NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    @ Moontje, gefeliciteerd meid! foto!! die van gisteren heb ik net eventjes bekeken, maar wel heeeel licht is tie he? hopelijk nu duidelijker dan zoals je zegt. of te wel een foto?????? !!! haha geniet van je zwangerschap meid.

en hier nog niks eigenlijk, geen niews, geen kwaaltjes geen dingetjes waarop let of heb gelet. en ik wacht het af. dit weekend natuurlijk druk met sinterklaas enzo, en ik hoop natuurlijk dat ik niet ongie wordt maar ik heb het idee dat het gewoon niet raak is deze keer. ik stel mezelf er alvast op in dat ik door ga naar een nieuwe ronde. dus heb ik mijn dieet alweer opgepakt (was hiervoor 21 kilo afgevallen afgelopen jaar) en dat laatste tijd heb ik dat helemaal laten vieren en ben inmiddels wel weer aangekomen. daar baal ik van en merk dat het komt doordat ik zwanger wil worden, geen motivatie. hoe slecht eigenlijk is toch jammer? dus tja nu daar weer druk mee! wens me succes meiden. en jullie natuurlijk ook allemaal lekker aan de klus sommigen nog, en de meesten zitten te wachten op hun nod, en de negatieve testen, jammer!!

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    @Moontje77 Gefeliciteerd meid!!

Ik mag op blauw. Geen zwangerschap voor mij. Volgende maand naar de gyn. Ben wel even verdrietig.

3. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oh balen evira. wat jammer, maar toch wel fijn dat je naar de gyn mag, mss is het bij haar onder de controle wel gelijk de eerste keer raak! ik hoop het voor je. en ik duim voor je. dikke kus voor jou meid

4. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ik verwacht niet zoveel deze maand hoor :) Ben ergens ook wel blij met die te vroege negatieve testen, anders had ik nu wel heeeel veel hoop gehad, als je naar mijn kaartje kijkt. Ik verwacht morgen toch gewoon die daling in mijn temp! Maaaaaar ik laat mij graag het tegendeel bewijzen natuurlijk :D

Haagje! Hoe is het met je zoontje?
    Jemig, 21 kilo!!!! Respect voor jou! Ik heb 15 maanden gedaan over 15 zwangerschapskilo's en ik moet er eigenlijk nog 15. Was 32!!!kilo aangekomen :O
    Wie weet meis! Ik blijf voor je duimen dat het raak is hoor :D

Evira, wat balen meid :( Knuf!!

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

Das flink balen zeg!!! *dikke knuffel*

6. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap je ! maar goed, er zijn genoeg vrouwen die pas na nod posi testen!
    en ik snap je wel hoor, stukje zelfbescherming he! doe ik ook altijd :D en toch stiekem hoop je wat anders!! :cool: ben heel benieuwd, ik duim voor je

7. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    balen meis,kan me voorstellen dat je verdrietig bent een hele dikke knuffel voor jou

8. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    GOdzijdank is justin behoorlijk opgeknapt, nog wel kortademig en vol zitten van de verkoudheid zeg maar, en hij kan echt niet zonder zijn pufjes, maar hij heeft weer een eetlust, normale temp en hij heeft weer kleur en af en toe is tie zelfs al stout (je weet wel zusje pesten, speelgoed afpakken enzo) maar vanmiddag moet mijn man naar de huisarts en die neemt hem dan even mee. gewoon ff voor controle, ik moest gisteren eigenlijk ook al wel terug bellen voor overleg, maar ja goed haar vervangster zat er en daar heb ik zo niks mee, dus vandaag is ze er zelf weer, en dat praat iets fijner he, ze weet wat ze heeft gehoord dinsdag enzo. maar tot nu toe nog wel thuis van school en binnen enzo maar iig een stuk beter te pas, dank je wel voor je interesse! lief van je dat je daar nog aan denk, tussen alle perikelen door ...

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hele DIKKE KNUFFEL...
    Pff balen zeg... Ik ga heel hard duimen voor je dat jullie in 2012 een hele mooie beeb in jullie armen mogen sluiten... Want het is jullie echt gegund...

10. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
  11. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    @ evira balen dikke knuf, hoop dat ze gyn wat voor jullie kan betekenen, vast wel!

Moon ik had je al gefeliciteerd met je eerste test maar nu dan echt: van harte wat gaaf, geniet ervan!

ambrosia balen dat je test nega was, idd nr 2 van de testen over een paar dagen weer en dan hopelijk wel een 2e streepje!

Ik fietste net langs een kruidvat maar ben niet naar binnen gegaan :)
    Ik weet van mezelf dat als ik een test in huis heb, die ook ga doen.
    En ik ben het eens met een aantal hier; een nega test is erger dan een menstruatie!
    Morgen ben ik gewoon werken en van het weekend genoeg te doen, daarbij zondag de winkels dicht en maandag weer werken waardoor ik dan op zijn vroegst dinsdag een test kan kopen.
    Ik hoop dat ik tot die tijd geen bloed zie en het vol ga houden :)

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Haagje nee je bent gewoon eerlijk geweest... Weet niet eens wat dat voor dieet is...

13. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    goede dag dames december is aan gebroken ik wens iedeeen veel succes en dat er maar veel dames op rose mogen komen
    ik duim voor jullie

14. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    we kunnen ook gewoon afspreken, dat we gewoon alleen maar gaan testen als we over tijd zijn ... moet je kijken hoe je jezelf eigenlijk ook gek kunt maken om voor nod al te (kunnen) testen tegenwoordig met al die gevoelige testen .... ik doe het niet meer iig. ik maak mezelf gek, en zonde van het geld en tijd en moeite, en teleurstelling enzo ...

@zaterdag wachten duurt lang, we hebben dzelfde nod, spannend! mss dat we allebei wel zwanger zijn, of mss ook wel allbei niet ... maar ik hoop op het eerste natuurlijk! ik duim voor je dat je over 4 5 dagen een positieve test mag hbben

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    misschien iets te??
    Maar ik snap wat je bedoeld, omdat ze iets met HCG gebruikt kan het zijn dat dat wordt getoond op de testen.

16. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    dat kan je capsules krijgen (dat is de clou ook volgens mij met dat dieet) die je eetlust en dat soort dingen bedwingt, waardoor het dieet heel goed werkt bij je.

Dit stond op internet:

Momentum® is de originele Bio-HCG afslankbehandeling waarbij je goede en kundige begeleiding krijgt van een gecertificeerde consulent. Door middel van het dagelijks innemen van de Momentum® vloeistof in combinatie met een dieet, kun je in 24 dagen gemiddeld 8 tot 12 procent aan lichaamsgewicht verliezen. Wekelijks ga je naar een consulent om je te laten wegen, voor persoonlijk advies en motivatie. Dit maakt Momentum ® tot een veilige en effectieve afslanktherapie.

maar ... die capsules heten niet voor niets, in combi met het dieet, het hcg dieet. er zit hcg in! duh! natuurlijk test je dan positief. :( of ben ik nu de enige die dat snapt ... ?

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    haagje nee niet te hard ik vind het juist heel slim en oplettend dat je gelezen had dat deze dame dan dieet doet, want je leest er snel overheen.

Ik heb ook een reactie geplaatst.
    Sowieso vind ik het totaal ongeloofwaardig klinken als iemand door toevoeging van hcg gaat afvallen want dan zouden we naar mijn mening allemaal heel erg slank worden tijdens een zwangerschap :)

18. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    dank je ik duim uiteraard ook voor jou grappig dat we dezelfde nod hebben, weet jij wanneer jou ei was?

19. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hoe bedoel je iets te? nou voel ik me schuldig tegen dat vrouwtje .. .

20. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    aankomende maandag precies 2 weken geleden, en de dinsdag ook want ik had 2 dagen mega positieve ovulatietesten, de datum weet ik niet meer, jij?

Deel Deze Pagina