Ik kom even om de hoek kijken! (In zeven sloten tegelijk hier) Heel vlot alles even bijgelezen. Even wat positieve energie naar Suusje stralen! Hang in there! @Mompelientje Nog even een paar daagjes wachten. Spannend!! Voor jou ook spannend zeg!! @Pinkster @goofy Succes in de stad. Dat zal je nodig hebben. Alles lijkt gratis tijdens de feestdagen. Wij moeten zo ook nog even verplicht Gisteravond was ik bij mijn vriendinnetje en toen ik voor de derde keer naar de wc moest om te plassen kreeg ik dus de vraag; ben je niet zwanger?! Nou dat gevoel heb ik dus helemaal niet. Gisteren en eergisteren ongiekrampen (wel wat vroeg, maar toch) ..en mijn temp die een klein beetje is gezakt. Vandaag had ik een opdracht, dus in alle commotie vergeten te tempen. Nja, ik wacht gewoon mijn NOD maar af.. Succes lieve meiden op het wachtbankje. En go zaadjes voor alle eieren die op springen staan!!!
Lieve mensen, ik ga m'n vriend 3 weken niet zien Hij komt nie volgend weekend en de weekend daarna ben ik in Nederland (m'n zussie houdt haar 30e verjaardag). Nog een half uurtje en dan gaat haar Jutland, de weekend ging zo snel
Heey Meiden, Heb even alles weer doorgelezen want heb een ontzettend leuk, maar druk weekendje (gehad). Mompelientje.. Ik zag je test en zag zelf niet heel veel, maar je bent nog vroeg dus het kan nog alle kanten op! Lola.. Hopelijk gaat het weer een beetje de betere kant bij je op En als je wilt klagen of iets.. doe het gerust. Het hoeft echt niet alleen over NOD en zwanger worden te gaan! En toen was ik de rest alweer kwijt???? Oeps.. sorry weet het echt even niet meer hoor wat iedereen heeft geschreven. Nou dan maar zo: De wachtende dames: het is bijna decemberrrrrrr!!!! Ik hoop op veel roze De meiden die op hun eisprong wachten: zo veel mogelijk seksen Oh en ik zag de eerste die op rood moest: Dat hadden we niet afgesproken toch?? Nou in ieder geval, heel veel succes in de volgende ronde Hier: Ik wordt niet wijs van de ovu testjes. Ik pies streepjes volgens mij. Nu al een week lang, best knap vind ik dat. Maar goed, echt duidelijkheid heb ik dus niet. Overigens wel mega veel afscheiding dus volgens mij klopt me banner wel aardig! Ach ja, klussen doen we sowieso wel. Of ja klussen? Voor ons is het volgens mij meer een hobby aan het worden hehe
Sorry Mompelientje, ik zie niks. Maar is ook nog erg vroeg voor een test natuurlijk. Over een paar dagen misschien nog eens proberen? Balen dat je je vriend 3 weken moet missen zeg. Dat zou ik echt niet kunnen. Ja, bijna december. Ik hoop op alleen maar positieve testen voor iedereen. Hier best wel goede hoop. Namelijk na de pijn van afgelopen vrijdag begin ik echt wel kwaaltjes te krijgen. Voornamelijk de extreme moeheid die hier is toegeslagen. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen namelijk ook heel erg. Dus ben benieuwd. Verder best vaak misselijk en ongesteldheidgevoel. Nu even sinterklaasjournaal kijken met de kinderen
Mijn Zoon slaapt eigenlijk vanaf het begin al zo goed als door, ik moest hem in het begin wakker maken voor zijn voedingen omdat hij afviel, en nu slaapt hij meestal van 19:00 tot 8:00
@Hilli: Haha ja idd zo denk ik er ook over Beter dan 32 dagen iig, meer kansen in een jaar he Hihi. Dus ja. Ga gewoon met goede moed weer verder! ^^
@Goofychick. Laten we op het beste hopen! @Mompelientje. Oeh spannend! Wie weet! @Zaterdag. Het kan natuurlijk, hoop het echt voor jou en je man. Jullie mogen best wat positiviteit ontvangen hoor. @Spinnekop. Haha, welkom eventjes! Het zou kunnen... Had ook last van steken, dus ach. Het kan, maar ik wil mezelf niet gek maken . Kom nog maar eens kijken over een paar daagjes . @Rammetje. Het blijft altijd spannend en altijd anders he. Ons lichaam kan ons ook zo voor de gek houden, maar het kan ook 'echt' zijn natuurlijk. Je kaartje is idd wel een beetje all over the place. Wel op dezelfde tijden getempt? @SuusjeLove. Wat kunnen opmerkingen van anderen vervelend en zelfs kwetsend zijn he? Vaak weten ze gewoon ook niet zo goed wat te zeggen is mijn mening. Dus er maar wat overheen praten dan. Het is idd heel erg naar als anderen om je heen zwanger zijn en jij niet... We weten allemaal wat dat is denk ik! @Jup. Ik voel me vandaag ook crappy. Eet weinig en ben moe, maar goed, wie weet een griepje onderweg? Ook een mooi kaartje trouwens hoor! @Pinkster. Dat zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn. Spannend hoor! @Hilli. Ga je echt de NOD afwachten om te testen? @Testen. Nu de KV testen er niet meer zijn (tijdelijk), hebben jullie tips voor andere niet te dure betrouwbare testen? Wil van de week er toch maar 1 (of 2) in huis halen. Hier vandaag niet helemaal fit, niet veel eten en moe. Misschien een griepje. Ik durf echt nog steeds nergens op te hopen...
@Mompelientje: Auw 3 weken? Kan hij daar online? Dat verzacht mss een klein beetje de pijn. Het is natuurlijk veel leuker om hem bij je te hebben. Dat die drie weken dan maar heel snel voorbij gaan. @Ambrose: Wauw wat slaapt jouw zoontje goed! Sam die heeft tot zijn 1 jaar 's nachts 3/4 keer wakker geweest. Nu slaapt hij nog niet altijd door. Hij is ook steeds tussen 6 en 7 wakker. Maar dat is al een hele verbetering. Eerst was dat steeds tussen 5 en 6. Hij wilde echt niet verder slapen. @Hanna Mom: Ik vrees dat ik dat niet ga halen mijn NOD Ik was daarnet op de wc al aan het denken dat ik morgenvroeg wil testen, en dan bestel ik wel nieuwe testjes bij sensitest Aah, bestel ze bij sensitest. 3 voor 4.99 en gratis verzending: Babi zwangerschapstest strip 3 stuks 4.99 | Sensitest Die heb ik nu en die ga ik ook weer bestellen De griep hangt spijtig genoeg wel in de lucht. Hier is Sam door de griep geveld. De details hou ik achterwege
Eerste week had hij geen internet in zijn kamer. Ik vond het enorm sneu voor hem want hij had de nieuwste computerspelletje gekocht (Battlefield 3). Maar nog meer sneu, hij kon niet met mij chatten of WoW spelen. Nu heeft hij een internet dongel gekocht zodat hij met mij kan chatten. Ik mis hem nu al. De kat voelde aan dat hij wegging. Awie. Ik hoop echt dat ie 3 weken snel voorbij gaan, want dan is het kerst. En is hij er ook Ik heb ongi krampen. Zucht. Wat kan ik klagen, maar mag ook wel, vriendje is nu ff andere belangrijke dingen aan het doen.
@Louan. Oh! Daarom waren ze er dus even uit. @Hilli. Thanx! Ga ze gelijk bestellen (is nog goedkoper zelfs!). @Mompelientje. Je mag klagen wat je wilt hoor! Zou echt geen 3 weken zonder mijn mannetje kunnen...
Graag gedaan @Renske: Hopelijk heb jij snel een positieve ovu-test zodat je mee op het wachtbankje kan
@ Goofychick Mooie ovu test! jeetje wat kletsen jullie veel @ TVOH vrijdag ook wel lekker gekeken. ik was the app vergeten, dus alleen live gecoacht maar dat maakt niet uit. Mijn favo is zeker Erwin en paul maar iris vind ik ook echt goed @ Jufaman Leuk vrijgezellefeest geahd? wat hebbenjullie gedaan?? @ BB Wow mooie locatie!! @ Enferma Nee balen zeg @ Helen die is idd nog erg licht. Ik duim voor je @ Lola dat klinkt niet goed, gelukkig is het wat rustiger lees ik @ Mompelientje ....wanneer ga je nog een x testen? het is nog erg vroeg voor je. Ik zie zelf niet echt iets op je test maar ik zal duimen!! @ SuusjeLove het kans soms wel heel vervelend worden, zeker als jullie al zo lang bezig zijn. Dikke knuffel @ hier druk weekend gehad, gister naar de kapper geweest en nu een lekker frisse nieuwe coupe ik denk nog steeds dat ik rond mijn ei zit, of dat tie geweest is. Ik heb woensdag, vrijdag en hopelijk vanavond geklust. En dan zal het daarna waarschijnlijk weer woensdag worden.Dus dan gaan we maar weer afw88
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (11) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Bo12 (?e ronde, 3e kindje) 3. (7) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Pinkster 3 december (14e ronde, (5e ronde na MK), 2e kindje) 4. (2) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) 5. (4) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) 6. (3) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (5) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) 12. (9) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (4) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Totaal: 78 zwanger, ongesteld (1), vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
Hey meiden, Het was een geweldige vrijgezellendag gisteren voor mn schoonzus en zwager! Er hing een fantastische sfeer en vandaag zijn we bekaf! Gisteren om 8 uur uit bed, bruid & bruidegom to be aangekleed, gebruncht, met de bus onderweg naar activiteitenboerderij, BBQ, met de bus weer terug en daarna nog de kroeg in.... dus om 04.30 uur in bedje!! Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 12 uur. Wat hebben ze genoten van deze dag! En de rest ook.... Het was een zeer geslaagde dag. Aan het nagenieten en foto's bekijken. Ze zijn echt hilarisch geworden. Nu lekker even op de bank hangen en dan vroeg naar bed! grts jufaman
Zoooo.... Ik ben ook weer bijgelezen!!! Het was zoveel dames, dat ik niet meer van iedereen weet hoe&wat... Lola; Je kan hier idd je hart luchten... Maakt niet uit hoor... Ik hoop dat alles inmiddels weer goed gaat!!! BB; Wauw!!!! Wat een prachtige mooie locatie!!!! Super gaaf!!!! En 4 dagen feesten???? Heerlijk!!!! Had je ook 4 verschillende outfits??? Ben ff nieuwsgierig hoor!!!! Renske; ik heb ook nog steeds wisselende ovu-testjes hoor... Erg balen... Maarre idd... Flink klussen.... Mompelientje; Duimen dat het raak mag zijn, ik help mee!!! En balen dat je je vriend langere tijd niet ziet!!! Dat moet heel moeilijk zijn!!! Dikke knuf!!! Enfermera; balen meid!!! Dikke knuf voor jou!! En op naar de volgende ronde!!! Spinnekop; wat leuk dat je het hier een beetje bijhoudt... Met lezen dan he... En goed om te lezen dat het goed gaat!!! Voor de rest; weet zo allemaal niet meer wat jullie geschreven hebben..... sorry...... Maar leef met jullie mee!!! Hier een leuk vrijgezellenfeestje gehad!!! Leuke sieraden gemaakt... Lekker gegeten!!! Nog ff drankje gedaan en toen weer terug naar huis... Daar had manlief de badkamer afgemaakt!!!! Moet alleen nog een lampje en spiegel opgehangen worden... En ons wandje van glazen bouwstenen moet afgevoegd worden!!!! Dus niet heel veel werk meer... Mn ovu-testjes zijn nog steeds heel licht... Tempen gaat goed maar kan nog niet echt iets aflijden eruit... misschien komt dat nog....
Lianne.. stom he die wisselende ovu testjes.. Maarja we zien het wel. Zolang we klussen is er niks aan de hand En een leuk feest gehad dus.. Gezellig Jufaman.. Lekker even bijkomen, gelukkig hebben jullie het ook gezellig gehad Meiden, ik ga lekker bankhangen en niet te laat naar bed. Morgen ben ik weer volledig van de partij
Dag, Lees af en toe met jullie mee, heb zelf mijn NOD op 5 dec. Heb nu alleen erg veel krampen onder in buik en ook aan de zijkant. Lijkt wel wat op bandenpijn. Normaal niet zo erg een week voor ong. Spannend maar weer! Nog een weekje..
Jaaaa foto'sssssssss!! Thanks meid! Idd op naar de volgende ronde.. Oeh, leuk joh! Leuk dat je een gezellige dag had gehad! En spannend joh... ben benieuwd!