Goedemorgen dames, Ja ik weet het ben een vroege vogel....... Nou gister toen ik thuis kwam en ik ging op de bank zitten voelde ik me ineens heel onaangenaam ik zei tegen me man weet je ga maar naar je werk hoor. Hij: Hoezo Ik: Ja ik voel me heel onprettig ineens bij het idee we moeten het nu nu doen op (afspraak comando hoe je het noemen wilt) Hij: Dat maakt toch niets uit Nou heb uiteindelijk toch de stouten schoenen aan gedaan en op hem gaan zitten op de bank( van het een kwam het ander).......dus het is gelukt
Haha, wat een leuke verhalen over de noodzakelijke klusmomenten Hoop dat het allemaal heeft gewerkt! Op naar roze
Meiden kan er iemand naar mijn ff-kaarje kijken. Heb ik gister een innestelinsdip gehad of is mijn temp gewoon van slag?? Dacht eerst dat m'n ongie misschien kwam maar vandaag is hij weer erg hoog. Thnx. X
rammetje88: Heb effe gekeken ik denk dat het gewoon een dipje was maar dan moet ik nu wel hoogblijven.......
Hallo meiden!! Ik wil me graag ook even toevoegen. Mijn NOD is officieel 1 dec maaaar... nu heb ik een week te vroeg wat bloed verloren dit begon afgelopen dinsdag ochtend, inleg kruisje ingedaan, maar niks in gekomen, alleen tijdens toilet bezoek klein beetje (wel helderrood) bloed. toen ik thuis was van me werk was er al niks meer. de volgende dag dinsdag kreeg ik smiddags weer een beetje bloed net als de dag er voor dus ik dacht nu zet het wel door..... niet dus want vanaf dat ik smiddags 1x naar het toilet was geweest daarna niks meer, en nu donderdag ochtend ook (nog) niks... moet ik dit beschouwen als mijn OD of zeggen jullie wacht nog even af en kijk dan verder? Als jullie ook zeggen wacht nog even af sluit ik mij graag aan bij het clubje voor 1 december! Even wat informatie over mij: Ik ben 26 en probeer zwanger te worden van mijn 2e kindje, ik heb een Zoontje (Conner) van 9,5 maand. liefs -x- mij
@Ambrose neeee dit is niet je ongi, ik had dit bij mijn tweede zwangerschap dus ik hoop op goed nieuws. Ongi is echt dat het doorbreekt.
Hier word ik niet echt blij en begin zelfs beetje verdrietig te worden, weer geen ei, weer doet mijn temp zo raar....zou na zoveel jaar mijn LF opeens zoveel korter kunnen zijn???? Ik heb normaal een LF van 12/13 dgn en zoals het er nu naar uit gaat zien weer eentje van 8 net zoals vorige maand. Ben gezien mijn leeftijd beetje bang dat ik wellicht in een overgang kom, maar dat is natuurlijk weer lekker doemdenken.
@Goofychick Misschien heb je gewoon een laat ei? Of kan dat niet? @verplichte sex Herkenbaar! Maar stiekem ben ik er wel blij mee, ik ben hier thuis degene met het hoogste libido @innestelingsdip Ik zit nu op 6 dpo (maar kan misschien ook 8dpo zijn), en vanochtend was mijn temp 0,3 graden lager (zie kaartje in handtekening). Dit is toch te vroeg voor een innesteling, of niet? Mijn lf is 13 of 14 dagen. Ik ben ook om 21u naar bed gegaan gisteravond en heb dus bijna 10u geslapen (was kapot, drukke week). Kan hierdoor mijn temperatuur ook lager zijn? Weet iemand dat?
ambrose: Het kan ook zijn dat je zwanger bent precies wat jij hebt had ik tijdens de zwangerschap van me dochtertje.....heel frustrerend ik weet het maar het kan weleens zo zijn dat je zwanger bent ik hoop het voor je meid..... goofychick: Geen bloed geeft moed zeggen ze ook wel... hou vol meid.... jup: Ik denk niet dat het wat met te lang slapen heeft te maken wacht het gewoon even af wat er morgen gaat gebeuren
Als je temp morgen weer hoog is dan zou het heel goed een innestelingsdip geweest kunnen zijn! Spannend! Ben benieuwd naar morgen... ps. ik testte 2 dagen na mijn innestelingsdip positief, dus je zou er morgen een klein testje tegenaan kunnen gooien als je temp weer hoog is
8dpo zou goed kunnen! 6 is redelijk vroeg, maar goed; ik heb gekkere dingen voorbij zien komen hier. Mijn innestelingsdip was bij zwangerschap 1 op dag 10, bij zwangerschap 2 op dag 12 en bij zwangerschap 3 op dag 8! Het kan nogal eens wisselen dus! Ben benieuwd of je temp morgen weer hoog is!!
@ ladylola; wat betreft de lijst, het is even proberen, kijken hoe dit bevalt @ Mompelientje, wat balen van je ovutesten ik zal voor je duimen!!! @ Behappy haha geeft niks @ Enferma ik ben benieuwd!!! @ Zaterdag dat klinkt allemaal best positief! en fijn dat je afleiding hebt hihi @ Haagje haha LOL beeldvorming....kids filmpje kijken en jullie in de badkamer @ Evira haha LOL Hier gister wat krampjes gehad en waterige afscheiding, dus gister lekker geklust (manlief wilde zelf dus ik hoefde niet eens te verleiden...ik heb het alleen 10 minuten uitgesteld omdat we de hond nog uit moesten laten en ik had geen zin om onze kleren uit te trekken, seksen, kleren aan, hond uitlaten, en weer de kleren uit te doen haha)
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (9) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) 3. (7) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) 4. (2) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) 5. (4) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) 6. (3) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) 12. (9) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (4) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Totaal: 76 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
Goedemorgen meiden, Wat kruipt de tijd voorbij hè. Hier een onwijs opgeblazen gevoel. Mijn buik rommelt als een gek. Wel herkenbaar. In mijn zwangerschap liet ik de hele dag scheetjes, met name in de eerste weken Vies verhaal, maar wel waar Hoe dan ook, mijn hoofd neemt weer een loopje met mij! Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik er anders in sta, nu we voor een tweede gaan. Ik heb echt bergen respect voor de meiden die al zo lang bezig zijn. Het heeft ons uiteindelijk 5 jaar gekost en ondanks endometriose(cystes) en pco, toch op de natuurlijke weg zwanger geraakt!! De wens voor een tweede is net zo groot, maar doordat mijn prioriteit nu bij mijn kind ligt en de frustratie minder hoog is, voelt het heel anders @Ambrose Leuke naam van je zoon! Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was! Succes!
Ik snapte hem ook al niet! Ik zie ook gewoon een LF van 15 dagen. Leg eens uit wat je bedoelt Goofychick. Misschien begrijpen wij je verkeerd...
Goede morgen allemaal, ik moet zo naar school, misschien kan ik reageren op m'n nieuwste smartphone xD Lieve cvo, kun je me plaatsen op 2 december? <3