Ik zal straks even een foto maken, me dochtertje wil even lekker met me knuffelen volgens mij hihi Tot straks!
Wauw, wat een geklets! Kon hier na woensdag niet meer kijken en had heel wat bij te lezen! Hier hebben manlief en ik heb de afspraak dat ik hem de seks ontzeg tot ik mijn ei bijna heb haha. Werkt prima! Hier nog 8 dagen ofzo... Ik voel niet zoveel en denk ook niet dat ik zwanger ben. Heb wel wat steken vandaag, maar voel verder niks. Pff...
Nou dochterlief wil toch weer zelf spelen, dus heb ik even snel foto's gemaakt van me ovu testjes. Ze zijn nog lang niet positief
Het kan ook nog 2 dagen duren toch? Heb echt zo lusteloosdag. Hebben jullie dat weleens? Nergens zin in... Wou dat het alweer zaterdag was. Blgg. Houdt niet van zulke dagen. Net afgewassen en moet ff naar de winkel. Daarna maar een filmpje erin ofzo...
Renske was je nou ook aan het temperaturen of niet? Je verwachte ei is over 2 dagen ? Misschien vanavond nog even testen en morgen ?
Ja zeker ! Ook vandaag! Daarbij is mijn vriend vandaag de hort op dus ik zit alleen thuis. Op zich niet erg maar nu ik even in Wales zit heb ik hier geen auto en ben dus afhankelijk van hem en zijn auto. Dat voelt wel vervelend, want ik kan geen kant op (dichtsbijzijnde busstation is geloof ik 300 km verderop ). En hij heeft gewoon zijn werk/dingen/ dochtertje die hij 2x per week ziet etc. Dus ik ga zo kijken of ik de nieuwe aflevering van The Mentalist al kan downloaden. Heb net al DWDD van gisteren gezien. Ik moet mezelf maar ff bezig houden
Thanx meiden die naar mijn huis hebben gekeken! We wonen er ook echt met ongelooooofelijk veel plezier, maar tja, 1 slaapkamer. Met het oog op waarom ik hier op het forum ben niet handig Vanavond weer lekker TVOH! Ik moet mijn 15e plek als thuiscoach verdedigen! (en liefst stijgen )
He bah, wat stom een lusteloosdag Het is gelukkig wel bijna zaterdag! Vorig weekend hebben wij trouwens The Hangover 2 gekeken. Heel erg gelachen. Echt een aanrader! Wel fijn; ik hoef vanavond niet te koken, want kliekjes ...èn vanavond idd The Voice weer op tv BB! Gezellig met manlief op de bank. Kaarsjes aan <3 Net trouwens met de gyn gebeld. Ik moest de 3e cyclus dag bloedprikken en 5 en 8 DPO ook, maar nu valt 8 dpo op een zondag en dan kan ik alleen tussen 10:30 en 10:45 terecht in Delft ..en dat ga ik ècht niet redden, want ik heb die dag een opdracht en ik kan de klant echt niet afbellen. Nu mag ik de volgende dag bloedprikken. Hoop dat de uitslagen dan niet afwijken... Nou ja, we zullen zien!
Als je die leuk vindt moet je Horrible Bosses eens huren/downloaden. Zelfde genre als The Hangover (lekker banaal) Ben echt van mijn stoel gerold van het lachen!
Het kan ook nog wel 2 dagen duren, maar Goofychick vroeg om een foto hihi. Ik had alleen gehoopt op een patroon: van geen streep, naar een lichte streep, knaller en dan weer licht. Maar mijn fase van lichte streepjes duurt gewoon wat langer denk ik
Ohh en trouwens.. vanavond idd TVOH. Vind dat zo'n geweldig programma, en ik ben dan ook echt bloed fanantiek voor diegene die ik beter vind
@Renske huh, je hebt op dag 21 een donker streepje en daarna weer licht en dan weer donker.....dat is iid vreemd. Maar goed, ik heb nooit posi testen gehad volgens de bijsluiter en wel alle twee de keer zwanger (en ja met ic temp weet ik zeker wanneer mijn ei was) @TVOH!!!! YEAHHHH!!!
Wie zijn jullie favorieten? Ik heb er wel meer waar ik sympathie voor heb. Uiteraard Charlie, Erwin en Guy, gewoon omdat ze steengoed zijn. Maar ik vond bijv ook Daniel vorige week onwijs goed. En hoe lief die kleine Lenny ook was; ze zong niet goed in the sing off. Opvallend veel mannen in de live shows dit jaar!!
Ja, mijn man. Die speelt echt de sterren van de hemel. Zo heeft ie mij ook versierd. Hij nam me op de eerste avond mee naar huis (jaja, ik ben een sloerie ) en hij heeft echt de hele nacht piano voor me gespeeld. En ik zat daar halfdronken te denken: deze moet ik echt niet laten lopen Tegen de tijd dat het ochtend was was ik tot over mijn oren verliefd en ik ben nooit meer weggegaan!
Naast Horrible bosses vond ik Crazy Stupid Love ook heel erg leuk! En Source Code, als je van thrillers houdt.