NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    :) :)

@Mompelientje Succes op school vandaag!

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Mompelientje leer ze..!! Wat voor opleiding doe je..?!

@Kit pff 5 jaar dat is pas lang bezig zijn.... Kan me wel een beetje indenken dat je er nu anders in staat...

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mompelientje: Mmm je zou haast denken dat je zwanger bent. Zo lang positief is wel raar ... En hij is echt knal positief hé. Hopelijk heb je geen hormonaal probleem.

@Renske hoe lang het duurt voor hij donkerder wordt weet ik niet. Hier was het meteen positief toen ik begon, maar het minderde wel vrij snel. Op 1 dag was het streepje qua kleur al gehalveerd. Dus mss dat het andersom ook wel zo snel kan gaan?
    Aah oké, het kan dus van de ene dag op de andere zoals te zien bij spinnekop :)

@Kit: Jouw profielfoto is trouwens geweldig :D kVind hem echt leuk :D
    *kuch* herkenbaar van de scheetjes haha maar vooral op het einde. Dan had ik er geen controle meer over, oops :p

@Lianne: Leuk een nieuwe badkamer :) Alleen die rompslomp errond is wat minder natuurlijk.
    Fijn dat de echo goed was :)

@Missillie: Haha, is het gelukt? Was je nog op tijd?
    Hoera! Alleen spijtig dat de deur er niet aan tepas is gekomen ;)

@Suusje: Haha, laten we hopen dat Missillie en haar man/vriend het aan de binnenkant van de deur doen. Tja en anders hebben de buren nog eens wat te zien hé ;)

@Lola: Goed dat je hem hebt overhaald :) Hopelijk heeft het vluggertje wat uitgehaald :)

@Ambrose: Ik zou het nog even aankijken. Zolang het niet doorzet begint er geen nieuwe cyclus. Dus blijf maar even hier dan :)

@Jup: In mijn boek ;) staat dat de gemiddelde innestelinhg 9 dpo is, maarja wie zegt er dat jij gemiddeld bent :) Hopelijk was het een innestelingsdip. Of je temperatuur lager kan zijn door langer te slapen weet ik niet. Wel dat je normaal altijd op hetzelfde tijdstip moet tempen?

Die dagen na de ovulatie voelen toch zo nutteloos :D Er gebeurt (hopelijk) een hoop in je lichaam, maar je kan zelf niets anders doen dan wachten. :)

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ja met mijn ex hoor ;) Relatie was o.a. daarop stukgelopen. Ik kon niet meer joh.
    Ik leerde al vrij snel daarna mijn man kennen en ik zat, ondanks operaties, weer bomvol cystes. Er werd ivf geadviseerd. Maar met iemand die ik nog maar koud drie maanden kende?! Ik was ook echt even klaar met die MMM.
    Twee maanden later was ik spontaan zwanger :D
    Zo ken ik nog wel meer succesverhalen. Dus; nooit opgeven :)

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo.. even bijgelezen.. 20 pagina's ofzo.. Jeetje jullie kletsen veel :D Maar gezellig hoor!

Hier druk in de klusperiode, dus gisteravond lekker sex gehad ;)

Succes allemaal en ik wil een roze kerst!

6. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Thanks! Het is er eentje hoor :D

Oh, erg he! Mijn man voelde zich zwaar geintimideerd! Ik kan me herinneren dat ik de slappe lach had, toen liep ik idd ook op het einde. Ik leek wel een hele fanfareband :D Idd geen controle!

7. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ hillie: pfff idd, de dagen kruipen voorbij

Ik kreeg gisteravond ineens hevige krampen in mijn onderbuik, net boven het schaambeen :( , dit trok alweer snel weg maar heb er wel een zeurderige pijn aan over gehouden.... vaag hoor dat lichaam van een vrouw :D

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    goofychick das wel balen, kan me voorstellen dat je verdrietig bent.
    Het kan zomaar dat je cyclus veranderd door een hele hoop dingen: gestopt met anti conceptie maar natuurlijk ook je leeftijd.
    Niet per definitie de overgang natuurlijk, maar mijn huisarts zei het bij mij als volgt: ik ben jaren aan de pil geweest, gestopt en was met 6 maanden zwanger van zoon. 3 maanden na bevalling mirena laten plaatsen en deze na een aantal jaren laten verwijderen ivm wens voor een 2e.
    Nu heb ik een bevalling gehad, een mirena tussendoor en ben ondertussen een aantal jaren ouder ( nu net 33) en dit kan allemaal invloed hebben op je hormonen en dus je cyclus.
    Zoals je kunt zien ben ik ook enorm ah klooien met mn cyclus sinds die mirena eruit is.
    Mss kun je eens bij je huisarts bloed laten prikken om je hormonen etc te laten bekijken?

9. Enjoylife

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    moet lachen om al jullie sex verhalen haha.
    Hier meestal toch in de avond, overdag is zoon gewoon thuis en ondertussen bijna 4 dus die slaapt niet meer overdag.
    Daarbij ligt die keurig rond 20 uur te slapen en slaapt vrij vast dus dan kunnen we gerust ons gang gaan :)
    Gisteravond echter geen puf meer, was natuurlijk hele dag al niet zo lekker, daardoor ook al vanaf 5 uur wakker dus na avond cabaret was ik echt op.
    Volgens mij sliep ik al voordat ik mijn kussen raakte :)

@Kit, jee 5 jaar das niet niks, ik hoop dat het nu sneller gaat voor jullie. Daarnaast herken ik het wel dat je voor een 2e relaxter bent, heb ik ook.
    Hoewel ik van zoon met 6 maanden zwanger was en nu al veel langer bezig voor nr 2 weet ik zeker dat ik veel minder relaxed was geweest als het voor de eerste langer had geduurd.
    Helaas heb je het niet voor het kiezen en ik houd dan ook zeker verhalen van mensen die er echt lang over gedaan hebben, in mijn achterhoofd.

Vriendin van mij is al bijna 2 jaar bezig, nu IUI traject. Eerste keer niet gelukt en nu moet ze op haar ongi wachten omdat ze overstimulatie had, dus gingen ze geen inseminatie doen.
    Tis gewoon enorm balen (op zn zachtst gezegt) als het zo loopt.

Ik voel me ondertussen wel weer een stuk beter. Heb super geslapen, zoon werd pas om 8 uur wakker dus dat was ook heerlijk.
    Man is nu met hem naar kleutergym dus heb net het hele huis schoongemaakt en nu even laptoppen met koffie erbij.

Wel raar, ondertussen op dag 13 en had net bij het afvegen beetje (heel licht) bruin verlies.
    Mn buik is erg bol en rommelt nogal maar ja, was gisteren niet lekker dus dat zegt niet zoveel. Kunnen heel goed mijn darmen of maag zijn.
    Ik wacht het even af, ga mezelf geen dingen in mn hoofd halen over ovulatie of innestelingsbloeding want dat heb ik vorige maand al gedaan en werd ik op dag 16 gewoon ongi.
    Zit er wel aan te denken dat als die bruinverlies echt een ongi wordt, toch maar een kuurtje primolut te halen bij de huisarts.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik dacht dat het een kuur van 10 dagen is waarna je een flinke bloeding krijgt en dan hopen ze dat het je cyclus weer een beetje op orde krijgt.

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb een afspraak met de arts om 29e november. Geeft me toch weer rust.

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kit: Haha geweldig. :D
    Mijn man en ik waren op de infoavond in het zh. We stonden met een hele groep in een verloskamer. Wij zijn niet zo fanatiek en waren dus bij de laatste binnen gegaan. Gelukkig maar. Ik kon het toen ook niet tegenhouden en iedereen had het gehoord! Haha, iedereen keek naar achteren en ik maar mee rondkijken. Huh wie deed dat? :D Ik kon mijn lach echt niet inhouden en ik ben naar buiten gerend. Ik moet nog altijd lachen als ik eraan denk :D

@Enjoylife: Hier ook zo'n zeurderig gevoel. Lijkt een beetje op ongi, maar minder ongemakkelijk. Maar dat had ik vorige maand ook, dus ja... :)

13. Enjoylife

Ohww jee, het gaat van de sexverhalen naar de scheetverhalen :D ... Hier zit een luchtje aan hoor!

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Over scheet verhalen gesprokken......als in me vruchtbare dagen nader dan heb ik altijd rommelde darmen (scheetjes) en dat blijft zo tot me ongie en als ik zwanger ben blijft dat aan houden bij me dochtertje bijna de hele zwangerschap en dat stinkt

15. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hier geen last van winderigheid, dat komt nog wel :p

Mijn vriend laat scheten en het ernstige, mijn schoonvader doet dat ook. Dan zegt de familie (doe ff normaal joh). Gaan ze high five geven en verder scheten laten, lekker als je aan tafel zit o_O

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    jemig dames even niet gekeken deze ochtend en nu meteen bladzijden terug gelezen, kletsmariekes :D

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Innestelingsdip ik heb hem zelfs op dag 3 gehad.

@Jup laat ei, ja tuurlijk maar ik hou een cyclus van 27 dgn en dat betekent dus dat mijn lf opeens heel kort is geworden nu al twee mnd achterelkaar....dat zint me niet zeker gezien mijn leeftijd.

@Missilie ik denk dat je iemand anders bedoelt want ik zit rond mijn ei ipv rondom mijn NOD hahaha.....

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @goofy: volgens mij heb je de reacties van Suusje en mij over het hoofd gezien!

Volgens ons was je LF vorige maand 15 dagen dus we snappen niet echt hoe jij bij 8 komt! Op je FF van de vorige ronde tellen we er echt 15! ;)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Betty en Suus.....hahaha ja zo lijkt het alleen FF klopt niet daar, kijk maar eens naar mijn temp en had toen ook geen positest ovu......die kreeg ik pas vlak voor de tweede stijging na mijn kruis, dus waarschijnlijk ff goed in de war....

Maar iid reactie nog niet gelezen nee......

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mompelientje al paar dagen dikke posi test ovu ben benieuwd....

@Zaterdag, ehhhh ik slik al 5 jaar geen anti conceptie meer *grijns* dus dat kan het niet zijn.
    Wel heb ik rare klachten gehad met duizelingen etc.....rondom mijn eisprong elke keer dus wellicht hormonale kwestie....

@Kit ja dat had ik ook met mijn tweede, ik kreeg daarvoor een vmk, maar ook toen had ik zoiets van, het komt wel, ik heb al een kleintje waarvan ik geniet......dus ik slluit me helemaal aan bij jou verhaal....

@CVO we lopen gelijk op denk ik, samen naar het aug forum???

Deel Deze Pagina