Gefeliciteerd Jel, Jup en Diaantje! @ Ellen, Ik moet ook nog bijna een week wachten, maar waarschijnlijk ga ik al eerder testen. Ik heb ook licht gevoelige borsten al vanaf de eisprong, dit had ik nog niet eerder zo lang. Kan je nog een week wachten? Het duurt me veel te lang.
@shivra en louan balen dat jullie ongi zijn geworden. Net op de valreep nog 1 kans dit jaar, hopelijk is het dan raak. Ik heb mijn ei iets eerder gehad dus NOD zou 10 december worden. Maar FF zegt 12 december testen (zal wel op basis van eerdere maanden zijn ofzo) dus ik laat hem lekker zo staan.
@Goofy: Ik heb twee dagen geleden ook zo'n meeeega steek gehad als bandenpijn toen ik iets te snel opsprong omdat Sam op de grond begon te stempelen. Ik kreeg ook meteen weer een beetje hoop Maarja, kben nog niet zwanger Of ik weet nog niet of ik zwanger ben. @Bontekoe: Ik heb ook heel de tijd niets, helemaal niets gevoeld. Maar sinds vandaag heb ik ongi-krampen Hopelijk niet voor m'n ongi. Ik ken ook mensen die echt helemaal niets voelden, dus hou moed! @Hanna Mom: Oh nee spijtig dat je temp weer is gezakt. Dat is het nadeel mss van tempen, dat je dan al op voorhand weet dat het niet goed zit. Ga je positief de volgende ronde in? @Kit: Kan het bij jou niet nog goedzitten? Je temp is toch nog steeds hoger dan toen je begon? Of scheelt 0.1 niet veel als het daarover gaat? @Renske: Ik blijf ook altijd even liggen, maar ook omdat ik dat leuker vind. Meteen opstaan dan is het boem baf gedaan, terwijl je nog even kan nagenieten Maar toen ik een positieve test had toch even met de billen omhoog Ja ze er vinden er genoeg de weg hoor Zelfs al zou je het rechtopstaand doen @Shivra en Louan: Veel succes de volgende ronde! Ik heb al heel de dag last van ongi-krampen, wat ik de afgelopen dagen helemaal niet had. Ik zie het dus niet meer zo positief in. Ik wil ook niet testen. Ik word liever gewoon ongesteld dan weer zo'n witte test te zien zoals op maandag.
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (11) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Bo12 (?e ronde, 3e kindje) 3. (7) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Pinkster 3 december (14e ronde, (5e ronde na MK), 2e kindje) 4. (3) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (1e ronde, 5de kindje) 5. (5) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) - albertina1979 (3e ronde, 3e kindje) 6. (4) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Manu74 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (6) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) - punieka (3e ronde, 2e kindje) 12. (9) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (4) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Diaantje1985 Totaal: 83 zwanger(3), ongesteld (4), vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test (1), twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN[/QUOTE]
Ja temp is nog steeds niet helemaal gedaald, op die 0,1 na. Vind dat ik sowieso met een hoge temp begon! Mijn gevoel zegt iig dat het niet zo is. Ik denk toch door die te vroege negatieve test. We gaan het merken Nog twee dagen.. Als mijn ongie er dan nog niet is, knal ik er nog een test tegenaan! Zit weer volop in de kasten te zoeken naar chocola ..dus ik denk dat die ongie er echt wel aan zit te komen We gaan trouwens gelijk op meid! Ik wacht het ook maar gewoon af hoor! Al had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook hevige ongie pijnen. Daardoor pas 3 dagen na NOD getest, dus wie weet Hillie!!
@Mama10: oeh spannend, maar zó vroeg testen is niet aan te raden, he. Clear Blue digital heeft altijd een licht 2e streepje, weet ik. Over ene paar dagen nog eens testen, zou ik zeggen. @Hanna Mom: hmm...je temp is gedaald tot aan de coverline. Nou ja..geen bloed geeft moed, toch? @Lianne: jij hebt een mooie temp stijging. Laten we hopen dat ie goed doorzet en over een dag of 14 nog steeds niet is gedaald @Zaterdag: kijk, dat geeft de burger moed! @Suusje: nou..ik sluit me aan bij de dames die denken dat je een ei hebt gehad. Je kunt je piek missen, hoor! @LadyT: oeh...spannend voor jou. Ik duim voor je! @Shivra & Louan: jammer hoor! @Kit: meid..je temp zit nog prima en een heel vroege test levert ook niet altijd resultaat. Ik zou nog maar even wachten met balen @Pinkster: hoewel ik zelf schuldig ben geweest aan vroegtesten, zou ik nog even wachten. Mja..KV heeft er natuurlijk 2 in één doosje, dus als je je nie tkunt inhouden en he tmorgen probeert en de uitslag is negatief, dan kun je het altijd nog eens op je NOD proberen Hier vanochtend weer een lichtere test, geen nat ondergoed meer (sterker nog, ben in één klap droog) en een laag hangende baarmoedermond. Ergo: ik heb mijn ei gehad. En nu afwachten of ik tot één van de gelukkigen behoor die met sex 2-3 dagen voor het ei zwanger raak. Denk het niet, hoop het wel
@Kit:Echt? Alé dat geeft dan nog wat moed Bij Sam was ik er echt 100% zeker van dat ik zwanger was. 4 dagen voor NOD had ik ook een positieve test. En nu 4 dagen voor NOD volledig wit en dan wordt het idd moeilijker om het nog te geloven. Ik voel me ook niet echt zwanger. Maarja, geen bloed geeft moed zeker? Ga je vrijdag al testen? Ik hoop echt dat ik tot zaterdag kan wachten. Wss eens dat ik testen in huis heb, ben ik niet meer te houden, maar toch
dankjewel voor het aanpassen in de lijst ik ging net naar de wc en bij het afvegen had ik wat licht rosebloed met slijmverder een zeurderig gevoel in mn buik de heledag al.
@Betty joehoe eindeijk het kruis!!! @Zaterdag, ehhhh nee mijn ei heb ik al gehad, die felle steek herken ik van mijn innestelingen, maar ik vind het raar want de kans dat het raak is is echt niet groot bij ons... Ja dag 20 zonder bloed, ik heb ook zoiets nu, elke dag langer straks dan 8 dgn ben ik blij mee. @`Suusje wauwww wat is er met jou temp? @Lianne aan de klus jij @mamavan10 huh clear blue digital geeft toch geen streep maar aantal dagen aan of ben ik gek? @Leo spannend meid. @ladyT, hmmm hoopvolle symtpomen en de rest maakt niet uit, niet zwanger wel symtpomen en wel zwanger geen symtpomen. @Renske drie keer raden....zie ook hier boven, van mijn innestelingen. Enne, wij noemden het in een ander topic de kip methode.....(iemand ie zo heette deed dat en ik ook) met je benen even wat hoger liggen (gekke is dat ik dat dus ook bij IUI behandeling zag bij babyboom, en het schijnt dat als je wat later daarna nog een keer klaarkomt de zaadjes extra gestuwd worden richting baarmoeder. @Louan ah meiss knuff
Precies! Het kan dit keer ook anders zijn he? Ja ik ben wel van plan om tot zaterdag te wachten. Van plan, haha. Zo'n teleurstelling van een test is toch groter dan wanneer mijn ongie zich aandient, vind ik altijd! @Hellen Is ook weer zo maar dan is de teleurstelling minder groot als het inderdaad niet zo is Hoop voor jou op superzaad! Zou ook zomaar kunnen hoor
@Manu Ik ga het wel proberen! Lijkt me zo'n rotgevoel als je voor NOD positief test en toch ongesteld word! Ik kan het meestal wel volhouden! Wanneer wil jij gaan testen?
3x raden waar wij vanaf zaterdag mee bezig zijn.... @ Hellen; die temp stijging moet doorzetten??? Kan je er miss een beetje over uitleggen??? Weet ik waar ik naar moet kijken.... In een PB mag natuurlijk ook... Hier in Groningen zijn de KV 2 voor 5.00euro er weer volop!!! Altijd een fijn vooruitzicht of niet....
@Lianne: over het algemeen is het zo, dat je als je temp hoog blijft tot na je NOD, dat een zwangerschap kan aanduiden. Vandaar
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) - Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (11) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Bo12 (?e ronde, 3e kindje) 3. (7) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Pinkster 3 december (14e ronde, (5e ronde na MK), 2e kindje) 4. (3) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (1e ronde, 5de kindje) 5. (5) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) - albertina1979 (3e ronde, 3e kindje) 6. (4) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Manu74 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (5) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) 9. (6) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) 10. (9) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) 11. (6) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) - punieka (3e ronde, 2e kindje) 12. (8) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (5) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) 14. (2) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) 15. (2) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) datumloos Diaantje1985 Totaal: 83 zwanger(3), ongesteld (4), vlindertje, 4 MMM (5), negatieve test (1), twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN[/QUOTE][/QUOTE]
Goedemiddag dames !! Wilde even kwijt dat ik het echt super vind dat iedereen hier lekker z´n verhaal kwijt kan en dat iedereen begaan is met iedereen !! Hier vormt zich wederom een mooi trapje in mijn temp, net als vorige maand. Hopelijk gaat het trapje deze keer iets hoger en blijft het daar !!! Fijne dag iedereen !!!
Staat leuk zo dat dik gedrukte roze voor de blije zwangere Goofy.. Laat het een innestelling zijn Theoretisch gezien kan het wel he? en wat betreft die kip methode.. jaa ik lig wel eens vaker zo, maar dat is meer omdat ik kramp in me kuit heb na de seks hahahaha En ik blijf vaak ook liggen, gewoon even nagenieten wat de meeste hier zeggen ja Die lijst mag van mij wel rozerrrrrr worden