NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oh, heet dat zo tegenwoordig?! :D

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

;):D

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Haagja: Heel duidelijk :) Veel plezier vandaag :)

@Renske: Ik ... persoonlijk :D zou vanavond alweer testen, maar dat is omdat ik het niet kan laten :)
    Moest hij nu iets donkerder zijn, dan zou ik zeker twee keer op een dag testen.

@Goofychick: Ik ken helemaal niets van tempkaartjes, maar als ik naar die van jou kijk dan kan ik afleiden dat je eerst een tempdip moet hebben voor je eisprong? Zoja, dan loop je idd gelijk met je banner! Jij ook alvast veel plezier vanavond :D

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik wil me hier ook graag (voorzichtig) melden. Ben in oktober bevallen van ons kereltje met dik 18 weken. Wil heel graag weer zwanger worden en we hadden afgesproken tot januari rustig te wachten. Afgelopen zaterdag konden we ons alleen niet inhouden :D. Officieel volgens ff is het de dag na mijn eisprong en is de kans dus erg klein, maar ik had die dag wel ovupijn en weet dus niet zeker of ff gelijk heeft. Ik heb vrijdagavond gedronken en ben er 's nachts (anderhalf uur voor het tempen zaterdagochtend) nog uitgeweest. Weet dus niet wat ik nou moet denken ;).

Dus ik doe voorzichtig mee. Ben wel supervruchtbaar (beide zwangerschappen in 1e keer zwanger), dus wie weet. Dit is dus onze eerste ronde, 3e kindje en NOD is 3 december.

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanna Mom.. Welkom maar wat een droevig verhaal zeg :(:( Ik vind het echt knap dat jullie er nu weer voor gaan! Respect!
    heel, maar dan ook heeeeel veel succes :)

Wat betreft mezelf.. Hmmmmmmm ik twijfel nog een beetje haah ik laat het wel weten als ik nog eens een keertje test :)

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Renske: Als je testjes genoeg hebt, zou ik het gewoon doen hoor ;)

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa weetje wat het is.
    Ik ben hier nog niet zo bekend mee en ik had eigenlijk nog geen streepje verwacht op dag 10. Dacht dat ik te vroeg zou zijn en dan krijg je dit te zien. Ben bang dat als ik morgen test dat ie weer lichter is. Kan dat ook?
    Dat ie morgen weer lichter is en dat ik me eisprong toch later in deze week krijg of betekent deze test toch echt dat ie in aantocht is?

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Alleen je temperatuur kan het je vertellen Rens...

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB.. Okee nou ik kijk deze maand even aan en als het nodig is dan start ik misschien in het nieuwe jaar met tempen. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.
    Ik knal er vandaag nog een ovu testje tegen aan en dan kijk ik wel wat ie doet :)
    Is dag 10 alleen niet wat vroeg?

10. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik voelde net een soort menstruatie kramp heel lichtjes zou dat me eisprong zijn geweest???

Ik ga nu weer een ovutest ertegen aan gooien

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    heb net ovutest gedaan en hij is nu nog lichter als die van gister???? wat nu.......
    Zou die dan gister dan wel postief geweest en vandaag al niet??

12. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh wat een spanningen allemaal! Heb geen ervaring met ovutesten helaas, dus kan jullie niet helpen.

Hier is mijn ovu zeker weten al geweest, maar ben er dus ook niet helemaal zeker van wanneer...

13. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Lol maar goed dat je het over die tarwekiemolie tabletten hebt,anders vergat ik ze ook nog :p

Pfftt wat een handvol pillen elke dag zeg haha
    Clomid,Tarwekiemolie,visolie zwangerschaps tabletten :p:p

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    helaas werkt dat bij mij niet.... mijn cyclus was nog korter...

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had positief op dg 10....
    terwijl FF altijd mijn ei geeft op dag 13-15.
    Dus ik heb ook zo iets van: wat vroeg!

Dus het zou kunnen.

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Renske: Ik ben ook deze maand begonnen met testen. Op dag 9 kreeg ik mijn testjes aan, meteen getest en ook diezelfde avond al positief.
    Ik heb mijn eisprong ook heel duidelijk gevoeld. Dus het kan wel :)

@Missillie: Voor zover ik weet kan het schommelen. Maar ik ben geen goede referentie :)

@Suusje: Jij hebt idd een korte cyclus.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ja snap er ook niks van...

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de antwoorden meiden :):)

Ik heb vanmiddag nog eens een ovu testje er tegen aan gegooid, maar hij was niet donkerder. Eigenlijk een beetje hetzelfde als die vorige. Morgen test ik weer, zo rond half 12 in de ochtend. Is dat een goed tijdstip?
    En dan kan ik mooi vergelijken :):) Ondertussen hobby'en wij 'rustig' door ;)

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hanna mom. Oef wat een verhaal. Welcome en hopelijk mag het weer snel raak wezen voor je!

@ovu-testen daar heb ik helemaaaaaal geen ervaring mee. Ben vanaf het begin gelijk begonnen met temp meten. Maar wel leuk om alles hier erover te lezen. Mocht ik ooit besluiten ze te gaan gebruiken.

Met z'n alle op naar veeeel roze!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat kan heel goed hoor.....bij mij springt mij ei binnen 12 uur als de ovutest posi is......(ik heb dan ook geen hele donkere)

Deel Deze Pagina