Die van mij was gisteren goed positief!!! Had die middag niet heel veel gedronken maar juist voor de test wel weer!!! En bedacht me halverwege de avond; ik moet nog testen!!! help!!! Want had zaterdag ook niet getest!!! Maar goed, dikke streep idd!!! Maar ja, toen ging ik twijfel, wel gedronken etc... Iets na 8uur getest gisteravond... En tja, de twijfels... erg he... Ben af en toe gewoon een muts... Die van jou moet straks ook gewoon goed positief zijn hoor!!! Weet je eindelijk waar je aan toe bent!!!!
Maar als je veel drinkt zou je test lichter moeten worden, dus als ie knal is, dan weet je toch juist helemaal zeker dat ie positief is? Ik snap niet zo goed waar je onzeker over bent?
@Hannamom: tja...het blijft lastig. Rond 10 DPO vermindert je progesteron en kan je temp weer gaan dalen door een naderende ongi. Maar het kan ook een gewone dip zijn die niets voorstelt. ik zag op 6 DPO wel een dip tot aan de coverline. Dat zou een innesteling kunnen zijn. Ik denk dat je even moet afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen. Zolang hij niet weer onder de coverline zakt, is er wat mij betreft nog kans...
Twijfelde gewoon... En dan meer over de temperaturen dan over de test...... Vandaar dat ik gewoon even om advies vroeg.....
Meiden ik wil even gillen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH Ik heb een positieve ovu test hahaha JIPPIEEEEEEEE Zo, dat moest er even uit Nu sprint mijn ei binnen 48 uur toch? Ik ben dan toch nog op tijd als ik vanavond klus? Ik heb zaterdag en zondag avond ook nog geklust..
Woehhhhhhhhhhhhoooooooooooeeeeeeeee!! Yeah!!! Je ei springt dan idd binnen 24 tot 36 uur! Maar je hebt ook al een voorraadje klaar liggen! Vanavond en morgenavond nog klussen, dan zit je zeker goed!!!!
Hihihihi!!!! Ik heb geduimd hoor!!! YEAH!!!!! Nou nog even en dan kunnen we weer wachten!!! Hier hetzelfde hoor... Ook zaterdag en gisteren... Enne vanavond voor manlief gaat trainen voor volleybal moet er ook nog maar even geklust worden...
Belangrijke mededeling voor alle Rotterdamse dames hier: Kruidvat Binnenwegplein heeft weer een schap vol met 2 voor 5 testen! Ze hebben een nieuwe verpakking gekregen, vandaar de tijdelijke stop denk ik. Ik heb alweer 2 doosjes in huis
Hallo dames, Ik heb besloten me vandaag toch maar even nuttig te maken en ga zo ff de stad in. Even wat dingetjes halen en kijken of hier ook nieuwe KVtesten zijn. Tot later!
Uiteraard Suusje! Ik heb denk ik nog 10 van die wondfo testen van marktplaats, nog 2 digitale met zwangerschapsindicator en nu weer 4 KV's. Ik wil niet dat als straks de testdrang toeslaat dat ik zonder zit... Ik ben wel heel secuur met die CB's. Die doe ik echt pas als ik een streepje heb gezien op die andere testen. In april ga ik weer naar Amerika en daar is het echt een walhalla op het gebied van CB-testen. 6 digitale voor 29 dollar (dat is 20 euro) in een grootverpakking. Het was heerlijk om in september wel 4 keer "pregnant' te kunnen zien op die dingen Als ik dan onverhoopt NOG niet zwanger ben dan ga ik weer los.
Ik snap 'em! Lijkt me niet makkelijk zo ver uit elkaar! Fijn dat daar verandering in gaat komen @Renske Veel plezier vanavond Nou straks dan toch nog maar een keer bloed prikken. Volgende maand gelukkig alleen maar tempen. Dat scheelt weer ..en nu ga ik eerst een lekker bakkie zetten!
Ja, ik kan op roze!!! Helemaal blij!!!! Vanochtend eerst getest met zwanger & kids en die gaf twee streepjes (positief). Zojuist naar drogist geweest en test van clearblue gehaald en die gaf aan zwanger +3!!! In gebruiksaanwijzing staat dat bevruchting dan meer dan 3 weken geleden heeft plaatsgevonden en dat huisarts 5+ aan houdt. Nu was ik voor de laatste keer 26 oktober ongi (wel minder heftig dan normaal), zal ik dan toch al vorige maand zwanger geweest zijn? Testen waren toen wel negatief? Hoop op nog veel meer roze voor iedereen!!!
Yeah!!! Je bent de 1e van de lijst!!!! Gefeliciteerd!!!! Mocht je twijfelen over hoe lang je nu zwanger bent kun je altijd aan de HA vragen of je een termijn echo mag laten doen!!! Super hoor!!! Nou dat we je allemaal mogen volgen!!!