NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vanuit het mistige/zonnige Wales even een groet.
    Heb even alle babbels doorgelezen.

Ik zal in de komende dagen m°weer gaan reageren !!!

Gisteren had ik op mijn 1e Ovutest een licht streepje, dus na alle tips gelezen te hebben, ga ik er vanuit dat dat negatief betekent. Desal niettemin lekker geklust, haha....:D

2. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    jup: is de donor een bekende van jullie dan? en heeft tie ook een vrouw? ik denk zelf niet dat ik het leuk zou vinden als mijn man donor zou zijn ... ik zou dat denk ik niet kunnen hoor. wat eigenlijk betekent dat ik volop respect heb voor ''hoe'' jullie het doen ... haha klinkt stom maar weet het nu ff niet anders te verwoorden haha.

lola: ook hier was het vanmorgen mistig. maar nu is het dooi volgens mij en het is niet meer zou koud als afgelopen dagen. het is nu echt herfstweer.

3. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    #463 jup, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
    @Haagje Ja, de donor en zijn vrouw zijn goede vrienden van ons. Ik vind het ook een enorm groot ding dat ze dat voor ons over hebben. Misschien van haar nog wel meer dan van hem. (Tenminste, als ik naar mezelf kijk zou ik eerder zelf iemand willen helpen op die manier, maar er meer moeite mee hebben als er ergens een half kind van mijn vrouw zou rondlopen dat niet van mij is, snap je? Of klinkt dat heel raar?)
    Maar goed, die vrienden hebben zelf al kinderen en gunnen ons dat geluk zozeer dat ze ons dus op deze manier willen helpen. Echt fantastisch. Soms kan ik het nog niet geloven, zo bijzonder vind ik het. En zij roepen maar heel luchtig, dat het allemaal wel meevalt en dat ze ons gewoon gelukkig willen zien en dat het maar een 'kleine moeite' is. Wederzijdse familie en vrienden weten overigens nergens van. Misschien maakt dat het iets makkelijker, omdat niemand van ons zich dan hoeft te 'verdedigen' tegenover de omgeving.

Om terug te komen op mijn vorige post, ik zag dat er al een topic is over die kruidvattesten: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/316469-2v5-testjes.html. Het zal wel een landelijke actie zijn (met uitzondering van Raalte ;)) en hopen dat ze gewoon met een nieuwe verpakking komen, of wisselen van fabriek ofzo.

4. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    goh nou ja ik snap wel wat je bedoeld ja maar ik zou het echt niet kunnen denk ik, wat knap van hun dan wel zeg! en idd helemaal van haar ja. dat ze dat kan? en tja als het vrienden van jullie zijn, dan zullen ze ook dat kindje natuurlijk zien en zien groot worden (neem ik aan) en dan mss voor hun ook wel weer ''fijn''. maar ook wel handig, want als je voorraad op is dan kun je idd wat je net vertelde ff lief aan kijken en hoppa! whahahaha oh sorry ff melig bedoeld hoor, maar wat fijn dat het zo kan gaan en dat zulke echte vrienden ook nog bestaan tegenwoordig.

ja echt een uitzondering ja, ik was donderdag nog in de kruidvat en twee rijen dik staan ze nog in de witte doosjes in de schappen. echt waar, ik snap niet hoe dat bij jullie allemaal op kan zijn. ach ja en mss is raalte niet echt populair bij de testen en worden ze niet in dozijnen tegelijk aangeschaft. hahahahaha. :D ;)
    is ook maar een klein dorp, een stad is het mss dan ook veel eerder op. en mss hadden ze hier nog gewoon dozen vol van in het magazijn staan ofzo. of de manager hier kan gewoon wel plannen, en heeft voorraden aangeschaft om gewoon niet zonder te zitten ... :p

5. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    #465 jup, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
    Vast een vrouwelijke manager die weet hoe van levensbelang die testen zijn :)

Enneh, we leggen geen voorraad aan hoor, je kunt het moeilijk thuis invriezen :cool: De donor en zijn vrouw gaan in de ene slaapkamer aan de slag, terwijl wij in de andere slaapkamer wachten tot ze klaar zijn en vast een beetje opwarmen. We brengen het zaad daarna meteen in. Heel idioot als je er bij nadenkt, maar in de praktijk vind ik het eigenlijk helemaal niet ongemakkelijk. Gelukkig geen gehorig huis :D
    Veel lesbische stellen halen het zaad trouwens op bij de donor en gaan dan naar hun eigen huis voor de inseminatie, dan blijft het iets meer prive. Maar wij wonen daarvoor te ver uit elkaar en ik vind het ook wel gezellig, samen ontbijten de volgende ochtend :)

Edit: Sorry voor de mensen die dit teveel info vinden, maar ik krijg (niet zozeer op dit forum maar wel in het 'echte leven') vaak vragen van mensen die zich uit nieuwsgierigheid afvragen 'hoe dat dan gaat, zoiets', en ik heb gemerkt dat openheid dan gewaardeerd wordt.

6. Femlena

Femlena Lid

4 okt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Desiree, wat een verhaal! Heb net jullie site gelezen en merk dat van je afschrijven je goed doet. Heel knap hoe je alles verwoord!
    Leef erg met jullie mee!
    X

7. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er

Fantastisch dat het zo kan! :)
    Ik ken een vrouw die twee kinderen heeft van dezelfde donor. Eentje door haar gedragen en een door haar vrouw. Zo mooi! Zij zijn met vier meiden thuis :D

@Desiree
    Ik heb je ook al voorbij zien komen op het forum. Heb je toen ook sterkte gewenst, maar ik had de website nog niet gezien.. Kippenvel en ook een traan voor jullie mooie meisje.
    Succes hier en nogmaals veel sterkte!!

8. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh en in het kader van mijn cyclus.. volgens mij inderdaad mijn ei gehad. Mijn temp begint te stijgen. Zie kaart. Volop geklust en we gaan gewoon nog even door, dus fingers crossed :D

9. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Renske tsja dan gaat dat niet lukken :)
    @ Jup jeetje wat super dat ze dat willen doen! en tsja die vraag 'hoe werkt dat dan'kwam bij mij ook op haha dus thnx voor de uitleg ;)

10. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 1-15 december 2011

WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN

CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN

1. (5)
    - Evira (5e ronde, 1e kindje)
    - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje)
    - Jel123 (3e ronde, 1e kindje)
    - Justjes (4e ronde, 2e kindje)
    - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje)

2. (6)
    - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje)
    - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje)
    - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje)
    - louan (8e ronde, 1e kindje)
    - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje)
    - Enfermera (1e ronde, 1e kindje)

3. (8)
    - Jup (2e ronde, 1e kindje)
    - Boulette (8e ronde, 1e kindje)
    - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje)
    - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje)
    - Missnien (1e ronde, 1e kindje)
    - Haagje (1e ronde, 3e kindje)
    - estheticienne (3e ronde, 3e kindje)
    - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje)

4. (1)
    - Solana (3e ronde, 3e kindje)

5. (3)
    - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje)
    - goofychick (3e ronde, 3e kindje)
    - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, iui traject 1ex)

6. (4)
    - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje)
    - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje)
    - Kit (3e ronde, 2e kindje)
    - zaterdag (13e ronde, 2e kindje)

7. (2)
    - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje)
    - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje)

8. (4)
    - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje)
    - Lola36 (4e ronde, 1e kindje)
    - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje)
    - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje)
    - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje)

9. (6)
    - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje)
    - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje)
    - Evaa (7e ronde, 1e kindje)
    - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI)
    - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje)
    - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje)

10. (9)
    - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje)
    - Femlena (1e ronde, 2e kindje)
    - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje)
    - Lisa (5e ronde, 1e kindje)
    - Brondy (5e ronde, 1e kindje)
    - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje)
    - April1980 (18e ronde, 1e kindje)
    - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje)
    - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje)

11. (4)
    - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD
    - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje)
    - Calimer (1e ronde, 1e kindje)
    - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje)

12. (6)
    - Naatje (2e ronde, 1e kindje)
    - Steffie (3e ronde, 3e kindje)
    - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje)
    - Behappy (4e ronde, 1e kindje)
    - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje)
    - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje)

13. (2)
    - bontekoe (1e ronde, 2e kindje)
    - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje)

14. (2)
    - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje)
    - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje
    Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap)

15. (1)
    - Enchanted (1e ronde, 1e kindje)

datumloos

Totaal: 63

zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven

WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN

CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Heb de tekst bij mij ff aangepast

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net alles terug gelezen maar ben zo ontroerd door het verhaal van Desiree wat ik net heb gelezen op de vlindersite.. Dat ik gewoon weg niks meer weet wat jullie getypt hebben. Sorry :(:(

Desiree.. Heel veel sterkte maar ook heel veel succes deze ronde. Heel moedig van je hoe jullie dit doen, echt diepe respect. En ik hoop echt oprecht dat het snel mag lukken bij jullie, en dat alles dan goed blijft gaan!!!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Helen: Thanx! En hoop dat je snel opknapt voordat je ei komt!

@ Jup: Wauw! Wat super dat jullie vrienden jullie willen helpen! En thanx voor de uitleg!

Kreeg net een emailtje dat een collega in het ziekenhuis ligt. Ze heeft helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Zo sneu voor haar, want ze is al heel lang bezig en zit in de MMM.

14. princess25

princess25 Niet meer actief

#474 princess25, 18 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2011
    Jup, je hoeft je excuus niet aan te bieden over je uitleg hoe jullie het doen toch? Ik denk dat het tegenwoordig gewoon normaal is en tja hoe moet je het anders uitleggen? Alleen maar geweldig dat die mensen ook bestaan. Zouden jullie meer kinderen willen? Schoonzus heeft ook 2 kindjes, beiden van dezelfde "vader". Mensen vragen wel eens of die kinderen gepest worden op school, maar die hebben het prima naar hun zin. Nergens last van dus.

Weer (nog steeds) 2 streepjes op mijn ovu test:> vanavond dus weer klussen, hiih. Helemaal niet erg!

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden ik ben later ongie geworden dus ik blijf hier staan officieel als mijn menstruatie het zelfde is als vorige maanden zou het 15 e zijn is het later dan word het de 18e!
    nou meiden ik hoop dat ik op dot lijstje mag blijven staan en even afwcahten wat me cyclus deze maand gaat doen!
    Liefs mamavand

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavand.. Tuurlijk mag je op de lijst blijven staan :D:D Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch ;) En hoe meer mensen, hoe meer kans op zwangere :D:D

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Eindelijk een avondje thuis na een hele drukke week met ouderavonden, opleiding en naar Najib Amhali geweest!! Nu lekker thuis op de bank met een grote bak thee en laptoppie op schoot. Even alles bijgelezen... Eindelijk weekend!!

Morgenavond gezellig uit eten met vrienden en nog de kroeg in! Ik heb er echt heel veel zin in...

Prettig weekend allemaal!!

18. princess25

princess25 Niet meer actief

arrggg. Morgen een fotoshoot, maar wat moet ik aan! Help.
    Heb nog nooit een fotoshoot gedaan, maar het leek mij wel leuk om het een keer mee te maken en daarnaast heb ik meteen mooie foto's van mijzelf.
    Ik zat te denken om gewoon casual te gaan, broek, truitje en jasje, pumps

19. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @princess
    over fotoshoot: prima toch, gewoon iets aantrekken wat je goed staat en waar je je lekker in voelt. Dan komen die stralend prachtige foto's vanzelf!

over uitleg: Ik verontschuldigde me niet zozeer omdat we het anders doen (dat is mijn zaak :cool:), maar vanwege de (misschien ongewenste) details. Ik bedoel, normaal gesproken hoef ik van mensen echt niet te weten wat ze uitspoken in de slaapkamer.

over meer kindjes: graag! Minstens 4 als ik mag kiezen! :D (dat is dan weer het voordeel als je ze niet allemaal zelf hoeft te baren :)) Maar ik ben al dolblij met 1, en daarna zien we wel weer... (En 4 is ook niet echt realistisch hoor, maar als werk en geld geen rol speelden zou ik het wel weten)

@MamavanD lekker blijven! Gezellig juist.

@Girafje Wat erg van je collega!

@ Jufaman Veel plezier! En alle anderen die vrij zijn: Fijn weekend! Lekker genieten.

20. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Net geklust en nu maar hopen :D

Hij is terug van Jutland. Goed he? Zie hem alleen in de weekend! :)

Deel Deze Pagina