zo voor je Renske.. ik duim voor je!!!

Deel Deze Pagina