NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Jel en Yasmin: GEFELICITEERD!!!

Hier had ik vorige week donderdag een posi ovutest. Diezelfde middag gelijk goed geklst uit mijn werk vandaan:)
    Heb alleen een gevoel dat het niet raak is. Had 2 dgn ervoor een pil voor schimmelinfectie ingebracht. Weet niet of die evt zaadjes ook aan heeft getast....
    Ben zowieso wel een beetje bang geworden na 2 miskramen. Hoop zo dat het nu een keer goed kan gaan.

Zijn er nog meiden die vandaag al gaan testen?

2. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Oh wat fijn, er is al roze deze maand! Gefeliciteerd!!! :D

Ik wacht met smart op wat komen gaat (en dan heb ik het niet over Sinterklaas). Pfff. Wachten duurt LANG ;)

Kom op dames! Hierrrrrr met dat roze!!

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden

@goofychick... Alles kan nog misschien stijgt hij morgen weer.

Hier heb ik er geen vertrouwen meer in.. Gisteravond iets wat bruinbloed op wc-papiertje (sorry voor details). Denk dat het vandaag gaat doorzetten. Maar had me temp ook lager verwacht maar die is juist weer hoger hahaha. Ach mocht het komen vandaag dan heb ik dit jaar toch nog 1kans volgens mijn berekening en dan weet ik dat me cyclus na de curettage weer is zoals hij daarvoor was. Ook wel fijn om te weten.

Meiden die moeten werken... Werkse allemaal. Voor diegene die vrij zijn... Fijne dag!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Morning!
    YES! Eindelijk had ik een dikke, vette positieve ovutest!!Gisteravond, toen ik schreef dat ik toch wel ovu/achtige pijn had, heb ik er voor het slapengaan voor de zekerheid nóg een test tegen aan gegooid. Net 3 uur na de laatste gaf deze ineens een hele duidelijke positieve test. Vanmorgen met ochtendurine (ik weet het ..beter van niet) was ie ook nog wel positief te noemen, maar een fractie lichter. Ik test vandaag nog eenmaal rond mijn gebruikelijke tijdstip van 12 uur en dan weten we het zeker. Mijn temp begon ook al op te klimmen, dus ik denk dat het wel goed zit, alleen weten doen we het pas over 3 dagen. Ik heb dus gewoon een erg korte piek, denk ik.

In ieder geval betekent het, dat als mijn ei vandaag nog springt, we `op tijd´waren met klussen (2-3 dagen voor het ei) en ik dus nog in de race zit, hoewel ik deze ronde weinig vruchtbaar slijm waarnam behalve gister een kleddernatte onderbroek (sorry voor de details) waarschijnlijk door waterige afscheiding. Zondag kan ik wel eggwhite hebben gehad..maar door het klussen die nacht is dat natuurlijk weinig zichtbaar;).

Ik wacht mijn kruisje af en gok op een NOD van 12/13 december.

En..zijn er al meer vroegtestende dames die vlak voor hun NOD zitten???

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Even snel weel een berichtje van mij,

Jel: Gefeliciteerd!! , geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over hoe ver je precies bent ;)

Meiden die negatieve testen in handen hadden: kop op! Alles is nog mogelijk..

Meiden die ( gericht :D )aan de klus zijn: veel plezier en succes!

Meiden met onduidelijke ovu-testen: Hoop voor jullie dat er snel meer duidelijkheid is.

Ik ben lekker druk aan het werk dat ik niet echt tijd heb om over alles na te denken. Vandaag mocht ik uitslapen ;) ( 7.00uur wakker ) en heb ik avonddienst. Mijn nod komt steeds steeds dichterbij, maar nog geen testdrang omdat ik vrijwel zeker weet dat het niet is gelukt :(

Nou degene die ook moeten werken: Werkse! ... Degene die vrij zijn: Genietze!

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Meiden, help! Zelfs deze door de wol geverfde zwangere to be snapt het even niet meer deze maand.

Mijn temp was 36.8 vanmorgen ipv 36.9 en dus geen ei volgens FF
    Vul ik vooruit bij morgen toch alvast weer 36.9 in dan geeft ie ALSNOG mijn ei op afgelopen zaterdag... :( Dus OF ik zit morgen nog voor mijn ei of ik zit op 4 DPO! Ik vind het nogal een bizar verschil gebaseerd op 1 tiende!
    Ik heb normaal echt charts uit het boekje dus ik word hier helemaal nerveus van.

Ik heb wel verschrikkelijke pijn in mijn borsten sinds vanmorgen en voor zover ik weet gebeurt dat ECHT NIET voor je eisprong... Wat vinden jullie??

@goofy: wie weet een innestelingsdip?? (positief blijven denken)

@Rammetje: temp hoger is toch positief!! Blijven hopen meis!

@Lianne: Ik scoorde maar liefst 8000 punten afgelopen vrijdag dus ik verwachtte dat ik zou stijgen maar ik bleef 15e :x
    Ik heb voor aankomende vrijdag door laten gaan:
    Team Angela: Erwin, Daniel, Niels en Laura
    Team N&S: Charlie, Chris, Danjil en Marloes

Wie jij?

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij kwam er ook pas een kruis toen ik op 4/5 dpo zat hoor! En zou eerder geplaats zijn als het een dag 0,1 hoger was. Hoop voor je dat je ei gewoon geweest is en dat je morgen een mooie kruis te zien krijgt!! :)

8. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Hallo meiden!

JEL GEFELICITEERD!!! daar kon ik niet omheen lezen... :D

Heb een hoop gelzen vanmorgen.. pfff mijn ogen zijn er moe van :D

Ik weet ook niet van iedereen meer precies wat die geschreven heeft, maar de meiden met een positieve test heel veel plezier met klussen!!

en alle andere ook suc6 natuurlijk!!

Ik krijg van al jullie testdrang verhaaltjes nu zelf ook wel wat test drang, maar hij is nog te bedwingen :D probeer nog even netjes te wachten :D

Gister beschreef ik dat ik dat wat last te hebben van banden pijn... nu heb ik het idee dat ik elk moment ongesteld kan gaan worden.... dus ja ik wissel ook steeds van gedachten :D gelukkig zal ik vandaag een hoop afleiding hebben want ga straks eerst samen met zoontje en vriendin de stad in en dan heb ik vanmiddag even een vergadering van 13:00 tot 15:00 vriendin past dan op mijn zoontje...

Meiden als er weer veranderingen zijn zal ik het laten weten, mijn zoontje is wakker dus ga hem lekker even in bad doen, en dan gaan we zo weg

9. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

@Goofychick. Dat ziet er nog goed uit vind ik hoor, kan best!

Hier is mijn temp weer wat gestegen, als hij morgen nog stijgt, dan heb ik weer wat hoop :). Geen last van mijn borsten, maar wel weer heel veel (rare) dromen. We zien wel. Fijne dag allemaal!

10. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    @Ambrose Veel plezier in de stad. Voor jou nog maar twee dagen. Spannend!!

@BB Heb je alle sidenotes (eggwhite, sticky ed) weggehaald op FF? Dat was de tip die Suusje mij gaf en toen verscheen mijn kruis opeens :)

@Enjoylife Werkse vandaag en hou hoop ;)

@Hellen Jeeej! Wat fijn dat je een positieve ovu test had!

@Rammetje :( Hoop dat het niet doorzet en dat het gewoon oud bloed was! Hou je ons op de hoogte? Sterkte!

@mamakaatje Ik weet niet of dat schadelijk is voor zaadjes. Kan je er niets over vinden via google? Sterkte voor jou!!

@Jantine Spannend hè? Nou inderdaad, kom maar op met dat roze!!

Kom op Goofy! Tegen de gemoederen in houden we moed!

@Hanna Mom Fijn dat je temp vanmorgen gestegen is. Morgen hopelijk weer. Succes!

Gisteren natuurlijk die stomme negatieve test. Idd wel wat vroeg getest en door mijn temp vanmorgen toch weer een klein beetje hoop, die is nl aan het stijgen :)
    Verder wel ongiepijnen en nu ook snot, iehl. Dus misschien ligt er wel een griepje op de loer en is daarom mijn temp ineens wat hoger.

Straks eerst maar eens een afspraak maken voor Joah bij de kapper. Dat wordt de eerste keer. Het begint een beetje in zijn oogjes te hangen, dus we moeten nu echt!
    ..en nu eerst koffieeee :D

11. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hier druk druk druk, vorige week kids allebei oorontsteking ligt nu mijn zoontje weer voor pampers op de bank. vannacht half niet geslapen door zijn benauwdheid. zo zielig. als wij een ademhaling doen heeft hij er al 3 op zitten ... zo kortademig is tie ... hij kan haast niet fatsoenlijk praten en zelf lopen zit er al helemaal niet in, hij krijgt haast geen lucht. zijn astma is weer flink aan het opkomen. straks om half 11 naar de dokter toe ... vind het zo zielig. en zijn puf helpt ook al niet echt meer ... balen! mijn ervaring met hem en mijn dokter en zijn benauwdheid is dat ik 9 van de 10 keer gelijk door kan naar het zkh voor een consult met de kinderarts. dus ik hoop dat het meevalt ..

12. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik zou wel willen maar denk dat ik je geen duidelijkheid kan geven en de andere meiden hier ook niet.
    Zijn helaas allemaal verschijnselen die kunnen horen bij zowel zwangerschap als ongi moeten worden.
    Vrees dat er niks anders op zit dan wachten!
    sterkte ermee!

13. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

@Diaantje1985 Helaas kan ik je geen duidelijkheid geven. De tekenen die jij noemt kunnen zijn van een zwangerschap, maar ook net zo goed van een aankomende menstruatie. Natuurlijk hoop ik voor je op een zwangerschap. Er zit niets anders op dan af te wachten. Succes!

@Hellen1971 Je hebt helemaal gelijk, te vroeg testen heeft weinig zin. Er kan nog teveel mis gaan, daarom doe ik dat ook niet.

@Jel123 Wat ontzettend spannend voor jou zeg. Ben benieuwd hoe lang je nu al zwanger bent, volgens de testen in ieder geval 5 weken dus.

@SuusjeLove Balen dat je weer een witte ovulatiest hebt.Maar zie ook dat je nog maar net gestopt bent met de pil. En je zit nog maar op dag 11, dus je eisprong kan nog komen natuurlijk.
    Edit: zie nu je testen. Wat een verschil zeg. Echt raar.

@Spinnekop Wat een lief aanbod van je!

@Goofychick Ik temperatuur niet en heb er dan ook weinig verstand van. Maar is er dan gelijk geen kans meer als je temperatuur laag is? Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent!

@rammetje88 Wat balen van het bruinbloed. Ik hoop dat het niet gaat doorzetten.

@Hellen1971, fijn dat je toch een positieve ovutest had gisteravond! Dan heb je deze maand gelukkig toch nog een kans. Veel succes!

@Betty Barclay, Jee, dat 1 tiende zoveel verschil maakt dan zeg. Ik hoop voor je dat je ei geweest is.

@Ambrose Dat gevoel dat je ongesteld gaat worden kan ook van een zwangerschap zijn. Dus hou hoop!
    Veel plezier in de stad!

@Kit ik hoop dat je geen griep krijgt. Veel plezier bij de kapper met Joah. Hoop dat hij het leuk vindt.

@Haagje wat ontzettend zielig voor je zoontje. Heel veel beterschap gewenst. Ik hoop ook dat het meevalt en je niet naar het ziekenhuis hoeft met hem.

Hier vandaag een vrije dag. Heerlijk! Straks even een paar boodschapjes halen en verder geen plannen voor vandaag. Gewoon genieten van de rust. Vanmorgen had ik weer het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Verder pijnlijke tepels. Dus het blijft spannend hier. Maar moet nog tot zondag wachten voor ik meer weet pffff.

14. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    zegt bij mij helaas niks, heb ook weleens pijn voor mn ei. Maar ja ik denk dat dat persoonlijk is.

15. Delta

Delta Niet meer actief

wat is het toch allemaal spannend!
    ik snap ook niks nada van mijn temp! wat denken jullie? word er ook nerveus van zeg!

16. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    @haagje he balen joh van je zoontje, zielig dat hij astma heeft, hopelijk valt het mee.

Hier heerlijk geslapen! Zoon gaat 2 dagen bij opa en oma logeren dus straks even zijn koffertje pakken en dan ga ik vanmiddag aan de slag want heb nog wat taarten staan voor morgen (maak ik op bestelling)

Tja verder eigelijk geen gekke dingen. Nog wel steeds dat zware gevoel in mn onderbuik en pijnlijke tepels maar voor de rest nergens last van dus we wachten maar gewoon weer af.

sterkte iedereen op het wachtbankje en ben benieuwd wie er hier als eerste gaat testen!

17. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je wel Solana! Geniet van je vrije dag en
    een dosis geduld voor jou tot zondag :D

Haagje, wat zieliiig :( Heel veel beterschapjes voor je zoontje

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Betty..huh...da's inderdaad raar! Ik zou de tip van Kit zeker eens proberen, als ik jou was!

@Kit: snotterigheid/verstopte neus kán ook een symptoom zijn van een prille zwangerschap, wist je dat?

@Haagje: beterschap voor je kids meis. naar he, als ze ziek zijn!

@Delta: als je temp zo blijft, denk ik niet dat je al een ei hebt gehad.

@Ambrose & Hanna Mom: ik blijf duimen!

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ hellen: thnx voor je reactie.. ik snap er ook niks meer van..

20. princess25

princess25 Niet meer actief

hoi meiden,

Ik was hier al een tijdje niet geweest, maar bijlezen gaan we maar niet doen,pffff wat is er veel geschreven zeg!
    Was op zoek naar de lijst, maar die stond alweer eens stuk terug. Omdat ik niet weet wat er allemaal gebeurd is, zal ik hem maar niet naar voren verplaatsen, want dan klopt hij vast niet.
    Ik las dat er al een paar meiden zwanger zijn. GEFELICITEERD! Super leuk om te lezen. Helaas las ik ook dat er al een paar ongi geworden zijn, jammer hoor.
    Hier nog een weekje wachten voordat ik mag testen. Enorm spannend, vooral omdat we voor het eerst met ovu testen hebben gewerkt. Heb nu wel kleine steekjes steeds in mijn buik, verder nog niets te merken.

Deel Deze Pagina