Het lijkt me niet...bij mij komt het ook af en toe terug.kan me alleen niet voorstellen dat het al zo vroeg kan.. Het is erg pijnlijk he!!
@Hanna Mom: Ik heb ook af en toe steken in mijn bil. Niet zo erg als jij, maar voel het wel af en toe. Eerlijk gezegd al vanaf iets na mn eisprong. Heel apart. Krijg wel hoop als ik lees dat mensen dat ook bij zwangerschappen hebben gehad! NOD is volgende week vrijdag. Spannend!
@Moontje: volgens mij kun je rond je NOD wat bloed verliezen, ook al ben je zwanger. Je lichaam maakt dan nog net niet genoeg HCG om een kleine bloeding tegen te gaan. Zolang het bij die ene keer blijft zou ik me geen zorgen maken.
@Moontje: ik zie helaas toch weinig op je testen... Als het bloeden niet doorzet in een ongi zou ik toch morgenochtend nog een KV aanraden! Je schreef dat je er al eentje "verprutst" hebt maar er zitten er altijd 2 in het pakje toch?! Succes meid!
die testen waren niet goed had ze beiden gedaan en ben er net mee terug gegaan naar kruidvat en laten zien en heb toen nieuwe gehad van hun is wel netjes. maar ik kijk het ff aan en anders morgen maar testen. maar er staat op de cb + wel degelijk een + hoor ook al zie je het op de foto niet zo goed en vandaag was hij duidelijker dan gisteren
@kit HEEEL herkenbaar idd kon mij tijdens mijn zwangerschap, en nu nog wel eens heel erg druk maken om dat soort kleine onnozelle dingen.... zo liep ik laatst in de blokker, en stond ik met de wandelwagen tewachten tot ik naar buiten kon lopen want er stond iemand voor me.... niks aan de hand.... tot dat er een man zowat over mijn wandelwagen heen klimt om naar buiten te gaan!!!! ik zei "HALLO!!! Ik wil ook graag naar buiten hoor!!!" ow ow zei hij dat wist ik niet... pff ik dacht bij mezelf rustig blijven en dat deed ik ook, en ookal wist hij idd niet dat ik naar buiten moet, hij kon altijd nog wel even vragen of hij er lang mag toch @goofychick tja idd hmmmmmm ik wacht gewoon af, en als ongi uit blijft en ik maandag nog negatief test.... dan ga ik er maar vanuit dat de hele kleine bloeding die ik heb gehad mijn ongi is geweest, en dan tel ik vrolijk verder vanaf dan
hallo alle dames. beetje laat maar ik zou er graag ergens bij willen op het lijstje. ik verwacht mijn nod tussen woendag en vrijdag volgende week. dus graag op het lijstje voor 9 december. 2 de ronde na verwijderen mirena spiraal. heb al een zoontje die februari 3 wordt. iedereen succes en sterkte.
Moontje.. Ik heb net even gekeken naar je testen. Maar op de orginele foto zie ik eigenlijk niets, op die negatieve foto echter wel. Kan je misschien een foto maken zonder de flits te gebruiken? en misschien met een witte achtergrond? Oh en bloedverlies kan erbij horen hoor. Soms moet je lichaam nog doorkrijgen dat er echt sprake is van een zwangerschap, dus kan heel goed dat je rond je NOD nog wat bloed verliest daarna zal je lichaam een zwangerschap herkennen Hopelijk loopt het alsnog goed af Suusje.. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen, want zo aan rommelen werkt ook niet echt stimulerend Mompelientje.. Jammer van je test En misschien idd verstandig te beginnen met tempen volgend jaar, misschien krijg je dan wat meer duidelijkheid dan met de ovu testjes Hanna Mom.. Ik dacht ook weleens dat steken in de bil bij een eventuele zwangerschap hoort, dat is bij sommige mensen ook wel zo alleen bij mij was dat helaas niet zo. Had echt zo'n spierpijn gevoel in me bil en in me bovenbeen..
Hey hey, Ik ben er echt doorgevlogen dus sorry als ik je vergeten ben @Kit: Ja idd, ik vind een negatieve test ook teleurstellender, daarom dat ik ten vroegste zaterdag pas wil testen. Net als jij. Spannend Knap dat jij het testen kan beheersen met testen in huis Hier nog steeds niets aangekregen en ik heb ze maandag besteld ... Hey, wel positief dat je temp weer is gestegen. *duim duim* @Susyq: Wachten is verschrikkelijk hé. En idd de 12de is nog wel even. Veel wachtplezier @Moontje: Heb je een foto van je test? Spannend! Ik kan het niet goed zien, de testen zijn wat overbelicht. Ofwel ligt het aan mijn monitor... @Goofy: Handig dat je man dat kan voelen De mijne zegt dat ik zwanger ben van een tweeling @Hanna Mom: Ow je temp weer omhoog! Hopelijk morgen nog wat hoger! @Ambrose: Hopelijk heb je gewoon nog te weinig HCG. Kan altijd hé. Ik duim voor jé! @Haagje: Ik vind dat je het goed hebt neergeschreven hoor. Niets verkeerds mee gezegd. Ow spannend! Morgenvroeg nog eens? Hopelijk vind je het stekkertje van de camera! @Meiden die te vroeg hebben getest:Nog even geduld @Meiden die ongesteld zijn geworden: Sterkte en veel succes in de volgende ronde. Hier nog niets. Ik had maandverband mee naar het werk genomen, maar nog niet nodig gehad. Eigenlijk had ik vandaag mijn testen wel in de brievenbus verwacht. Ik heb ze maandag besteld en betaald. Maandag zijn ze ook verzonden, maar nog steeds niets ... Vorige keer had ik ze na 2 dagen al... Straks is het niet meer nodig
@hill Ik hoop het ook idd ik zal gedult moeten hebben, hopelijk word mijn gedult beloont!! voor jou is het ook spannend!! ik zal ook voor jou duimen!!!
@Kit Haha, ja dat zegt mijn banner, maar mijn bil is niet mijn rug he... Hoewel ik ook wel last van mijn rug heb, maar dat heb ik ook wanneer ik ongi moet worden, dus dat zegt hier helaas niks. @Mompelientje. He bah, witte testen zijn niks aan... @Moontje. Bloed? Je hebt toch posi getest? Kan nog altijd wat innestelingsbloed zijn trouwens (had ik bij mijn eerste zelfs na NOD). @SuusjeLove. Wel wat positief blijven hoor! Het kan dus best raak zijn? @Esthecienne. Heel pijnlijk ja! Was net met dochterlief de stad in, dus was niet zo handig... Gewoon rustig doorgelopen, maar was geen pretje nee. @Snoopy. Oh jij ook al? Geen idee of het echt wat zegt hoor, het is idd vervelend he? @Ambrose. Je houdt ons wel in spanning hoor! @Elly. Welkom en succes met wachten! Goed geklust rond ei? @Renske. Ja ik weet het niet. Het deed in ieder geval erg zeer, maar tis nu al weer veel beter. Hoest bij jou? @Hilli. Zwanger van een tweeling? Whaha, wie weet! Yup, wel weer omhoog, maar even kijken wat hij morgenochtend doet... Ben wel benieuwd nu . Hoewel ik er nog steeds vanuit ga dat het niet raak is. Vandaag is wel dag 29 en normaal duurt mijn cyclus toch echt 28 dagen... Wat stom dat je die testen nog niet hebt? En je wacht tot zaterdag? Terwijl je volgens je banner morgen al mag testen. Knap hoor! Alhoewel, zonder testen in huis wordt het toch ook lastig haha . Nou ga hier met manlief op de bank tv kijken, lekker ontspannend! Kom morgen weer om het hoekje kijken. Fijne avond dames!
Pff net heel bericht getypt, druk ik op verkeerde knopje, alles weg... Ga proberen zoveel mogelijk uit mn hoofd opnieuw te schrijven. @Zaterdag Hoe heeft jou man het gehad vandaag? Jij maakt het wel spannend hoor met je inie minie tuur test hoor! Op NOD maar eens weer testen? @MPO Hier dezelfde "klachten", dus als jij meer weet hoor ik t graag @Moontje Even aankijken of het boeden doorzet of dat het hierbij blijft. Kan vaker voorkomen. @Estheciene Ik ben deze halverwege deze ronde begonnen met tempen. Wilde eigenlijk nog paar rondes wachten, maar werd geen wijs uit de ovulatietesten. @Girafe Ik heb wel elke ronde een dag of 5 van te voren spotting begint, maar dit is toch wel anders. Hier blijft de onduidelijkheid bestaan. Ik ben helemaal niet iemand die zich vanalles in het hoofd haalt, of bij ieder krampje denkt aan een zwangerschap. Maar nu voor het eerst een beetje onzeker.... Het lijkt wel of het "bloeden" alweer op zn retour is. En, bestaat er ook zoiets als avond-misselijkheid?
he meiden mag ik even bij jullie uithuilen vandaag mijn echo gehad en die zag er niet echt hoopvol uit ik ben vandaag 7 wkn en 6 dagen en de gynacoloog zag geen hartje kloppen het enige wat ze zag was een wolkje ze zei ook dat het vruchtje wel ver naar achter lag en dat de afstand van echoapp naar vruchtje misschien te groot was hmmm ik heb er geen goed gevoel over , terwijl ik dat tot nu toe wel had donderdag krijg ik weer een echo om te zien hoe het er dan voorstaat ik ben bang dat ik me weer bij jullie moet voegen spinnekop
Ow ja, heb nu de link naar ff in mn handtekening staan. Maar daar zal niemand wijs uit worden, is all over the place. Temp lijkt laag te zijn. En ben ook pas halverwege cyclus begonnen, dus kaartje is eigenlijk vrij onbruikbaar volgens mij.
Oh neeeeee Spinnekop! Wat is dat nou joh? Laten ze je nou serieus een volle week wachten??? Ze kunnen je toch niet heel lang in deze onzekerheid laten zitten... Oh meis, ik hoop toch zo dat je je babietje bij je kan houden... Het is je zo gegund! Hou ons op de hoogte! Dikke knuffel van mij