NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat is het hier gezellig!

Haha, wij seksen niet heel vaak, alleen als we zin hebben, maar heb altijd wel meer zin rond de eisprong. Volgende maand gaan we er echt voor en dan zullen we het ook wel wat vaker rond die tijd doen (als het nodig is ;)).

Zitten jullie nu thuis of lekker op je werk te zpen?

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zaterdag oh heerlijk dat zoontje nergens last van heeft, en die ovu testen hier net zo....

@Bontekoe wauw kan me voorstellen dat dit heel fijn voelt.

@Naatje volgens mij zijn die groene de gevoeligere ja.

@Betty heb gewoon sex, ja dat is een goede, maar als je het niet bij de konijnen af doet om wat voor reden dan ook dan kan je wachten totdat je een ons weegt, zeker als je het dan elke keer erom heen doet.
    (reden: moe en kleine kinderen, ehhhh dat gaat samen, is niet makkelijk hoor met een peuter van bijna drie jaar tussen je in hahaha....)
    Hij is een trauma aan het verwerken dus kunnen hem ook niet zomaar terug sturen.

@Haagje hahahahahaha.......en ze blijven lief zitten??

@Zo nu ga ik lekker even gtst terug kijken van twee weken.......ja niet alles achter elkaar hoor hahaha....ook daar kom ik niet meer aan toe....

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Het is idd een stukje lastiger aks er al kids zijn...
    Wat ik hier wel merk dat ons seksleven veel minder spannend is geworden... En dat komt door het blijven liggen na de seks... Dus ik kies dan automatisch voor het bed ipv iets anders...

4. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Hilli. Ik zit dus ook thuis en de dagen duren zo lang! Ben druk op zoek naar werk, maar ja, dat is niet zo gemakkelijk tegenwoordig. Heb hopelijk in januari wel wat (dat loopt nog), maar dat helpt nu niks natuurlijk ;).

Ik ga zo maar ff mijn boek weer lezen, daarna eten en daarna even schoonmaken, mijn lijstje van gisteren moet ik nog afwerken haha.
    Gisteren al wel vast kerstkaarten geschreven haha. Goed he!

@SuusjeLove. Wij doen het ook vaak gewoon in bed, maar daar heb ik geen problemen mee hoor. We hebben ook een tijdelijke gast in huis, dus ergens anders wordt het hem sowieso niet.

@Goofychick. Hmm, kan ook wel iets zoeken om te kijken. Oh ja! Moet TVOH nog kijken! Goed idee!!!

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Als je die knuffel koopt krijg je nog een ingame pet xD

6. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik ben ook van de lijst afgevallen:
    NOD is 4 december, 3de kindje (2de is een engeltje), 1e ronde

7. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou daar kan ik niet over mee praten, geen WoW fan :D. Sorry dames!

Ik ga straks echt even wat nuttigs doen, maar ben hier nog lekker aan het ronddolen.
    Worden jullie al zenuwachtig? Ik kan niet wachten...

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Meiden ik heb net alles terug gelezen en schiet gewoon telkens in de lach van jullie berichtjes whahah :p

Haagje.. Jij bent echt te grappig hahahaha hoe jij die verhalen verteld en dan zie ik die kids zitten (de rest stel ik mezelf maar niet voor haha) ooohh geweldig zeg!:p:p Maarja je hebt in ieder geval seks gehad!

BB.. Jaa dat kan ook ja om je man te overtuigen. Ik zelf vind dat niet zo'n tof idee want dan heb ik het idee dat ie eerder zin heeft door die beelden dan door mij zelf en dat maakt mij dan weeer veel te onzeker :( maarja dat ben ik al en bovendien, mijn seks leven is perfect. Ik mag niet klagen! En wij doen het de hele maand door als konijnen, omdat we zin hebben :p Als ik ongesteld ben dan staan we alweer te trappelen dat ie bijna voorbij is :p

Bontekoe.. Wauww wat goed zeg een positieve ovu test :D:D Succes!

Zaterdag.. Stoere bink is jouw zoon zeg, mag je trots op wezen hihi

Wat betreft ovu testjes..
    Ik gebruik ze ook alleen om te kijken wanneer me eisprong is en dan kijken hoe mijn afscheiding dan is. Dus ik gebruik ze een beetje om dezelfde reden als Haagje :p
    ik heb nu al vanaf maandag telkens een licht streepje op de ovu test en ze worden niet donkerder??? Hoelang kan dit duren? Ik had stiekem gehoopt om vandaag een knaller te hebben, maar ze blijven een beetje van hetzelfde niveau. Kan dit??

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Hanne Mom: Lekker lezen, is ook heerlijk. Hehe mijn stofzuiger staat ook klaar midden in de woonkamer. kHeb boven snel alles al gedaan toen Sam zijn boterhammen aan het eten was, maar kben weer stil gevallen :)
    Hey, we mogen samen testen :) Ik hoop dat ik kan wachten tot mijn NOD, maar ik vrees er een beetje voor. kHeb al testen in huis en dat maakt het moeilijker :) Ow nu zie ik dat je NOD 4 dec is, maar je banner zegt toch maar 9 dagen?

@Mompeliente: Oh echt? Mmm :)

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Hilli. Ja klopt, maar heb volgens FF een late eisprong, dus 4 december is volgens FF mijn NOD. Dus die wacht ik 'geduldig' af :D.

Zit hier nog steeds... Brood uit de vriezer gehaald, daarna eten en ff niet meer hier kijken.

11. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik ook elke keer mijn vrouw verleiden, sex om de dag hebben, maar dat schijnt bij ons dan weer niet te werken :D haha

12. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    #752 Diana75, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    Super positieve test haagje!!! Vandaag ws je eispong als ie gister ook al zo was. Aan de kus dus!:p
    Gebruik zelf ook Testpoint ovutesten en heb altijd twee dagen een duidelijke posi test zoals op je foto. Morgen zal ie ws weer iets lichter zijn...Als dat zo is, is je iesprong geweest. Het trekken van je buik kan heel goe een eisprong zijn hoor. Het kan voelen alsof er een elastiekje aangespannen is en inees los laat. Danis je ei gesprongen...Hoop dat je er iets aan hebt.;)

13. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh nee, ook hier is WoW al geinfiltreerd! Mijn man kan erover meepraten. Die was zwaar addict. Vooral voordat wij elkaar leerden kennen. Sinds onze zoon er is speelt hij het spel een stuk minder. Hij had ooit 12 characters level 80. Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar wel dat het extreem was.
    Ik heb mij er nooit aan gewaagd. De relatie van mijn vriendinnetje liep er bijna door op de klippen.
    Wel leuk om te zien dat het spel ook goeds voortbrengt :D

Hier pijn in mijn buik. Niet te harden. Zal wel weer die rotcyste zijn :(
    Morgen, 5 dagen na eisprong, bloed laten prikken op progesteron.

@Evira Het kan wel helpen hoor :) Randjesfietsen :D

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Grr mijn voornemen om straks te beginnen met klussen gaat dus niet op...
    dacht dat ongí over was... dus vriendje al iets beloofd... en opeens weer krampen en bloed... grr
    in weekend word ook al niks want slapen niet bij elkaar... :(

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ zaterdag: Super dat alles op het cb goed was en hoop dat je man de baan zal krijgen.

@ Goofy: Hoop dat je ei snel komt en dat je lf langer is dan 8 dagen!

@ Bontekoe: Super dat je je ei hebt gevonden. Geeft een goed gevoel dat je weet dat je nog vruchtbaar bent!

@ Sex; Hier ook rond de eisprong. Dan gaat het bij mij een stuk makkelijker, ook al heb ik niet altijd even veel zin!

Vraag me echt af of mijn ei wel over twee dagen zal springen. Merk niet echt dat ik meer afscheiding heb..... Wacht maar rustig af....

16. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap iets niet, waarom is het goed als de LF langer is? Dan moet je toch alleen maar langer wachten? Snappie niet... :).

Hier weer een aantal dingetjes van mijn lijstje afgestreept, dus nu aan een bakje koffie en weer ff hier neuzen. Maar het is hier vrij rustig. Zal s'avonds wel drukker zijn, maar dan zit ik vaak met manlief op de bank... Nou ja.

Hier wel 'slecht' bezig geweest. Alle berichtjes van de vorige keer dat ik zwanger was bekeken en een lijstje gemaakt van mijn kwaaltjes van toen per DPO. Oh nee, erg he! Haha. Nou ja, uiteindelijk kunnen we toch alleen maar afwachten.

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Je cyclus is een precair proces. Het eitje heeft in de eerste fase een bepaald aantal dagen nodig om goed te rijpen.
    Na de eisprong, in de luteale fase, is het belangrijk dat het eitje niet te snel naar de baarmoeder reist. Het wordt heel zorgvuldig, trilhaartje voor trilhaartje naar de baarmoeder voortbewogen. Daarna zweeft het nog een paar dagen rond in de baarmoeder voordat het een plekje in de wand vindt waar het zich innestelt. Deze 2e fase duurt bij de meeste vrouwen ongeveer 14 dagen (met een lichte afwijking van ongeveer 12 tot 16) maar deze fase is vrij vast.
    Het feit dat we allemaal verschillende cyclussen hebben qua lengte zit hem ook meestal in de lengte van de eerste fase. Die duurt bij sommige vrouwen slechts 8 dagen en bij andere wel 20 dagen!

Om op je vraag terug te komen: als de Luteale fase dus te kort is dan is dat niet bevorderlijk voor het proces dat het eitje doormaakt op weg naar je baarmoeder. Vandaar dat een LF die wat langer duurt beter is. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen en kent iedereen wel iemand bij wie het heeeeeel anders was. Maar dit is echt zoals het meestal is.

Liefs BB

18. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @BB. Zo! Weer wat geleerd (en dat terwijl ik al 2 keer zwanger ben geweest...)
    Ff gekeken en FF zegt dat mijn gemiddelde LF 12 is, das dus wel ok. De kortste is 6, das toch wel echt te weinig... De langste is 14. Ach, we zien wel! Ff rekent ook 14 tot de testdag zag ik.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Mompelientje: 5 dagen lang een positieve ovutest lijkt me niet kloppen. Wel kun je enkele dagen aan bijna-positief zitten. Kun je je testen niet eens op een rijtje leggen en op de foto zetten...dan wordt het misschien wat duidelijker. Wellicht is een ander merk testen beter voor je. Wel balen allemaal!!
    @WOW: tja..hier geen echte liefhebber meer, maar wel van de fantasyfairs etc. Ik ga dus uitgedost op pad dan. Hoop dat dochterlief het ook leuk gaat vinden ..

@ovupijn: jaa..die kan knap heftig zijn!

@Lola: hmm...dat kaartje is een beetje weird ja. Je kunt wel een traag ei hebben, maar dan moet ie na vandaag toch echt wel gaan stijgen. Of je had wel een LH piek, maar geen eisprong.

@ovutesten ach...het is een hulpmiddel en niet meer dan dat. Tempen is leuk, maar daarbij weet je alleen dat je ei is geweest en niet dat ie eraan komt. En da's toch wel leuk om te weten als je wilt klussen op een goed tijdstip. En...niet iedereen kan elke dag maar sexen, omdat manlief er alleen in de weekends is of rare diensten heeft. Mompelientje en ik kunnen daarvan meepraten....En soms ben je ook gewoon moe. Dan is plannen wel handig. O ja..en als je ouder wordt heb je vaak vééél korter vruchtbaar slijm. Wisten jullie dat? Bij mij is het soms maar 1 of 2 dagen, dus dan wil ik ook wel weten of mijn "lichaams-spoorboekje" klopt :)

Hier CD 14. Ben benieuwd of het dit weekend gaat worden. I hope so!!!

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Hellen. Succes hoor!

Deel Deze Pagina