Oh meiden, ik doe nog maar 'stiekem' mee, maar maak mezelf nu al gek... Zoek alles af op internet over ovulatie en innesteling etc. Heb geen werk en zit dus hele dagen thuis. Hoe doen jullie dat? Iemand tips voor afleiding en het los leren laten?
@Mompelientje. Haha, gamen is niet echt mijn ding, bovendien werkt dat niet met een 2 jarige dochter die hier rondloopt. Ik kan wel even een rijtje voor mezelf maken van dingen die ik moet/kan doen voor ik weer achter de computer kruip: - Huishouden - Stofzuigen - Stoffen - WC - Badkamer - Dweilen - Was (bedden bijv.) - Lezen - Leren (boekhouden) - Op de koffie bij iemand - Bezig met holiday's voorbereiden - Menu's bedenken voor de komende weken - Muziek maken - TVOH kijken - Knutselen met mijn dochter - Lezen met mijn dochter - Blokje om met mijn dochter Kortom, genoeg te doen! Ik ga nu achter de compu vandaan en kruip lekker op bed met mijn boekje en kruik. Tot morgen!
Hai girls!!! Hier weer even een berichtje van mij. Ik wil het wat meer loslaten tot na mn vakantie in januari / februari. Toch kan ik het niet laten en ik wil graag nog op de lijst. Mijn nod is rond 2 december. Wil iemand mij erop zetten? We gaan voor ons eerste kindje, 6e ronde ongeveer. Ik heb wel 2 pendels voor nov/dec dus ik ben benieuwd!!! Heel veel succes iedereen! Liefs
hoi nog even een late reactie maar mss heb je er wat aan Ik heb afgelopen zomer aantal onderzoeken gehad omdat ik meerdere korte cycli had en soms ook tussendoor wat bloedverlies. Mn hormonen waren prima op orde, net als de rest, er is niet echt een oorzaak gevonden. de cycli hebben zich wel weer goed herpakt, hoewel mijn laatste cyclus wel weer veels te kort was. Mijn huisarts zei dat tussentijds bloedverlies vanalles kan zijn, bv innesteling, contact of ovulatiebloeding maar voor heel veel bloedingen is niet echt een verklaring. Ik heb afgesproken met mijn huisarts dat ik het even aankijk en aangezien we nu ook een beetje rommelig zitten met baan van man enzo, wacht ik het even af. Als ik eraan toe ben, mag ik zo bellen voor een kuurtje primolut, om de boel even op orde te brengen, al is dat helemaal geen garantie dat dat werkt. Ik wacht dus zelf even af tot het nieuwe jaar en als het zo blijft, dan kan ik alsnog primolut halen als ik wil. mss is het een idee om een keer bloed te laten prikken op hormonen? Maar dikke kans dat daar alles gewoon in orde is.
hanna mom heftig hoor van jullie zoontje. Mag ik je vragen waarom hij met 18 weken is geboren? Als je het vervelend vind, gewoon zeggen uiteraard. Spannend dat jullie voor een 3e kindje gaan. Haagje, welk merk ovu testen is dat? Hij knalt er vanaf! Zit eraan te denken om toch maar weer ovu testen te doen....om weer wat meer te ontdekken hoe het allemaal loopt.
@hannah mom pff heftig... Hopelijk ben je snel weer zwanger... Hier heb ik mijn kruik klaar gelegd en de pillen... Dus hopelijk straks wel een beetje slaap... Overdag weer veel pijn gehad en ik lijk wel leeg te lopen... Stroomt er zo uit...
Kruik lijkt me een super idee. - Huishouden (niet gedaan) - Stofzuigen (niet gedaan) - Stoffen (gedaan) - WC (gedaan) - Badkamer (gedaan) - Dweilen (gedaan) - Was (bedden bijv.) (gedaan) - Lezen (nee) - Leren (boekhouden) (eek, moet nog doen) - Op de koffie bij iemand (gedaan) - Bezig met holiday's voorbereiden (moet nog doen) - Menu's bedenken voor de komende weken (dat doet m'n schoonmoeder voor de kerst) - Muziek maken (dat vind ik ook leuk) - TVOH kijken (heb ik niet hier) - Knutselen met mijn dochter (ik wou dat ik een dochtertje had) - Lezen met mijn dochter (aaaw) - Blokje om met mijn dochter (zwijmel*)
@ ovutestjes; algemeen geldt dat je de ovutestjes het beste niet met ochtendurine kan doen. Probeer zoveel mogelijk een vast tijdstip aan te houden met testen als je meerdere dagen een ovu-test doet. En probeer zo'n 2 uur van te voren niet te drinken, omdat je anders je urine verdund. @ Solana Volgens mij kan het nog best hoor! ik hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt @ Lilalief en Hillie en Hanna Mom Welkom!! @ Hellen Ik zal voor je duimen dat dit DE week is @ Leo85 De duimen draaien ook voor jo @ Haagje die ziet er goed uit! Klusse! Wanneer is je NOD nu?? @ Hanna Mom Pfff 18 weken Hier rommelt mijn buik wat (zit nu op cd10) dus we gaan lekker klssen ook wat slijm maar kan het nog geen vruchtbaar slijm noemen, dus we gaan vrolijk verder
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (5) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) 2. (8) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) 3. (9) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) 4. (1) - Solana (3e ronde, 3e kindje) 5. (4) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) 6. (4) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) 12. (8) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) 13. (4) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Totaal: 74 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
Onvruchtbaarheid & vruchtbaarheid: De feiten | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Weer een heleboel weetjes!
Zo hehe, dubbele cijfers: vandaag dag 10! Ik haaaaaat die eerste 9 dagen omdat ze zo verschrikkelijk zinloos zijn Je bent ongesteld, je voelt je chagerijnig omdat je niet zwanger bent en je bent ook totaal niet vruchtbaar. Afschaffen die hap!! Oja, goeiemorgen meisjes
Morning toejoetoe Helen! @Suusje: mijn cyclus is 30 dagen en de jouwe veeeel korter! Dus niet getreurd, uiteindelijk kun je waarschijnlijk rond dezelfde tijd testen als ik
Nog 11 dagen op m'n NOD maar ik ben grieperig. Lig nu alleen in bed, heb thankksgiving vakantie, ik heb mn vlucht gecancelled naar NL omdat ik m'n moeder niet wilt besmetten (ze is chron. Ziek). Ben een beetje hopeloos, alles is bijna gedaan met huishouden, mijn vrienden willen leuke dingen doen maar de kans is groot dat ik ook hun besmet. Mijn vriend is in Jutland en ligt ook ziekjed daaro (ik heb hem besmet) zelfs mn lerares heeft me gisteren naar huis gestuurt omdat ik koorts had. Zucht.
@cvo Dank je. Ik voel me zeker beter inmiddels en heb er zondag toch nog een gezellige avond van gemaakt . Nu maar afwachten of we een leuk sinterklaaskado gaan krijgen of niet! @Suusjelove Wat duurt zo'n maand ook lang. Ook belachelijk eigenlijk dat je maar 1 keer per maand bevrucht kan raken. Wie dat heeft uitgevonden, heeft niet goed nagedacht hoor. Hoop voor je dat je snel zwanger bent. @Hanna Mom Wat heftig wat je meegemaakt hebt. Heel veel sterkte gewenst en hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten op een 3e kindje.