Suusjelove; wij doen ook redelijk wat zelf maar dit was echt 1 keer en nooit weer!!! En ben idd heel blij met het muurtje!!! Maar hij moet nog ingevoegd worden!!! Dan staat ie pas helemaal stabiel!!!! Tussen Kerst en Oud&Nieuw moeten we nog met de 2 zolderkamers Bezig!!! En dan hoop ik dat we onze logeerkamer snel kunnen verhuizen naar de zolder en van de logeerkamer de babykamer kunnen maken!!! Enne; ik duim ook dat je zaadjes blijven leven of dat je ei wat later komt!!! Dank u, dank u!!! Maarre dat is idd vaag ja Vorige maand erna, nu ervoor??? Afwachten maar tot morgen!!!! Ik zit al een aantal dagen op hetzelfde . Dank je!!! Je blijft idd hetzelfde streepje ongeveer houden!!!! Tempen doe je (nog) niet toch???? Kan je iets afleiden uit je cervixslijm??? Mijn testjes zijn ook wisselend!!! Maar heb ook nog geen rekbaar slijm . Wachten duurt soms lang . Zie nu pas dat je al gereageerd had, dus de foto's op pagina 48 heb je gezien!!! Als het helemaal af is laat ik het nog een keer zien!!! Wrs bestel ik ook nog een 52 cm grote Koning (zwart) en Koningin (wit) uit het schaakspel, voor de sier!!!! Omdat onze vloer net een schaakbord is.... Leuk is dat he Ideeën op doen!!! Doe ik ook zo hoor!!!
Ja Charlie, Guy en die gekke Paul! Die Sharon is ook goeeed! Disklike : Christopher Max en die Rodney van vorige week, iehl.
Om de progesteron waarden te bepalen ivm ei. Ik ben hiervoor vijf jaar bezig geweest met zwanger worden, dus dat wil iedereen (incl. gyn) dit keer gelukkig voorkomen. De cyste die er nu zit zou er eigenlijk uit moeten omdat ik er veel last van heb en hij blijft groeien. Zij het niet zo dat er zeer waarschijnlijk net zo snel cystes zullen vormen, dus de gyn wil een totaalbeeld van mijn eieren en mijn man zijn zwemmers, om daarna te bepalen hoe verder
Jee en dan toch zwanger geraakt, wat een zware periode zal dat zijn geweest, en fijn dat iedereen nu mee wil denken, hopen dat je maar gauw zwanger mag worden meid!
Zo hier verder met de boel wat opruimen (hoewel onbegonnen werk met een bijna dreumes en 3 jarige maar toch) Aan mijn nesteldrang ligt het niet.....hahahahaha.....
hahaha sloerie??? nou nou... valt wel mee toch!!! hahahaha.... Mijn zijn ook Charlie, Erwin en Guy!!! Enne Rodney??? Komt uit groningen volgens mij!!! Enne die amerikaanse man vindt ik echt te overdreven!!! Ik zit me net te bedenken!!! Ik moet de week battle nog doen!!! Direct maar ff doen als ik thuis ben!!!! Ik sta op plek nr. 82 of zoiets... Kijken of ik mezelf omhoog kan battle-en!!!
Wat een gezelligheid hier! Ik ben ook fan van TVOH, maar moet het altijd in uitzending gemist zien, want we hebben geen aansluiting. Dus niks zeggen over de uitslagen van vanavond goed? PLEASE! Jullie zitten nog te wachten op je ei (de meesten) en ik zit al bijna een week op de wachtbank... Bah.
Maar als wij aan het wachten beginnen dan heb jij wrs al duidelijkheid!!!! En ik duim voor je in de vorm van roze!!!
Oh gelukkig ik ben niet de enige die aan het wachten is haha. @Lianne. Dat is wel waar... Maar jullie kunnen nu nog invloed hebben door regelmatig te klussen. Ikke niet meer... Ik kan niks meer doen! Dat is frustrerend. En voel me niet zwanger... Wel de hele dag al steekjes rechts in mijn buik, maar goed. Ben niet echt moe of wat misselijk, dat was ik de vorige keer wel.
Time flies, voor je het weet heb je duidelijkheid!!! Roze!!! Roze!!! Roze!!! En is het voor ons wachten geblazen!!!
@ Hanna Mom; daar heb je ook weer gelijk aan!!! Maar klachten hoeft niet altijd he!!!! Je hoort het wel vaker, dachten niet zwanger te zijn, voelde dit ook niet maar het was wel zo!!!! Ik hoop het voor je, zal voor je duimen!!!
O, het is hier echt spannend op het forum met alle wachtenden. Ik zit nu in de wachtmodus Vanaf vanmorgen heb ik heel erg last van mijn onderbuik. Toen ik de kinderen naar school bracht, kreeg ik een enorme steek in mijn buik. Niet zo fijn zo onder het autorijden . Verder is de pijn in mijn buik al de hele dag aanwezig. Het voelt beurs aan en net toen ik moest plassen was dat erg pijnlijk. Maar niet op de manier van pijnlijk dat je hebt bij een blaasontsteking. Ook voelt het alsof ik eigenlijk elk moment al ongesteld kan worden. Maar dat moet ik pas op 4 december worden. Vorige week al buikgriep gehad, dus dat zal het ook niet zijn. Nou ja, afwachten maar en hopen dat de pijn snel weg gaat.
Geloof me elke zwangerschap is anders, dat heb ik wel ervaren.....daarbij komt dat toen ik echt dacht niet zwanger te zijn ik zwanger was......dus mijn mantra: HET BETEKENT NIETS als je symptomen voelt.
Bedankt meiden voor de reacties op me ovu testjes. Ze zijn vaag ja, en heb enorm veel afscheiding, al een aantal dagen dus ik denk dat me ei dit weekend springt ofzo. We zien het wel.. Dit weekend gaan we lekker romantische dingen doen, lekker fonduen samen enzo wordt erg gezellig dus met het klussen komt het ook wel goed hihi Wat betreft TVOH.. Ik ben fan van Charlie en Sharon.. En nog wel een aantal maar ik weet echt niet van iedereen de namen weer Ik ga nu kijken..