NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons 2e wonder

20 apr 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil me ook graag aan de lijst toevoegen.
    Mijn nod is 8 dec in ronde 8.

Ben de laatste 4dagen ontzettend moe, heb steken in mijn zij, ongi krampen en maandag een samentrekkend gevoel in mijn zij. Ook zijn mijn borsten de afgelopen dagen gevoeliger. Ik hoop dat dit positieve symptomen zijn, maar durf toch niet al te positief te denken. Ben zo bang om weer een miskraam te krijgen. (feb.2009 mk, juli 2010 bevallen van gezonde zoon, mei 2011 mk) Wat denken jullie

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Goede morgen lieve mensen, ik ben wakker en op weg naar m'n werk. VNochtend ging de kat ging aan m'n tepel bijten LOL daarna ging ze spinnen en een massage geven op m'n buik, dat deed ze alleen toen ze kitten was o_O als dat iets gaat betekenen heb ik een wonderkat!

@ all ik hoop dat we vandaag meer roze zien. Ik vind het zo spannend voor jullie. Sinds ik gisteren omo wit had realiseerde dat m'n obsessie met testen, dat ik gewoon moet dimmen. Zeven rondes geprobeerd maar ik hoop echt dat ik ook met een mooie ronde buik mag rondlopen. Mijn mamma zei tegen me: wanneer je zwanger bent voelt het alsof je kindersuprise heb in je buik, een verrassing!

@ spinnekop no worries okie? Hou je taai. Laat je niet stressen. We hopen met ze allen dat het goed zal komen. Je vruchtje is nog ienie mienie en er kan van alles poisitiefs gebeuren. We zullen je steunen wat er ook gebeurd, want je bent echt een lieverd en een goede moeder voor je kinderen.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uhhhhhhhh hier precies hetzelfde, maar ik begin nu toch echt te twijfelen........;)

4. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Goeie morgen meiden!!

@Renske19 GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!! geniet van de drukke, maar leuke dag vandaag!!

@wachter: sterkte en bedwing je!!! ;):p
    @eitjes: kom op groeien en springen, zodat hier straks heel veel rose mag zijn!!
    @ongi: k*t kl*te balen ($*%&@#*#(!@*#%&@#($!#( maar kop op door naar de volgende ronde!! jullie sluiten in 2012 een mooie beeb in jullie armen!!

@ hier........... :S nog steeds niks....... wel een erg gevoelige Baarmoeder mond soort van spierpijn alleen dan stekend..
    Vooral als ik kaars recht zit is het net of ik ergens boven op zit....
    met deze klachten ben ik ooit voor wel eens naar de HA geweest, toen was ik nog lang niet bezig met zwangerworden, zei vroeg toen aan mij of er een mogelijkheid is of ik zwanger zou kunnen zijn, dat was toen niet het geval...... pfffff heel veel twijfels hier!!!
    wachten duurt zo lang............ misschien morgen ochtend dan maar nog ff testje doen als mijn ongi vandaag nog steeds weg blijft....... :S als man lief nog op bed ligt gauw ff een testje, hopelijk kan ik hem dan verrassen....... en anders.... laat die ongi dan maar komen :p

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @KITTTTT meldingplicht...........wat is je temp???

6. Estheticienne

9 nov 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik mag op ROOD in de tabel ben ongesteld geworden...
    Op dan maar naar de volgende ronde!hebben we weer een reden om veel te klussen;)

@ Renske gefeliciteerd met je dochter!

Hoe gaat het met de alle mensen op het wachtbankje?

Fijne dag voor jullie allen!

7. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @ Goofy. Whooooooooo!

@renske Gefeliciteerd!!!!

@moppelientje. Zou leuk zijn als die kat voorspellende gaven had.

Hier houd ik t toch maar op menstruatie, gezien temp vanochtend nog maar 36.2 was. Laat dan aub die misselijkheid ook snel over zijn.
    Dag 2 op het werk. Hoop vandaag ook wat van mijn toekomstige afdeling te gaan zien. Gister alleen nog algemene introductie gehad.

Nog testers vandaag?

8. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen dames!!

@ de dames die ongesteld zijn geworden: sterkte. Op naar 2012.

Ik heb nog geen vroege testers gezien maar ik leef met jullie mee hoor. Hopelijk zitten er vanochtend weer een paar mooie testen bij.

Zelf moet ik nog even geduld hebben, als ik niet ongesteld wordt volgende week dan mag ik van mijzelf pas de 13e testen (mijn geluksgetal :) )

Damens, een fijne dag; het is bijna weekend!

9. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ons 2e wonder, ik weet niet of het symptomen kunnen zijn. Kun je normaal goed aanvoelen wanneer je ongi komt? En heb je nu het gevoel dat het anders voelt?
    Ik heb ook 8 dec mijn NOD en voel volgens mij niets :).
    Echt heel vervelend dat je al twee mk hebt gehad, ik kan mij jouw angst heel goed voorstellen.

@mompelientje, mocht je kat gelijk hebben dan zie ik een gat in de markt. Vrouwen die bij jou voor de deur staan en nadat ze 10 euro hebben betaald krijgen ze tien minuten met jouw kat, als hij dit doet dan is het simpel en zijn ze zwanger :).

@ambrose, weet je nog wat toendertijd wel de oorzaak was? Als het nu hormonen gerelateerd was, kun je er misschien wat aan afmeten.

10. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Ja ben er :D

Vannacht ècht een nacht gehad! Ik kon gewoon níet slapen! Pijn in mijn maag! Of misschien toch gewoon misselijk?! Vanmorgen temp 37.2. Toen had ik het ff niet meer. Maar ik had gewoon uit moeten gaan van een LF van 14 dagen. Mijn temp zal op de valreep wel droppen, want omo wit hoor.
    Het is nu echt wachten op mijn menstruatie die door zet. Rot temp!!

Ik klets zo ff bij! Joah uit bed halen en eten geven :)

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga zo bijlezen dames. Maar willen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Het kan nog steeds he!
    Ik zit al op dag 30 en normaal heb ik toch echt een cyclus van maximaal 28 dagen (ei was wel laat dit keer).
    Ah!! Wat vinden jullie ervan?

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    He Kit en Hannamom,

Een hoge temp hoeft helaas niet veel te zeggen :(
    Ik werd vorige maand ongesteld op de dag dat mijn temp nog 37.0 was (kijk maar op mijn kaartje). Pas op dag 2 van mijn ongi kelderde hij ineens naar beneden...
    Voorheen dacht ik altijd dat een temperatuurdaling een teken van een naderende ongi was, maar het kan dus ook andersom.

Sterkte meisjes! Enne, Hannamom: testen muppet! Alleen dat kan nu uitsluitsel geven :cool:

ps Kit, heb jij nou vandaag een omowitte test of heb je het nog steeds over die ene test van van de week?

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ambrose hoe is het?

14. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@ renske: gefeliciteerd met je dochter!
    @ spinnekop: Ik duim voor je dat je volgende week een supermooi hartje ziet kloppen. De duimen zullen overuren draaien.
    @esteticienne: balen :(, succes volgende ronde!

Hier vroeg mijn vriend gisteren of ik al een testje had gedaan, dus heb ik uitgelegd dat ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
    Hebben nu afgesproken dat als ik vandaag nog niet ongesteld ben dat ik dan morgenvroeg een testje doe.

Ik ben natuurlijk pas half augustus gestopt met de pil, dus het kan ook zomaar zijn dat mijn cyclus gewoon langer duurt...
    Ik heb wel 2 dagen last van een misselijk gevoel rond het avondeten en die krampjes en steekjes blijven aanhouden.

De tijd zal het leren...

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mompelientje hoe gaat het???

16. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het niet altijd alles zegt, maar normaal daalt mijn temp dus wel echt voor mijn ongi. En ik test pas wanneer mijn man het startsein geeft haha :p. Dus nog ff geduld. Zal hem er vanavond even naar vragen.

17. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

allemaal bedankt voor de lieve woorden:)
    gelukkig ben ik realistisch en weet dat de kans dat het mis gaat groter is dan dat het goed gaat (op mijn leeftijd 40% kans op mk)
    maar goed minimonk mag deze week laten zien wat hij/zij kan
    ik geef het nog niet op hoor en
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit

gelukkig gaan we maandag 3 dagen naar de efteling, dan heb ik wat afleiding;)

gaat er nog iemand testen vandaag , ik ben benieuwd :D

18. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    #1858 ambrose, 2 dec 2011
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
    @bonte koe: das nou juist het probleem vorige zs was zo soepel afgezien van een groeiende buik, en beweging in mijn buik heb ik me niet anders gevoeld qua klachten, af en toe wel een kort lontje maar verder niks

@goofychick: pfffff twijfels twijfelsss......maar nog steeds geen duidelijkheid helaas....... ben vanplan als ik vandaag niet ongi word, en ik dat morgen vroen ook nog niet ben dat ik morgen vroeg even testje tegen aan gooi........

@enjoylife: zo denk ik er eigenlijk ook over.......wat als min cyclus nou gewoon langer is....... we zijn allebei 2 dagen overtijd!! jou symptomen lijken ook wel bij zs te horen, die avond misselijkheid had een collega van mij ook altijd, ik het begin dacht ze dat het door het eten kwam....... gaan we morgen gezellig samen testen!!! :)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Spinnekop hoe oud ben jij? Want ik schrik best van die procentuele verhouding

20. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    ff op de meeste reageren

@mompelientje Balen meis, toch weer een een omo witte test :( Niet leuk! 2012 wordt gewoon jouw jaar ;)

@Goofy Mooi kaartje hoor! Heb je klachten dat je twijfelt of je misschien toch zwanger bent?

@Ambrose Wat een geduld meid! Hoe hou je het vol haha. Je bent twee dagen overtijd. Ik zeg; testuuuh!

@Estheticienne :( Balen! Hoop voor meer geluk in de volgende rond voor jou :)

@Mawaikee Hoe is je eerste indruk daar op je nieuwe werk? Succes weer vandaag! En balen van je temp :(

@Susyq Op naar de 13e dan maar :D Succes!

@HannaMom Kaartje ziet er nog steeds goed uit hoor. Spannend!

@BB Nee vandaag. Ik voelde me helemaal niet lekker en die temp die hoog was. Dat gaf me een boost hoop :p ..maar helaas!

@Enjoylife Spannend meis!!!!

@Spinnekop Fijn er even uit met het gezin. Dat zal je vast goed doen. We duimen iig allemaal voor je :)

CVO, ik mag op blauw!

Deel Deze Pagina