NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lees ik allemaal hoopvolle verhalen zeg..
    December wordt gewoon onze maand meiden, en met onze bedoel ik jullie allemaal en mezelf uiteraad haha;):p

2. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Wat heerlijk om nu al (het is nog niet eens december!) zoveel zwangeren te zien! Gefeliciteerd! Hoop dat dat een goed teken is voor de rest van deze lijst. Kan er een geupdate lijst komen? Dan kunnen we allemaal even genieten van al het roze! Wachtenden... succes....

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Goof!
    Ik denk niet dat pijnlijke borsten wel of niet een zwangerschapssymptoom zijn hoor. Ik ben (helaas) geen beginneling... :cool:
    Het gaat mij er om dat pijnlijke borsten nog nooit in mijn Folliculaire fase zijn voorgekomen. Die zijn er echt alleen in mijn luteale fase.
    Omdat mijn temp zo raar doet zocht ik even bevestiging bij jullie dat ik me al in mijn LF bevind... Ik zou het echt niet kunnen verkroppen als ik NU mijn ei nog moet krijgen :(
    Duim voor me dat mijn temp morgen 36.9 is, dat betekent eisprong afgelopen zaterdag en morgen al 4 dpo!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB ik ga heel hard voor je duimen!!!!! Heel hard.....

@Yup roze????? Dus toch die innesteling???

5. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames, ik heb even een vraagje.... vorige week woensdag een positieve ovu test gehad, en gister en vandaag een beetje roze verlies.... mijn NOD zou zondag moeten zijn.
    Ik vind het wel een beetje raar dat ik nu opeens dat roze verlies heb, ik vind het zo snel na mn eisprong?! iemand een idee??? of is het gewoon dat rare lichaam wat doet dattie zelf wil :( verder nl ook geen rare klachten die zouden kunnen duiden op zwanger zijn (helaas)

6. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we het hopen...

Heb vanochtend getest maar toen was mijn vriend (F) al weg naar zijn werk en ik wilde het hem niet vertellen door de tel of sms en heb gewacht totdat ik thuis was.

Hij was aan het koken en gaf hem een chocoladeletter P en gezegd dat de sint wat eerder is langs gekomen... :)

Helemaal happy!

PS: Zou ik morgen nog een test moeten doen?? Of zouden jullie wachten tot na het weekend???

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ zwangere meiden: Gefeliciteerd!

@ Hellen: Wat fijn voor je dan manlief lekker bij je komt wonen!

@ Missillie: Balen van je ongi meid. Positieve eraan is dat je cyclus weer korter wordt en je meer kansen hebt ;)

Straks nog even aan de klus! Eisprong kan elk moment komen....
    Normaal heb ik altijd last van mijn rechterzij en de maand dat ik dat niet had was ik zwanger (helaas mis gegaan). Nu nauwelijks last van mijn rechterzij, wie weet is het een positief teken! Ook al is mijn ei ineens veel later!

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    diaantje gefeli! Ik zie een streepje hoor! gaaf hoor je eerste ronde, ik duim voor je dat het helemaal goed blijft gaan en je met een paar dagen een donkere streep hebt!

Mompelientje, haha sorry hoor kopenhagen dus :( Leuke stad!
    fijn dat je naar de gyn mag en je huisarts verder wel positief was.
    Vervelend dat je zus ivf krijgt, mooi dat het kan natuurlijk, maar laten we hopen dat het voor jou niet zover komt.

Hellen prettig dat je vriend bij je komt wonen, super!
    Heeft hij nu werk bij jou in de buurt of gaat ie druk op zoek?

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hoi !!! Hier ook roze verlies gehad 3 x op een dag,ik dacht ik ongi zal worden maar kan haast nooit want ik ben altijd heel precies,ik weet het ook niet,ik heb aan een vriend gevraagd die doet al 3 jaar voor dokter opleiding,hij zei dat een Indag kon zijn! Verder voel ik ook niets,maar hij zal ook ben je zwanger hoeft niet van alles te gaan voelen! de indag (roze velies zegt maar) is tussen 4 en 10 dagen na je ei...ik weet het ook niet precies!
    Sorry niet heel geholpen want ik zit zelfs in die onzekerheid!
    Duimen maar!!!

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Missillie ontzettend balen en kan me voorstellen dat je dit nog niet verwacht had terwijl je cycli hiervoor langer waren.
    Ik gun het je zo, zeker als je na zo lang wachten ook nog eens een miskraam krijgt.
    Hopen dat je ongi snel voorbij is, nieuwe ronde, nieuwe kansen en een dikke knuffel!

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Thx meid......

Jij kan ook bijna testen spannend.....;)

12. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pinkster tnx!! duimen en we gaan het zien!! succes!!! ;)

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    het schiet al op ja, ben gelukkig lekker druk komende week dat leidt lekker af :)

14. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Welterusten meiden, tot morgen!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh jammer Missillie!!! Ik wens je heel veel roze toe voor de komende ronde.

Welkom Moontje!

@Zaterdag: nu er eindelijk duidelijkheid is rondom het ontslag van mijn lief, gaat ie natuurlijk hard aan het zoeken. Zal nog niet meevallen, ben ik bang..

Wel..nog even een fotootje van de testen, van onder naar boven: gister 23.15 uur, vanmorgen 5.50 uur, 11.15 uur en vanavond 20.05 uur. Ik dnek te zien dat die van vanmiddag ietsiepietsie donkerder is en ik heb vanavond écht zoveel pijn gehad ( soms is mijn ei-pijn echt zó pijnlijk dat ik amper kan lopen) mijn prikkelbare darm deed ook nog even mee..gelukkig is het altijd vrij snel alweer minder. Nu ook. Dus ik hoop op een heel mooi eitje :) Als het inderdaad vanavond sprong is het 2,5 dag na ons geklus. kleine kans, maar wél aanwezig.

16. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zooooo na een drukke dag werken, even snel wat bijgelezen....
    Wat, maar liefst 8!!! :$pagina's!!!!

Ff snel wat korte reactie's....

Maar liefst 8000.... Jeetje....
    Mijn lijstje is;
    Angela : Erwin, Rodney, Gino, Laura Nick & Simon : Charly, Chris, Danjil, Marloes
    Dussss van Nick en Simon dezelfde en van Angela de 1ste en de laatste.... Komt aardig overeen dus.... :p

@ Jup; Jeeee.... Nogmeer ROZE!!!! Gefeliciteerd zeg!!! Wat een mooie test...

We gaan idd (gezellig!!!) gelijk op!!!! Hier vandaag ook nog een redelijk duidelijk streepje, maar wel minder als zondag!!! Temp is weer wat gezakt.... Dus ben benieuwd.... En wat betreft het klussen, dat zit wel goed denk ik... Donderdag, zaterdagochtend, zondagochtend, zondagavond, maandagavond en zo straks... :D:D:D:D Maarre gezellig hoor... Op naar augustus 2012 mama's... :D:D:D:D

@ Hellen; goed nieuws van je lief!!! Das een mooi en goed vooruitzicht... Maar wie weet, misschien kan het genieten dan echt beginnen!!! En hoe je geen rekening meer te houden omdat je dan al zwanger bent... Het kan he!!!

@ Mompelientje; je hebt het al vaker gehoord... Het kan nog he!!!!

@ Suusjelove; balen meid.... Miss toch weer laat???? Ik duim voor je!!!

@ Diaantje1985; Jee.... Nog meer ROZE!!! Het gaat goed deze maand!!!! Gefeliciteerd!!!

@ Haagje; Hopelijk is je zoontje snel weer beter... Zielig is dat voor die kleintjes he....

@ Missillie; Balen, balen balen!!!! Dikke knuf!!!!

@ Nieuwe meiden; welkom hier, succes met klussen/(af)wachten....

@ Rammetje; Misschien toch een innestelingsbloeding bij jou???

Als ik iemand vergeten ben, sorry sorry, maar ga nu snel lekker slapen... Trusten en tot morgen!!! (dan is er alweer een dag om!!!)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, nog een dag extra werken, althans een ochtend mini musical met mijn groep 4

Temp weer omhoog

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$....OMG....ik stond zonet op en klapte even dubbel van een felle steek, die ik alleen maar herken van een ding.....:$:$.....maar dat kan helemaal niet......;)

Nou ga ik vliegen.....

Testers succes en wachters spannend, koekje erbij?

19. mama10

mama10 Lid

9 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Kon het niet laten, vanmorgen test gedaan... NOD pas 5 dec. Ik zag een heeeeeeeel miniscuul lichtblauw streepje.. Zou het? Zijn die streepjes altijd een klein beetje zichtbaar?

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hangt van de test af, als dit een clear blue is met een kruis kan het een pennestreepje zijn en dat moet je niet als positief zien, maar als die breed is zou het goed mogelijk kunnen zijn.
    Spannend!

Deel Deze Pagina