@ mamavd: Thanx! Het gekke is dat er voor het eerst juist geen huilbui heb gehad en er deze maand ook al minder mee bezig ben geweest. Alsof ik er al vanuit ga gewoon ongi te worden i.p.v. elke maand vol spanning afwachten. Jij ook suc volgende ronde, aangezien je verwacht ongi te worden!
Vanmorgen getest en een wazig 2e roze streepje zichtbaar. Ik mag op roze... Yeah!!! Aan alle roze meiden, hou 'm vast! Aan alle rode meiden, succes voor de volgende ronde! Aan alle wachtende meiden, hou je taai!
Ben hier een paar dagen niet geweest en er was zoveel geschreven dat ik niet alles heb gelezen... Meiden op roze: gefeliciteerd!! Meiden op rood: balen Meiden die nog wachtende zijn: Mijn duimen draaien!
Haii meiden gene die posi hebben getest van harte..rode dames echt balen ben bang ik er ook bij ga horen..maar geef de hoop nog niet op..Sucses voor degen die gaan testen doeggg
@Mamavand tuurlijk voel je je rot, dikke knuff voor jou meid, en laat je verdriet gewoon toe hoor!!! @Spinnekop hoe is het met jou? Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.....
Butterfly gefeliciteerd! Voor de afwachters: succes!! Hier nu ook 2 dagen overtijd, nog geen ongi te bekennen.. Vanochtend getest maar negatief.. Hopelijk snel duidelijkheid, op de een of andere manier..
Goedemorgen iedereen! Wat wordt er hier toch veel gekletst joh haha! Is natuurlijk alleen maar gezellig , maar soms moeilijk om bij te houden hoor .. Voor alle zwangeren; gefeliciteerd meiden! Voor de meiden die ongesteld zijn geworden; ontzettend balen! Hopelijk gaat het jaar 2012 goed beginnen! Voor de wachtenden; ik wacht met jullie mee! Hier is nog niet zoveel te melden. Mijn NOD zou rond 12 december zijn (als ik uitga van mijn vorige cyclus). Maar deze ronde wordt ik niet veel wijzer als ik naar mijn temperatuurkaartje kijk Had hoop dat mijn eisprong zondag geweest zou zijn, maar vandaag is mijn temperatuur weer gezakt..balen! Zaterdag heb ik een feestje en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ga ik een test doen... Dan weet ik iig of ik aan de alcohol kan gaan of niet.. Ik wens iedereen een fijne dag verder! Groetjes, Naatje
Sinterklaas waarom gaf je ons geen cadeau's? Stomme oude %&&###E¤%R&%((/&% man! :x PS: Alle meiden op roze: Gefeliciteerd! Jullie zijn echt geluksvogels, als je de lijst bekijkt is het best wel voor ons een drama. Alle meiden op blauw: Wordt roze, zo mooi roze! Alle meiden op rood: Fuck sint, ga voor kerstman!
Hoi Meiden, Net terug van vakantie en moet nog bijlezen hoor...Was drie dagen overtijd en er zeker van dat ik zwanger was!! Alles leek er ook op; moe, andere eetlust, volle borsten en pijnlijk en mijn tepelhoven werden groter. Geen test gedaan, want dacht dat doe ik wel als ik thuis ben. Toch na drie dagen heel hevig ongesteld geworden... Ik mag dus op rood...ga door naar de kerst? Meiden die wel zwanger mochten worden; Van harte! Liefs D.
Butterfly.. Gefeliciteerdd Hier: geen ongi en geen positieve test. Word er een beetje moe van hoor. Dan wacht ik netjes een dagje.. Had geen krudivat test meer liggen dus heb die van zwanger en kids maar gedaan, dacht eerst wat te zien maar volgens mij niet hoor Pff.. als ik toch ongi word, laat het dan nu maar komen.. Heb aan manlief gevraagd of ie een cb digital mee neemt na het werk, als ik dan van het weekend nog niet ongi ben, doe ik die wel. Word gek van die onzekerheid en dat getuur
Goofy.. er is vrij weinig te turen denk ik. Met enige verbeelding denk ik wat te zien maar hij had al veel donkerder moeten wezen als ik zwanger zou zijn lijkt me. Die 'nepstreep' die ik op de kruidvat test had was zelfs nog duidelijker Ik zei al tegen me man: of me lichaam houd me voor de gek en er zit niks, of er zit misschien wel wat maar dan zit het niet goed. Dat zegt me gevoel
Hoi meiden, ik ben gister ongesteld geworden. Een week terug had ik al het vermoeden dat het niet raak zou zijn. mijn gevoel klopt elke keer. Nu maar hopen dat het binnenkort toch een keer raak is. xxx