NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik twijfel wel maar dat komt denk ik ook omdat dit nog maar de 1ste ronde is... Controle streep is duidelijk donker ronze maar test streep is licht dus ik twijfel... :(

2. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Zoooo wat gaat het snel hier! Ben echt een tijd bezig geweest om bij te lezen!!! Al 3 roze!! Wow :D hopen dat dit een goed teken is he!!! Ontzettend spannend allemaal!

3. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Niet twijfelen hoor. Hoe licht het streepje ook is, het komt alleen tevoorschijn als je HCG in je lichaam hebt en je dus zwanger bent! Je kan over twee dagen nog een keer testen, dan zou hij iets donkerder moeten zijn :)

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diaantje niet twijfelen hoor. Die test is duidelijk positief. Van harte gefeliciteerd!!!!
    Wat leuk dat er steeds meer zwangeren bijkomen. Ik word er gewoon vrolijk van. Hoop dat er nog veel meer mogen volgen!!!

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ff klagen hoor, heb buikpijn hier. Nog meer mensen die NOD binnenkort hebben en buikklachten? Laten we onze krachten bundelen voor meer en meer roze hier zoals nu!! <3333

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik wil ei pijn..!!!!

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dag dames.........
    :x:x:x
    Ik ben vanochtend ongesteld wakker geworden.....Ik snap er niets van me NOD zou pas 6 december zijn........!!!!????!!!!!:(

8. Delta

Delta Niet meer actief

weet je zeker dat het je ongi is? geen innestelings bloeding?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh nee meid... Dikke knuffel... :(

10. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik week voor NOD? Was je cyclus altijd onregelmatig geweest?

Ik heb het hier ook gehad in augustus, 14 dagen was m'n cyclus. Dacht het dat het m'n vruchtbare dag was, werd ik ongesteld :(

Als het vaker voorkomt, moet je naar de dokter gaan schat :(

11. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had dat gisteren en mijn NOD is vrijdag, vanochtend testte ik licht positief! :)

12. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    na me miskraam van augustus was me cyclus 49, 37 en nu dus 31 dagen...

Lijkt me sterk dat t een innsteling kan zijn het is het donker rood bloed en niet een paar druppels.....maar gewoon echte menstruatie.........kei errrruuggggg balen natuurlijk
    maar ja wel weer een mooie cyclus voor de volgende maand....
    maar ik blijf het *** vinden.....het net dan ook weer even een huil momentje vanag feberuari 2010 al bezig mei van dit jaar zwanger geraakt mocht ik even van genieten en na 12 weken ging t mis .........Heb gewoon geen geduld meer.......pffff:(:x

13. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Jup van harte hoor lekker genieten nu.

Mompelientje balen zeg van je negatieve test. Onzekerheid is erg vervelend maar wacht nog een paar daagjes en dan wordt dat wachten misschien wel beloond.

Daantje op de een of andere manier krijg ik jouw bestand niet geopend op mijn ipad. Maar zo aan de andere reacties te lezen mag ik je feliciteren!

Helen wat super dat jullie straks lekker heel de tijd samen kunnen zijn. Ik vind het elke keer zo sneu om te lezen dat je afhankelijk bent van die weekenden. Dan zal het ook een stuk relaxter worden denk ik.

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Diaantje1985: Gefeliciteerd meiod geniet ervan

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oh meisje, ik weet precies hoe je je voelt :(
    Een troost: nu lijkt het het einde van de wereld maar over een paar dagen pak je jezelf weer op en dan kijk je weer vooruit!
    Dat lukt mij na 3 miskramen en 2,5 jaar ook nog steeds elke maand... (waar ik het vandaan haal weet ik soms niet :))
    Sterkte en kop op!

16. Estheticienne

9 nov 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diaantje85
    Echt geen twijfel streepje hoor..echt wel duidelijk!
    Gefeliciteerd!

Mijn nod zit tussen morgen en zaterdag in, heb de laatste cyclussen tussen de 24 en 28 dagen gehad.
    Wanneer zouden jullie gaan testen?adviezen?

17. Delta

Delta Niet meer actief

missillie: pff oke nee dan is het wel echt je ongi ja.. gadsie zeg.. hopen dat het snel raak mag zijn! duurt zo lang ja.. bah

18. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Missillie tjee dat is echt balen zeg. Wel lekker dat je cyclus op orde komt/is na je miskraam. Maar jongens wat ben jij aan de beurt om zwanger te raken. Ik hoop echt voor je dat het de volgende keer raak mag zijn.

19. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    mag ik ook op de nod lijst die van mijn is 4dec.

voor de meiden die posi getest hebben gefeliciteerd!!

en voor de andere meiden die nog moeten testen heel veel suc6!!

en de meiden die niet zwanger zijn een hele dikke knuffel ik hoop dat het ook voor jullie snel gebeurt.

20. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missillie, wat ontzettend balen zeg. je hebt een onregelmatige cyclus zie ik, dus ja het kan gewoon natuurlijk. Maar dat maakt het niet minder erg.Ik hoop dat je snel zwanger mag raken en dat dat kindje gezond op de wereld komt. Veel sterkte!

Hellen, wat fijn dat je man straks gewoon lekker bij jullie komt wonen.

Estheticienne, ik zou gewoon morgenochtend testen. Is het negatief, dan over een paar dagen nog eens. Lastig als je zo onregelmatig bent.

Deel Deze Pagina