NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Druk druk druk.... Komende dagen meer tijd om alles te lezen en op iedereen te reageren.
    Lees net iets over de cortina moederfiets: Ik heb er ook een en ben ook enthousiast erover!

voor de klussers: sucsex!

2. princess25

princess25 Niet meer actief

Cortina ben ik geloof ik niet tegen gekomen. Had ik dat ff eerder moeten weten, haha.
    Nee, ik ben er blij mee, mag niet klagen. Het is een Sparta Amazone. Een zwarte, want de witte kon ik pas in 2012 krijgen.

Ik ga straks de honden uitlaten en dan vroeg naar bedje toe, hihi

3. Hoi allemaal, mag ik ook op de lijst??

NOD=12 december, 1e ronde voor 3e kindje.
    Gaan niet echt heel actief proberen, maar ik zie het wel! :)

Ik heb trouwens een Gazelle Bloom moederfiets. Geweldig ding! :)

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Amazone & Bloomberg fietsen ook lekker!
    Ik heb van cortina de witte en ben er erg blij mee!

Ik ga lekker slapen, morgen weer werken!

5. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    @desiree1986 Hai, ik heb je dagboek zitten lezen op je vlindersite, wat een ontzettend heftig, ontroerend verhaal! Wens je hier heel veel sterkte mee, en ik hoop dat het geluk je in 2012 dan wel zal toe lachen!

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    desiree net ook jou vlindersite bekeken, wat een verdriet! Aimee is een heel mooi meisje! Ik hoop dat Jason snel nog een broertje of zusje mag verwelkomen!

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Jeetje Desiree. Heftig verhaal! Zat net met tranen in mijn ogen naar jullie site te kijken.
    Dapper dat je gelijk weer verder wil!

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    goedemorgen dames!

Ik heb gisteren mijn ei gevonden, wat betekend dat mijn NOD 1 december is...
    @CVO; zou je mij op het lijstje willen zetten?

1-12 LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal; 1e kindje)

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik van twee walletjes eet, en op het forum 15-30 november en hierbij hier dus... hoop dat jullie dat niet erg vinden :p

Liefs, LadyT

9. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Geeft niks hoor LadyT. We sturen gewoon 2x de rekening :D

10. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte

desiree ik heb net je laatste paar pagina's in je dagboek gelezen (op de vlindersite) en heb sommige stukken met tranen in mijn ogen gelezen. wat een verhaal zeg, (en tja mannen!! die doen alles anders dan ons) soms heel onbegrijpelijk. maar toch ... wow wat een verhaal ... ik vind het wel heel knap van jullie dat jullie met een slag om de arm voor een derde gaan. wat een verdriet moeten jullie hebben gehad. ik wens je nog veel sterkte toe, natuurlijk ben je dat nog nodig. en ik vraag me af hoe jij de dagen door komt. ik denk dat als mij dat zou overkomen dat ik echt een hoopje ellende zal zijn. maar ja goed je hebt nog een kindje he, die moet ook verzorgd worden, daar leef je dan nog voor, niet dan? en wat een mooie meid is aimee. je mag trots zijn op haar! :D

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    ben een tijdje niet geweest en de pagina's vliegen er bij ;)
    Lekker druk hier. Hopelijk kom ik nog tussen al jullie gesprekken :(

12. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Gewoon je voet tussen de deur zetten Brondy. Doen wij ook... :p

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ nieuwelingen: welkom hier!!!

@ Desiree: ik heb je vlindersite bezocht en een berichtje achtergelaten. Wat ontzettend aangrijpend, maar ook ontroerend mooi hoe je alles hebt verwoord.

@Littledreamer: wel fijn dat je nu weer verder kunt, meis. laat je nog eens wat horen?

Hier: bijna weekend. gelukkig, want ik voel me de hele weke al niet lekker met maagklachten. ik dacht dat het mijn prikkelbare darm was, maar ik hoor dat er veel mensne zijn die een buikvirusje hebben. Als het maar over is als het klustijd is :D

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Desiree ik kwam hier even spieken hoe het met de meiden ging en kwam jouw verhaal tegen...
    Pff de tranen stromen nu nog over mijn wangen... Wat een ellende hebben jullie mee gemaakt.
    Maar wat een mooie site heb je gemaakt voor jullie Aimee...
    Heel veel sterkte... Knuffel..

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ desiree1986: ik bewonder jullie beslissing om nu al voor een broertje of zusje te gaan! ik hoop dat jullie wens snel uit mag komen!

Heb vanochtend een afspraak kunnen maken in het ziekenhuis.
    We staan op de wachtlijst en zijn waarschijnlijk in januari aan de beurt. Hoop zo dat ik de afspraak af kan gaan zeggen!!!

16. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    nieuwelingen: welkom hier hoor!! gezellig.

en idd de pagina's vliegen behoorlijk ja haha gezellig!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Girafje: ik hoop echt dat je die afspraak weer af mag zeggen, meid!

18. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Desiree. Ik had het al wel eens in je handtekening gezien, maar me niet gerealiseerd dat het allemaal net gebeurd is. Enorm heftig zeg! Veel sterkte. Wat goed dat je je gedachten zo opschrijft en wat een mooie foto's van je lieve dochter. Ze is vast heel trots op jou!

Gisteravond toch de donor maar weer lief aangekeken en dat is maar goed ook want mijn temperatuur was vanochtend weer laag! Zucht. Ik moet me er maar bij neerleggen dat er niet tegenop te plannen valt en dat we gewoon minstens 3x in de vruchtbare week aan de slag moeten. Nou vind ik dat voor mezelf natuurlijk geen probleem (alhoewel zin maken niet altijd leuk is), maar het is voor die lieve man (en zijn vrouw) ook zo'n gedoe steeds.
    Ach ja, ik mag al bijna weer die oh zo fijne wachtperiode in, wat zit ik ook te klagen :)

19. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    LOL....kom maar op! :p

20. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, ik kwam vanochtend toevallig langs Kruidvat en omdat er in het NOD-topic 1-15 november meiden waren die hadden geklaagd dat hun vestiging geen 2x5 testen verkocht ging ik even kijken... en wat denk je: 2 weken geleden nog volop voorraad en nu niks meer! Zouden ze uit de handel gaan ofzo, weet iemand hier iets van? Ik baal nu enorm dat ik vorige maand maar 1 pakje heb gekocht...

Deel Deze Pagina