NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoe voel je je eigenlijk , klachtjes ? rare gewoontes? :D

heb je een normale foto van veraf van je bovenste test

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    No worries, het is ook geflitst, heb de zw test ook weggegooid. Ik ga gewoon niet zo koppig doen om zoveel dagen voor NOD te testen maar rustig afwachten met de meiden hier :)

3. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb van Etos, die ga ik vrijdag of zaterdag gebruiken. Die blauwe met dat pennestreepje :)

4. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    spinnekop ik heb je de foto opgestuurd :)

Heb geen klachten, ook niet pijn aan m'n borsten (wat ik normaal wel heb) :)

5. spinnekop

ik heb je pb beantwoord ;)

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Mompelientje sorry maar ik zie ook niet echt wat... Maar dat zegt ook niks wat het is nog veel te vroeg om te testen... Volgende week heb jij gewoon een knal test in je handen...

@Spinnekop hoe is het met je... Wel leuk dat je nog eens ff komt spieken hier... Helaas nog steeds dezelfde namen hier...

Ik ga ff lekker een ego klaag bericht er van maken...
    Heb het eigenlijk helemaal gehad met het zwanger worden...
    Gisteren stond ik ff in de kroeg... Links en recht een zwangere vriendin en dan sta je daar tussen... Pfff ik gun het ze echt maar hoe f*cking k*t is het om daar tussen te staan...
    En dan al die opmerkingen van andere mensen... nu ben jij aan de beurt, wanneer beginnen jullie eens etc etc...
    Ik vertel dan altijd eerlijk dat we al 1 jaar bezig zijn. En dan zeggen oh dat is rot maar je moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn... draaien zich om en lopen weg..
    Hoe kun je er nu niet mee bezig zijn... Ik weet niet hoe ik dat moet doen... Zou het heel graag willen maar hoe...
    Als ik een regelmatige cyclus had en ik wist dat ik gewoon netjes altijd een eitje had dan stopte ik er in mee en dan wachtte ik wel af tot in het nieuwe jaar... Lekker genieten van de feestdagen etc...
    Maar als ik stop met tempen dan maak ik mezelf helemaal gek omdat ik dan niet weet wanneer ik ongeveer ongi moet worden...
    Zo dat was mijn gezeur weer ff... Weet gewoon echt niet wat ik moet doen...

7. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    suusjeinlove, dikke knuffel hoor, het is ook moeilijk! Ik heb er de ene keer meer last van dan de andere keer.
    Heb nu een zwangere collega en hoorde gisteren dat een kennis van ons zwanger is, al 5 maanden en die spreken we dus ook bijna nooit. Dat vind ik niet zo erg, ik heb met die zwangere collega ook niks dus dat staat dan gelukkig wel een eindje van me af.

Ik heb voor mezelf een soort " lijstje" in mn hoofd en daar staat dan op wie er van mij eerder zwanger mag worden dan mij en de enige die boven mij staat is mijn beste vriendin.
    Zij is al 2 jaar bezig is zit nu in het IUI traject dus die gun ik het heel erg!
    Maar nu weet ik dat een vriendin van mij graag een 3e wil en mijn zusje nog een 2e en dan gun ik het mezelf echt meer dan hen hoor, kan er ook niks aan doen.

Ik haaaaaat de opmerking dat je er minder mee bezig moet zijn, vind ik altijd zo een stomme opmerking zonder enige meerwaarde en getuigd naar mijn idee alleen maar van domheid :)

8. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey zaterdag dat is de Etos pennestreepje test. Maar die kun je pas gebruiken op de NOD? Of geeft ie ook positief aan voor NOD? :)

9. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mompelientje, maak jezelf nou niet gek, gewoon braaf wachten :cool:
    Lola, ik hoop dat de storm is overgewaaid. Als je iets met ons wilt delen, gewoon doen hoor. Ben je nog in Wales?
    Ego: Gisteren was ik duizelig en het eten smaakte me niet, nu voel ik me weer kiplekker, dus waarschijnlijk niks aan de hand. Nog een kleine week geduldig zijn...

10. spinnekop

lekker zeuren mag hoor , ik weet natuurlijk niet hoe het is om in jouw schoenen te staan:( , maar ik ken mensen bij wie het ook allemaal niet zo makkelijk gaat , ik kan je alleen maar succes wensen en duimen dat het voor jullie ook een keer gaat gebeuren
    ik ga je net zolang stalken tot ik een keer een posi test zie;):D:D

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm twee innestelingen??? Proest :D

@Zaterdag spannend meis

@Spinnekop in the house, hoe is het?

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hallo meiden!!!
    Poosje niet meer geweest hier!!! Ik wou niet zoveel bezig zijn zo als elke maand,maar kan niet laten en toch even hier melden!!!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suusje dikke knuff meid, moelijk he.......kus

@Mompelientje, huh ik denk juist wel wat te zien, kan je hem ook niet zo vaag maken?

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier mogen we ziek de stad in, wilde uitdeelboekjes van dikkie dik uitdelen bij afscheid zoonlief zijn KDV maar manlief is vergeten te betalen via internet. Nu kijken of ze in de stad zijn......Bah zo geen zin in om rotterdam in te gaan......maar goed, kopen en wegwezen daar.

15. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Kan de lijst niet vinden!! Maar als iemand mij even bij wil zetten graag!! Voor mij is de 14e ronde(5e na MK),2e kind op 3 december!!!!
    Maar ik heb net iets heel raars mee gemaakt! Ik word ongi altijd precies op tijd,nooit eerder of later altijd op de 3e,maaaaaaar ik heb vandaag een vaag soort bloeding gehad,niet helder rood,maar meer wel rose!!! Raar,maar ik ga nog nergens vanuit!!!
    Ik blijf even lezen!!!

16. spinnekop

yeah , ik wil toch weten hoe het jullie vergaat ;)
    het komt voor de meeste nu toch wel weer dichterbij

hier gaat het goed hoor :)

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Haha, wat grappig. Ik loop zo ook in de stad. Moet even naar de mediamarkt om seizoen 5 van Dexter te halen. Wie weet passeren we elkaar wel en dan hebben we geeeeeeeeeeeen idee dat we elkaar van zp kennen. :D

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Goofychick: Tja, ik kan zo van die momenten hebben ;)
    Ik heb nog 1 test in huis maar daar blijf ik braaf af. Ik wil wel, maar ik doe het niet :) Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 4 dagen voor NOD positief getest, daarmee wss. Maar toen was ik vrij zeker dat ik zwanger was. Buikgevoel. Nu heb ik dat niet echt.
    Raar van die test seg ...

@Jel123: Phew, ben ik toch niet de enige met testdrang :D

@Kit: Nee hij begrijpt er nog niet zoveel van. Maar idd super leuk om mee te doen. Hij weet wel wie de Sint en Piet zijn, maar hij legt de link nog niet tussen hen en de cadeautjes in zijn schoen. Maar die reactie als ze binnen komen en ze zien wat in hun schoen ligt is zalig :) Vanmorgen ook, alleen waren de snoepjes interessanter dan het cadeautje :D

@Betty: Wow dat zou zo een set in een film kunnen zijn. Super leuk!

@Enferma: Ow spijtig :( Wel fijn dat je nu een mooie cyclus van 27 dagen hebt. Hopelijk blijft die zo.

@Diana: Spannend! Heel veel plezier en hopelijk kom je met goed nieuws terug.

@Hellen: Wat vervelend. Zeker de laatste dag dat jullie samen je man nog even verleiden. En hopelijk heb je maandag een positieve ovu-test.
    Begrijpelijk dat je er moederloos van wordt.

@Enjoylife: De moed erin houden hé, je moet niet percé iets voelen. Ik duim voor een positieve test voor jou!

@Lola: Oei, heb je dit zien aankomen? Meent hij dat? Ik ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
    Je mag hier gerust alles posten wat je maar kwijt wil hoor. Doet voor jou alleen maar goed als je het een keer kwijt kan. Ik ben wel blij dat het wat rustiger is geworden :)

@Zaterdag: Ja dat had ik al door hoor :) Dat je 28 dagen bedoelde. Was eigenlijk een mopje, maar blijkbaar kwam dat zo niet over :D
    Leuke uitspraken van je sm ;) Echt stom ... :)

@Ambrose: Dat herken ik, dat je sm je kindje alles wil toestoppen wat jij niet wil. Hier is het zo erg geworden dat we 5 maanden geen contact meer hebben gehad met elkaar... En nog heeft ze het niet door.

@Mompelientje: Hehe jij dus ook al testdrang :) Ik heb me gelukkig kunnen bedwingen want het was toch nog wat te vroeg :) Heb je geen foto van je test? Wij willen gerust even mee turen hoor :D Altijd leuk!
    Moet je streepje links of rechts staan? Ik zie eigenlijk niets eerlijk gezegd.

@Suusje: Tja dat is typisch zo'n commentaren. Ze weten gewoon niet wat zeggen en dan zeggen ze zoiets als 'je moet er niet teveel mee bezig zijn', maar als je iets echt graag wil, dan ben je gewoon met niets anders bezig.
    En dat is geen gezeur hoor. *Dikke knuffel*

Hier voel ik eigenlijk bijna niets. Ja af en die mini krampen in mijn bm. Of eens een steekje. Maar meer echt niet.
    Vorige maand toen kreeg ik een week na mijn ovulatie krampen die erg op ongi-krampen leken. Die waren erg aanwezig en nu is zo rustig in mijn buik ...

19. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @goofychick. Hahahah dat zal wat zijn! Ik dacht daar ook eventjes aan omdat ik zowel links als rechts iets heb gevoeld in de periode van de eisprong en vorige keer duidelijk alleen rechts. Ach we wachten "geduldig" af....

20. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey Hili, streep is op de linkerkant, als je naar de negatief kijkt, dan zie je iets groenigst (rossig) xD

Deel Deze Pagina