ja ik hoop het ook voor je missillie! hij is idd flink positief, nu is mijn ei toch binnen 24-48 er toch? of tenminste nu ben je vruchtbaar toch?
Binnen 2 of 48 uur kun je eisprong komen. Ik zou niet te lang wachten als ik jouw was, sinds je eisprong later komt dan dat je had verwacht.
deze foto is gemaakt na 4 minuten, dus nog binnen de aflees tijd, zucht, helaas is het geen zwangerschapstest ... maar dit mag ook natuurlijk, vanaovond flink aan de klus en mijn nod aangepast. spannend maar weer!!! even heel trots op mijn aankomende ei, (na mijn pcos verhaal mag dat toch?) en nee mompelientje, ik wacht zeker niet te lang, maar ja echt smiddags een wippie machen ook echt niet echt als manlief aan het werk is ... haha dan vanavond maar. hij is wel mega positief he? moet ik nou morgen ook nog een tesje doen?
@ Haagje, superpositieve test!! Enne...ik test altijd door tot ie weer negatief is, want dan weet ik dat mijn ei is geweest!
Haagje.....aan de slag jij!!! Na een posi test springt je eitje binnen 24 tot 36 uur! Nog even de tijd dus Suusjelove, ik slik tarwekiemcapsules! Dus dat lijkt effect te hebben! Mijn ei kwam eerder afgelopen maand en mijn LF was daardoor dus langer!
Maar niet betreurt, zelfs als je de eisprong krijgt is je eitje klaar om de zaadjes te vangen Veel sucsex!
@ Haagje: die test is volgens mij zo positief als het maar kan. Als je zo'n test hebt is het dus binnen 24 tot 48 uur aan de slag toch? Blijft toch spannend! Ik mag van mezelf de 24e beginnen met testen. Hopelijk wordt dat net zo'n mooie test als jij hebt gehad. Heel veel succes!!
Hee Haagje: dat ziet er prima uit. Veel sucsex dan maar he! En dan wil ik in december net zo'n mooie zwangerschapstest van je zien, graag
Haagje.. Daar is geen twijfel over mogelijk nee haha Wat fijn joh dat je nu zo'n duidelijke positieve ovu test hebt En idd, de volgende test die ik van je tegen ga komen is een net zo duidelijke positieve zwangerschapstest, deal? Meiden.. Ik ben vandaag begonnen met ovu testjes. Zit nu op dag 10 en de teststreep is nog niet zo donker als de controlestreep maar wel goed zichtbaar. Echt vrij roze, niet zo paars als de controlestreep.. Is het nou verstandig vanmiddag er nog eentje te doen? Of morgenochtend weer? Graag even advies Dank u!
Je zou voor de zekerheid er vanmiddag nog een kunnen doen... Ik doe er meestal maar een per dag... maar temperatuur ook dus weet daardoor wel of ik wel of geen ei heb gehad...
Ik zal even een foto posten.. Ik weet dat ie negatief is, maar wil graag even weten of het dan verstandig is vandaag er nog eentje te doen of morgen weer
Ik zou er morgen een doen... Echt flink positief is ie nog niet... Of je moet er nog meer als genoeg hebben...
Meiden even vanaf mijn werk, daarna nakijkwerk in lunch in....volgens mij loop ik excact gelijk met mijn banner......zie temp lijst.
Hmm oke.. Ja ik heb er wel genoeg ja dat wel. En hoelaat is het verstandig er nog eentje te doen als ik dat overweeg? Sorry voor mijn gezeur hoor..
owh meiden ik doe mijn best. (wat zijn jullie lief eigenlijk allemaal, lieve antwoorden en vol met hoop thanx!) manlief belde net dat tie dichtbij huis aan het werk was en mss tussen d emiddag komt thuis eten .... hmm hmm zou goed uit kunnen komen dus! haha en ik hoop ook dat het over 2 weken ongeveer ook zo'n test maar dan in een andere variant oplevert! ben zo trots! haha stom he? en ik hoop voor susyQ voor jou ook net zo'n test! Natuurlijk ook voor iedereen hier! ik strooi wel wat hormonen over jullie heen, hopende op een goed ei wat heeeel erg vruchtbaar is! ik duim voor jullie allemaal, en over 24 uur zit ik alweer op de wachtbank .... dat is weer minder ... trouwens ... maar goed het hoort erbij.
is geen gezeur joh! natuurlijk niet ... hoe laat heb je de eerste gedaan, vanmorgen rond ... ? ik heb niet opgelet sorry hoor. maar mss is rond etenstijd een idee ... uurtje of 5, half 6 zoiets? zou dat wat zijn? enne over die testen deal zeg maar ... deal!! als jij je er ook aan houd
Haagje.. Thanks voor je antwoord hihi. Die test heb ik om half 12 gedaan, een uurtje geleden dus. Maar jij zou dus ook nog vandaag een testje doen voor de zekerheid? Ik wil graag die deal met je aangaan hihi En als het zo is, dan proosten we samen wel even tegen die tijd met kinder champagne