NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al 3 dagen.... ben wel blij dat mijn vriend van klussen houdt :D

2. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zo, na een dagje klussen en TVOH gekeken te hebben eerst even bij gelezen... Even wat korte reactie's....

Desiree; wat een verhaal zeg...Zeer Heftig... En wat een mooi eerbetoon aan jullie meisje!!! Heb het met tranen over mn wangen gelezen...

Jup; Bijzonder om te lezen hoe jullie er mee om gaan... En jullie vrienden ook... Heel gaaf!!! En dat je er zo open over bent... Erg leuk!!!

Mompelientje; fijn dat je lief er weer is.... Lekker van je weekend genieten!!!

Vanmorgen naar de HA geweest... Onze eigen huisarts was er niet, dus direct een echo kon niet... Wel direct onderzoeken gedaan... Ben bijna 28, dus ze heeft een uitstrijkje gemaakt in het kader van baarmoederhalskanker... En ook direct SOA kweekjes afgenomen... Was geen risico toe, maar aangezien het protocol is als je ook naar de Gynaecoloog door verwezen wil worden dacht ik; doe dan direct maar....... Moest ook bloedprikken (is 1 van de nieuwe richtlijnen...) op chlamydia anti-lichamen.... Ook ivm mogelijke doorverwijzing naar de Gynaecoloog... En woensdag moet ik naar LabNoord voor een echo.... Dussss ik ben benieuwd...
    Erg leuke invallende arts... Werd niet afgescheept... (heb wel gezegt dat ik zelf ook doktersassistente ben, misschien dat dat ook geholpen heeft:() Ook wel bijzonder om nu zelf eens te ervaren wat ik zelf altijd bij andere vrouwen doe (uitstrijkje)...

3. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik die Ovutesten niet ga snappen ... gisteren een licht streepje en vandaag een heeeel licht streepje, eigenlijk totaal verwaarloosbaar. Maar wel weer vruchtbaar slijm.
    Ik voel mij vandaag niet zo lekker, mijn temp is van 36.2 gisteren naar 37.1 geschoten vandaag.

@Renske of Liane, jullie gingen toch ook met Ovutesten beginnen ?
    Hoe gaat het bij jullie?

4. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Ik heb al 2 maanden getest met de testen van kruitvat... heb nog nooit een donkerder streepje gehad dan de controlestreep... heb deze maand de testen besteldt via marktplaats... Dus ben benieuwd... zijn dipsticks volgens mij... Heb ze nog niet binnen... hoop morgen...

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Goedemorgen meisjes!

Ik ga GOEEEEEEDDD met die thuiscoach-app van The Voice of Holland! Sta inmiddels 15e van Nederland. Op naar plek 1! :cool:

@Lianne: heb je die wondfo's besteld bij die Cindy? Ik ben wel fan van Wondfo... (de zwangerschapstesten dan). De ovutesten zullen ook wel goed zijn vermoed ik.
    Trouwens; jij maakt dus uitstrijkjes bij andere vrouwen! Dat lijkt me vreemd om in andermans "keuken" te kijken, hihi. Ik heb nog nooit een andere muts van dichtbij gezien. Is dat eng om te doen??

@CVO: ik vermoed dat je mijn vraag een paar pagina's terug gemist hebt... Je schreef dat je bij EMC werkt. Ik loop daar toevallig in de MMM en ik vroeg me af of je ook Rdamse bent? (ik wel nl)

@Mompelientje: Fijn dat de timing deze maand goed is meis! Hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken of je op de juiste momenten geklust hebt ;)

@Lola: Geniet van je tijd in Wales!! En idd fijn dat je man van klussen houdt :p Ik ben nu pas op dag 7 van de cyclus, maar wij slaan ook geen dag over hihi
    (pasgetrouwd he, dat scheelt)

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hallo dames,

Ik wil me ook graag toevoegen bij dit forum! Maar ik vind het een beetje moeilijk om aan te geven wanneer ik mijn nod heb aangezien ik nog niet zo lang van de pil af ben, en me cyclus dus wat raar kan zijn. Voorlopig hou ik 5 december aan als nod. En het gaat om mijn eerste kindje en de eerste ronde.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en laten we hopen dat we allemaal op roze komen te staan!!

7. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Bb; dan ga je echt goed idd!!! Jeetje hé... ik sta op plek 82!!! Heb 1x een uitzending gemist en gisteren zijn we ook later begonnen... maarre goexidd bezig!!! Wie is je favo???
    Om op je vraag terug te komen; jup ik doe uitstrijkjes... Toen ik 8 jr geleden in de praktijk kwam was dat héél raar!!! Maar inmiddels ben ik eraan 'gewendt' al blijft het niet mn favoriet om te doen... haha..
    @hopelessinlove; welkom!!!!

8. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Zo het gaat weer snel hier! Nu alweer stress om de eisprong en straks weer het afwachten, wat doen we ons zelf toch aan he?! ;)

9. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mompelientje: He wat fijn en gezellig dat je vriend er weer is! Gunstige timing ook :)

Lianne: Dat klinkt als een uitgebreid onderzoek. Wat goed dat je dat bij de huisarts al krijgt. Ik hoor hier ook wel eens andere verhalen, waar mensen gewoon zonder pardon weer naar huis gestuurd worden.

Hopelessinlove: Welkom! En veel succes en klusplezier natuurlijk :D

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Lianne wat goed dat je even goed gecontroleerd wordt! Ik heb toevallig een aantal van deze onderzoeken gehad van de zomer, toen ik 2 korte cycli achter elkaar had.
    Niet zo uitgebreid als bij jou, ik kreeg geen echo oid maar wel uitgebreid bloedonderzoek, ook chlamidia en een uitstrijkje.
    Bij mij was alles goed, hormonen op orde, schildklier goed, hb goed, etc. waar die korte cycli steeds vandaan komen is dan ook nog steeds een raadsel.
    Moest wel zeggen dat ik wel schrok van de enorme rekening die ik kreeg van mijn zorgverzekering! Ik geloof dat de chlamdia iets van 170 euro kostte!

11. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Pff er viel weer een hoop te lezen :$ ... ik moet hier echt wat vaker kijken maar ben zo druk ;)

@ desiree: wat een verhaal zeg! .. ik gun het je van harte en duim voor je dat je in dec een supermooi cadeau krijgt ;)

@ jup: wat een lieve vrienden heb jij zeg!

Hier nog een Rotterdamse:cool: die de afgelopen dagen gelukkig wél tijd heeft gehad om het met mijn vriend gezellig te maken hihi
    Het is nu afwachten....

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen of middag meiden, weinig tijd, ziek zoontje, net terug van twee daagjes alleen weg met kids want manlief was weg voor werk, nu stad in cadeautjes kopen en op verjaardagsvisite (bleh), eergister nacht al met oudste in de nacht op HAP gezeten bij dinnie, dus wilde eigenlijk wel wat rust, maar goed......social verplichting roept weer, morgen ook al.

Hier snap ik er niks van, net behoorlijk eggwhite slijm gehad.....maar ovutest negatief,....en zo donker als ik ze de vorige maand had nog nooit gehad.....
    Dus toch maar kijken of we kunnen klussen vanaaf hihihi....

Iedereen succes en probeer ff bij te gaan lezen.

Kus

13. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Thankies lieve mensen :D

Whehehe. Mijn vriend houdt ook van klussen hihihi. Alle vriendjes toch!? :D

Is goed dat je dit doet, na de uitslag ben je zelfverzekerder. Ik heb het ok gedaan behalve baarmoederhalskanker, ik moet daar nog een afspraak voor maken.

Ik heb paar ovu testjes tegenaan gegooid, gisteren gewoon 2 strepen, maar niet te donker net als vorige maand. Ik ga me niet druk maken, het kan ook iets zijn met ie testjes, te weinig urine, fabrieksfout etc Ik ga er niet vanuit, vorige maand had ik 5 dagen lang positief en in dag 3 had ik eisprong en na de eisprong 2 dagen lang positief, dus ik zie het alleen als een hulpmiddel om het gemiddelde uit te rekenen.

Ik hoop echt dat volgende maand raak is! Ik voel me echt zelfverzekerd, de laatste klusmaanden waren geen succes met timing, maar nu wel! J

Hopeless welkom BTW!

14. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning girls !

@Mompelientje : nou, er zijn echt jongens die niet zo van seks housen hoor !

@allen : veel klusplezier en dat de spijker maar op de kop geslagen kan worden zeg maar ;)

15. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Oke...Zal mijn reactie plaatsen zodat ik op de lijst kan...
    NOD 13 dec Whitesaber, 15de ronde, 2de kindje (MMM)

Wel apart dat dit hier nu zo is ben al jaren bekend met zp nog nooit was het dat 1 persoon het bijhield
    Wel even wennen :(

Ps: Ga nu even een paar blz bijlezen :D

16. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dat klinkt positief! Succes :)

-----------

Ik dacht dat ik eergisteren mijn ei had gehad, maar nu daalt mijn temp opeens weer :( Nou ja. Voor de zekerheid nog maar wat klussen dan :D

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Whitesaber! Dit is ook nieuw voor mij (dat 1 iemand het bijhoudt) maar het is wel fijner. Jij weet vast heel goed welke lijst je moet pakken en hoe je hem bij moet werken, maar heel veel meiden niet. En het werd in het 1-15 nov gedeelte echt een zooitje! Dan ging iemand zichzelf op een lijst bijschrijven van de eerste pagina en die als laatste posten waardoor er weer 30 meiden van de lijst afvielen etc... :cool:

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Mompelientje: Super dat hij terug is! Hoop dat het een "vruchtbaar weekend" zal zijn voor je!
    Ik gebruik de ovu testen ook meer als hulpmiddel.

@ Betty: Top hoor, 15e plek als thuiscoach. Op naar nr 1!

@ Lianne: Fijn voor je dat de HA al wat meer heeft gedaan voor je. Toen ik na 11 maanden proberen bij de HA kwam werd ik weer naar huis gestuurd met enkel een bloedonderzoek.

@ Goofy: Hoop dat de rust weer snel terug komt bij je. Bij mij betekent flinke eggwhite dat mijn ei over een paar zal komen.

@ Mompelientje en Lola: Er zijn ook meiden die niet zo van seks houden hoor! Ben er 1 van ;) Het is omdat het nu voor een tweede wonder is, maar ben altijd blij als de klusperiode weer voorbij is. Vooral omdat het moet gevoel dan weg is...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hier ben ik weer... :(

Nod 12-12
    ronde 14, 1ste kindje

20. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ja dat is ook wel weer zo :D

@suusjelove jammer meid maar toch welkom !
    Zoals we zeiden in de nov topic: THINK PINK

Deel Deze Pagina