Wel echt mooi gedaan en super handig zo'n glazen muurtje ipv een douchegordijn... Hier doen we eigenlijk ook altijd best veel zelf maar neemt veel tijd in beslag en gaat niet altijd makkelijk... Spaart wel veel geld natuurlijk...
Hoi Renske, geen gezeur hoor, daar zijn we hier toch voor?? Het ligt aan de lengte van je cyclus wanneer je begint, VB; als je een cyclus hebt van 28 dagen dan begin je op dag 10 met testen. Dan heb je ws lichte testjes. Je begint op tijd om een vroege eisprong te kunnen spotten! Zo rond dag 13-14 zul je twee dagen een positieve test (donkere tweede streep) hebben en daarna weer een lichtere wat inhoudt dat je ei is geweest. Dus ik weet niet hoe lang jou cyclus is, maar het kan nog komen ja. Wacht nog maar even af... test je iedere dag op dezelfde tijd? Je hormonen schommelen namelijk ook waardoor het kan dat een test neg is terwijl je wel je ei hebt. Als je iedere dag op dezelfde tijd test heb je geen last van deze schommeling in je testresultaat. Succes! Liefs, D.
Laten we het hopen maar ik heb het idee dat mijn ei er nog niet aan komt... Snap er niks meer van... Mijn temp doet ook een beetje vaag... Afwachten maar weer....
Goedemorgen iedereen Ben net wakker, m'n vriendje heeft me verrast, hij stond gisteren om 23:30 voor de deur! <3 Ik mocht hem niet bellen, want hij ging uit met zijn studiegenoten en zou de telefoon niet horen ofzo en om 20:00 tot met een 21:00 speelde ik WoW, maar dat was hem niet, het was zijn beste vriend. LOL! Hij deed dat omdat het "een verrassing" moest zijn. Van Jutland reizen naar Kopenhagen duurt 6 uren. Hij zegt: DE perfekte decoy! xD
Zoooo als je hier 2 dagen niet bent geweest, is het niet meer bij te houden, haha wat een enthousiasme! Hoe houden jullie die lijst bij??? Kan deze niet meer vinden namelijk! @ Suusje, nav je reactie ...een jaar is ook al erg lang. Maar jemig wat ontzettend klote dat je soms geen ei hebt. Ik hoop dat de gyn je snel kan helpen!
Mooi huis zeg !! Heerlijk !! @Lianne : ook mooi !!! Allemaal mooi ! @hier: onbegrip over cyclus. Hoe vaag mijn dagen/ temp. vorige maand na de eisprong waren, hoe vaag is het nu ervoor. Nog steeds lage temp op dag 16. Dus ik hoop toch wel dat de temp. morgen gaat stijgen !
@Mompelientje He, wat een gave verrassing! Extra leuk omdat je het nu niet verwachtte. @ei-perikelen Wat een gedoe met vage streepjes, korte lf, rare cyclussen... Ik hoop duidelijkheid en goed getimede vruchtbare dagen voor jullie allemaal! Even ego: Ik ben heel blij, want ik had gisteren (6 of 8 dpo) een dip in mijn temp, en vanochtend was 'ie weer hoger dan ooit! Dus stiekem hoop ik heel erg dat het innestelingsdip was, al zegt dat ook weer niet alles, maar toch! Jeeej
Nou wat zei ik jullie, dus toch weer ei op dag 19.....nu maar duimen dat ik minstens een cyclus van 29 dagen heb......anders gevalletje HA.... Bij zoonlieven ook nog nooit zo donker getest.
@Mompelientje, wat een leuke verrassing! @Goofy, Dat is wel een hele mooie duidelijke!! Nee joh. Hopelijk eentje van 280 dagen @Jup Spannend!!!
Lianne.. Wauww wat een gave badkamer zeg. Knap dat jullie het zelf hebben gedaan BB.. Ik heb even gekeken net en wat een mooi huis zeg, een enorme badkamer die onwijs gaaf is en dat uitzicht... Gewoon echt wauww!! Mompelientje.. Dat is nog eens een leuke verrassing zeg hihi Jup.. Hopelijk is het een goed teken Lola.. Ik moest wel lachen om je verhaal, goed gedaan zeg en het heeft hopelijk zijn vruchten afgeworpen Diana.. Bedankt voor je uitleg! Ik heb een beetje een wisselende cyclus, ik heb nu eentje aangehouden van 29 dagen. Ik test al vanaf maandag en heb elke dag streepje, maar ze worden niet donkerder. Ze blijven hetzelfde! Het gehoopt er echt een patroon in te zien, maar tot op heden nog geen patroon.. Ik test overigens elke dag om dezelfde tijd
....zat te denken, gezien mijn temp denk ik dat hij iid zelfs vandaag weleens kan springen, maar als ik dan een cyclus van 29 dgn heb zit ik mooi op 12 DPO daar wordt ik dan weer gelukkig van!!! En nou hou ik erover op.......
@hilli ik moet het hele weekend werken en allerlei andere verplichtingen... ik moet steeds 1 uur reizen met openbaar vervoer naar mijn werk... en mijn ouders wonen er 100 meter vanaf dus slaap ik maar daar dit weekend... mijn ovutesten zijn helemaal wit dus mijn ei houdt me weer voor de gek... Ben ook nog mijn thermometer vergeten dus dit weekend maar ff niks...
Nou dan wordt het echt wel tijd voor een bezoekje aan de gyn gelukkig hoef je niet zo lang te wachten....wel jammer dat je niet rond je vermoedelijke eisprong gaat......dat heb ik toen beide keren gedaan en wat bleek toen, dat ik al dacht dat mijn ei was geweest....maar niet dus. Toen zei hij, nou hij staat op springen en je hebt je man bij je en het is mooi weer, ik zal het er maar van nemen,hahahahah....
@ BB Mooi zeg! En superstrak! @Lianne die badkamer ziet er goed uit, ik wil ook zwart-witte tegels! <3 Je hebt me op een idee gebracht! Die glazen muur is wat anders dan een douche gordijn @ Jup spannend zeg, we hebben op dezelfde datum onze NOD! @ goofychick ziet er goed uit. Welke testen gebruik je? @ Suusje een group hug voor jouw, hoop dat hij superzaad heeft en dat we volgende maand in de roze zitten <3 @Kit In januari ga ik ook tempen en dan gebruik ik je truukje
@Mompelientje haha, succes gegarandeerd! @de rest Ik zit nu een zak chips soldaat te maken en ik heb net al een halve chocolade letter op. Lekker ongegeneerd schranzen! Ik zit me net te bedenken dat ik ook nog augurken in de koelkast heb staan............. Hmmmz. ..........Ik? Mezelf gek maken? Nee joh