Dat merken we over 10 dagen! We gaan trouwens precíes gelijk op! -------- Ik wil graag mijn nod veranderen in 2 december, maar ik heb begrepen dat veranderingen of toevoegingen maar door één persoon gedaan worden. Klopt dat? Zo ja kan iemand mij van van 6 december afhalen en op 2 december zetten? Eerder mijn ei gehad dan verwacht!!
Heu. Vanochtend ineens iets rood bloedverlies en daarna nog wat meer bruin, echt heel weinig, zo'n mini-inlegkruisje was nog niet eens vol. Zou wellicht wel eens mijn innestelingsbloeding kunnen zijn....... of anders is het mijn lichaam die nog steeds in de war is hahaha XD We gaan het zien, over ruim n week mag ik testen! ^^
@Kit. Ik zie het, maar FF geeft 4 december aan om te testen, dus ik wacht het het net wat langer af haha (als dat lukt ). @Enferma. Oeh, spannend! Dat kan natuurlijk. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad (maar dan pas na mijn NOD).
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (5) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) 2. (10) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) 3. (7) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) 4. (1) - Solana (3e ronde, 3e kindje) 5. (4) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) 6. (3) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) 12. (9) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (4) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Totaal: 74 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
@ Behappy je staat gewoon heel de tijd al op 12 december Ik kan je wel verplaatsen naar 11december of zal ik je laten staan??
Hi allen, Ik wil graag weer mee doen op de lijst. Grappig er is een hoop veranderd met de lijsten Kan ik erbij op 1 dec (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) Thxx!
Ik denk dat m'n ei nu pas gesprongen is, ik heb erg last van m'n rechte zij en heel veel waterige afscheiding. Ik ging een ovu test doen en wat blijkt... hetzelfde streepje als vrijdag avond! Ik snap er geen fluit van! Moet wel zeggen dat m'n koorts verdwenen is! Hoelang blijf zaad in leven? We hebben vrijdag geklust.
@Ladylola welkom... Toevallig net je berichtje gelezen in het andere topic... Mijn ongi is al een stuk lichter en de pijn is weg... Dus morgen maar weer eens beginnen met tempen en ovulatietesten..
Jongens! Ik moet zeggen dat het dit keer weer niet gaat lukken! Ik weet nu wat eisprong krampen is en dat heb ik vandaag. Ik zou vrijdag eisprong krampen hebben maar na het klussen en dacht dat ik een eisprong zou hebben was uitgesteld naar dinsdag (dus vandaag!) Mijn man en ik hebben vrijdag avond alleen geklust en that's it! Ik had vrijdag een positieve test en vandaag! Als ik dit maand niet zwanger wordt dan ga ik weer beginnen in 2012... wordt een beetje moe van m'n lichaam en al die onzekerheden. Vorige maand 5 dagen lang positief en deze maand WEER 5 dagen lang positieve ovu test. Alleen deze maand had ik op de 1e dag na de positieve ovu test geklust en de vorige maand op de 5e dag geklust. Dus volgende keer op de 2 en halve dag klussen na je positieve ovu test?
@Mompelientje: Oh hehe een WoW baby Sam is ook wel een beetje een wow baby. Mijn man en ik waren al wel samen, maar we zitten samen in een guild en hebben al heeeeeel wat afgeraid/afgegamed. Nu ook minder, gaat niet meer, maar er zijn andere tijden geweest In mijn boek staat dat ze max 3 tot 4 dagen leven. Dus mss vanavond nog even 'gezellig doen' denk ik @Hanne Mom: Wow wat een verhaal Daar ben je ook wel even mee bezig. Ja ik ken het wel hoor, deze dagen duren zo lang, en als je dan wat te doen hebt dan valt het mee. Anders dan pieker je alleen maar en dan denk je constant allerlei pijntjes te voelen @Mamakaatje en Betty: Hopelijk morgen jullie snel zwanger worden van een gezond kindje! @Kit: Cov1986 is degene die de lijst beheert. Zij kan je NOD veranderen. Ow ik zie dat ze het al heeft aangepast Snel @Enferma: Fingers crossed! Hopelijk was het een innestelingsbloeding. Zou wel kunnen op 6DPO natuurlijk
@Mompelientje: Als je vandaag nog klust is dat ook goed hoor. Of gaat het niet lukken vandaag? Omdat je ziek bent?
Ik was ziek op zaterdag en zondag en mijn vriend had een enorme hangover... Manlief is in Jutland voor z'n werk/studie Pomme Frites! (dat zeg ik ipv shit ) Onze baby wordt ook een World of Warcraft baby. Ik ben van plan om een princesje of een prinsje te maken. Ik ga foam swords kopen, mooie jurkje creeeren (als het een meisje is) en voor een jongen mooie mantel. Later mogen ze boogschieter worden, schermen, iets in de trend to make a world of warcraft baby. baby krijgt ook een mooie logo Ik heb het tegen m'n vriend verteld, hij vond het een goed idee! A little Knight of a little Princess! Perhaps both! Kans dat ik tweeling kan krijgen zit in de familie
@zaterdag bedankt voor je reactie! Mijn cycli zijn niet te kort, gelukkig maar. Al is mijn LF wel een stuk korter dan eerst (van 14 naar 10 of 11). Wel prettig om te horen dat voor veel bloedingen niet echt een verklaring is, dan zal het ook niet fout zijn (positief blijven denken ) Als wij wat langer bezig zijn, dan ga ik misschien nog wel eens naar de huisarts. Zijn nu nog maar net begonnen. We hebben afgesproken dat mocht het deze keer niet lukken (we gaan voor de derde) dat we dan verder geen traject meer ingaan omdat we al 2 gezonde dochters hebben rondlopen. Dus ik wacht het rustig nog even af. Je reactie geeft me in ieder geval wel een opgelucht gevoel
Ja helaas al een jaar nu... Is natuurlijk nog steeds een stuk minder dan bij jullie... Hoop dat ik deze ronde een ei heb... Heb ik namelijk niet altijd...