NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dank je Hellen. Ik heb wel de weekend koorts gehad :( Nu is het gezakt maar toch.

Vrijdag was m'n vruchtbare dag als ik m'n cyclus uitreken en dit was de resultaat van m'n ovu testje.

Ik weet niet of het positief is hij is wel erg licht van kleur.

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/199975d1321650050t-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel12-imag0016me.jpg

2. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Mompelientje; links is de test streep, rechts de controle streep toch???? Ik vindt het linker streepje wel donkerder dan de rechter hoor...

3. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dat klopt, maar als ik het met vorige maand vergelijk was de linkse streep knal donker, jammergenoeg had ik toen die tijd niet geklust.

We zullen zien :) Ik verwacht veel roze! :)

4. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Mompelientje; misschien nu meer gedronken van te voren???? Of bij de vorige test te weinig????

5. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Gebruik altijd die van de ETOS merk Testpoint! Voor mij erg betrouwbaar iedere maand 2 dagen positest en duidelijke test, geen bage streepjes...

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lianne.. Ik hoop ook dat er niks ernstig aan de hand is, maarja dat weten we idd aan het einde van deze week. Zwanger worden is dan verder geen probleem/risico?

Wat betreft ovu testjes..
    Mag je ook zoveel uur van tevoren niks drinken?? Daar las ik net wat over??
    Ik ga morgen namelijk beginnen en wil elke dag gaan testen rond 12 uur in de middag. Dat is goed dan toch??
    Sorry voor mijn vraagjes hoor, ben hier nog niet bekend mee :p:p

7. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @Renske, ik weet niet beter dan dat ik met de kruidvat testen 2u voor het testen niet mocht drinken..... Heb nu de testen van wondfo via MP, weet niet hoe het daar mee zit.... :(

8. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, heb even een vraagje. Ik baal namelijk ontzettend want ben vanaf afgelopen vrijdag ziek geweest, buikgriep! Maar dus midden in mijn vruchtbare periode. Woensdag en donderdag hebben we wel even 'geoefend'. Toen had ik ook vruchtbaar slijm. Vrijdag en zaterdag niet op gelet verder doordat ik te ziek was. Nu voel ik me gelukkig weer goed, maar geen vruchtbaar slijm meer. Ik had de afgelopen 2 maanden netjes een cyclus van 29 dagen. Denken jullie dat het nog wat kan worden deze maand of niet?

9. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Pff, wat is dr weer een hoop geschreven zeg...

@CVO1986 Mijn cyclus lijkt nu gestabiliseerd te zijn. Maar bedankt voor je uitleg, begon echt al een beetje zenuwachtig te worden dat de ovusten maar niet positief werden.

@Lianne Hopelijk zijn alle uitslagen goed van de testen. Wanneer komen de uitslagen?

@Moppelientje Beterschap! Helaas kunnen we na onze vruchtbare dagen niets meer dan afwachten he.

@Renske Ook bij de zwanger en kids ovulatietesten word geadviseerd om 2 uur van te voren niets te drinken. Moet ergens tussen 10 uur en 20 uur testen.

Bij mij lijkt mijn ovulatietest positief! Gister was er nog niet tot nauwlijks iets te zien, vandaag een behoorlijke streep. Twijfel een beetje of hij al donker genoeg is. Dus voor de zekerheid vanavond maar klusen, en morgen nog eens testen.
    Heb ik me helemaal voor niets zorgen gemaakt.

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mawaikee.. Bedankt voor de info :):)

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh sstaat bij mij niks over in dat je niet mag drinken van te voren, alleen dat het niet met ochtend urine mag, maar thats all.

@Lianne hopelijk is alles goed.

@Mompelientje nu maar hopen he.....ik zou een moord doen voor zo'n streep, bij mij kleurden ze nooit donkerder dat de teststreep maar er beide keren zwanger op geworden....nu afgelopen keer een knal ovutest maar veels te laat....dust tja....

Nu wel vruchtbaar slijm maar geen posi test......

12. princess25

princess25 Niet meer actief

hey

Ik heb er denk ik ook overheen gelezen bij zwanger en kids. Weet dat je het inderdaad zoals goofychick zegt, dat je het niet met ochtendurine moet doen. Nou ja ik heb 2 dagen 2 dikke strepen gehad, dus het zal wel goed zijn neem ik aan.
    Nu wachten, nog dik 2 weken!

13. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames.......mijn ovutest begint al wat donkerder te worden
    dus ben dan ook deze belangrijke dagen dagelijks aan het klussen ben bang dat ik m mis......

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wil me ook graag aanmelden :)

Mijn cyclus is een zooitje maar ik gok op 11 december..

2e rondje, 2e kindje, 3 vlindertjes.

Hallo allemaal! :)

15. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Samen met z'n allen hopen! Voor roze!

Welkom Lila!

16. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik wil even mijn onzekerheid in de groep gooien als dat mag.

Ik lees wel mee, maar om mezelf niet gek te maken en er niet heel de tijd mee bezig te zijn laat ik het reageren nog even liggen totdat er weer begonnen wordt met testen. Maar wat ik nu heb wil ik toch graag even voorleggen, want heb geen idee wat ik hiermee moet.

Voordat ik ongi wordt, heb ik de laatste paar cyclussen steeds een aantal dagen heel licht bloedverlies. Geen bruin, maar echt rood. Vervolgens ben ik dan ook nog een week ongesteld. Dat is ook de afgelopen ronde weer zo geweest. Nu zit ik op dag 14 en heb ik dus datzelfde bloedverlies. Maar ben net een week niet meer ongesteld en mijn eisprong is ook pas rond dag 19. Nu had ik vanmorgen wel een hogere temp, maar ja anderhalf uur voor het tempen er nog uit geweest voor mijn dochtertje dus die temp is niet betrouwbaar. Zou het een contactbloeding kunnen zijn? Zo heet dat toch als je een beetje bloed verliest als je sex hebt gehad? Maar ja de sex was gisteravond en het bloedverlies vanavond. Ik zou niet weten waar dit vandaan komt en het maakt me erg onzeker. Ik dacht aan te belanden in de vruchtbare dagen en nu dit :( O ja, de pil slik ik al jaren niet meer dus ontpillen kan het niet zijn.

Sorry voor mijn egobericht :) Ik hoop heel erg dat iemand mij gerust kan stellen.

17. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@Steffie dat heeft temaken met je hormonen
    Ik zelf ben naar de gyn gegaan omdat ik ook tussendoor bloedingen had
    Eerst kreeg ik primolut om een ongi op te wekken daarna kreeg ik clomid
    Weet je 100% zeker dat je een eisprong hebt meid?

18. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    @whitesaber Ik temperatuur nu 4 maanden en daarin wordt steeds een eisprong gevonden (zij het met een stippellijn, maar dat ligt volgens mij aan het feit dat ik verder niks qua slijm invul). Wel elke keer een andere LF. Bij mijn oudste ook mijn temperatuur bijgehouden en daar had ik niet altijd een eisprong, maar moest toen ook ontpillen.

Verloor jij veel bloed bij de tussentijdse bloedingen of zomaar een beetje? Ik kijk wel even aan hoeveel het bloedverlies gaat worden. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie.

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Welkom Lilla!! :D
    Dat we maar snel weer samen door mogen naar het aug. mama topic :p

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Daar sluit ik me bij aan, kunnen we daar verder¨praten alleen dan is het wachten niet op een posi test, maar zw.kwaaltjes ed haha.

Deel Deze Pagina