Aah dat snap ik wel ja! Een negatieve test is ook zo confronterend gelijk. Dan ben je paar minuten zenuwachtig en dan ineens teleurgesteld. Ik vind dat vroege testen maar rot, maar ik doe het toch Ik zit nog ongeduldig op het wachtbankje. Ik zit erg te twijfelen wanneer ik ga testen. Liefste wacht ik af tot 13 DPO of mijn temperatuur nog hoog is, maar dat ga ik niet redden denk ik.
Klinkt wel als zwangerschap symptomen... fingers crossed. En idd veel rood alweer zeg hopelijk volgen er snel meer op Lenteisfijn. Ik ben er ook alweer klaar mee in deze eindeloze cyclus. CD20. Nog geen knaltest gehad. Vrees dat ik of iets gemist heb en op de verkeerde momenten gesekst heb. Of dat ik helemaal geen eisprong heb gehad. Heb nu nog naar 1 test over. En was al een extra gehaald pak. Zucht
Exact ! Inderdaad! Ik bestel ovulatietesten ineens per 50 via bol.com . Eerst had ik van Sensitest maar nu van Telano omdat die nog goedkoper zijn. En ze werken even goed.
Spannend hier allemaal! Ben benieuwd wanneer de volgende testjes gaan vallen. En hopelijk kleurt de rest van de lijst wat meer roze. Duurt het wachtbankje bij jullie ook zo lang? Lijkt wel eindeloos. Ik zit nog niet eens in de helft en ben al helemaal klaar met wachten
9 DPO vandaag en een spierwitte test deze ochtend. Ik heb nog 1 test over dus ik ga maar wachten tot 11 DPO denk ik.
♡ NOD-lijst 1 jan. ‘23 t/m 15 jan. ‘23 ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 januari (3) Lenteisfijn - 32 jaar -1e kindje - ronde 10 Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Jackieliv - 31 - 5/6e ronde - 3e kindje na stil geboren kindje bij 22w in mei 2 januari (0) 3 januari (4) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 10 na MA Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk Boju - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 3 4 januari (2) Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 na ma/mk Pindarotsje124 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde IVF (na 9 x iui) 5 januari (2) Minkx - 32 jaar - 1e kindje - ronde 14 Guusje12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 6 januari (0) 7 januari (0) 8 januari (3) Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 Bonneil - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na ma & mk) SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met huidige partner) - ronde 4 9 januari (1) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 20 (6e na medische afbreking) IUI-1 10 januari (1) Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) 11 januari (2) Maantje1989 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Joylynn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 - 1e ronde Letrozol, die niks deed 12 januari (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 19 - start IUI in januari 13 januari (1) Kiwi3191 - 31 jaar - 1e kindje - wachtronde na 1ste iui 14 januari (2) Mom86 - 36 jaar - 1e kindje huidige partner - ronde 8 Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 7 15 januari (0) Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 9 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: 23 Wachten op eisprong: 7 Wachtbankje: 7 Zwanger: 1 Ongesteld: 8 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou, hopelijk kleurt de lijst alsnog wat meer roze, want maar 1e zwangere zou wel heel erg teleurstellend zijn. Ik ga in elk geval vrolijk door naar de volgende ronde Afgelopen jaar 0 succes, dus laat 2023 dan maar een vruchtbaar jaar zijn.
Ik heb net getest met kruidvat 2v5. Negatief. Timing misschien niet zo slim; al anderhalve liter gemberthee op vandaag dus zelfs kleurloze urine. Voel me nog steeds zo rot
Shit zeg Ik blijf nog steeds hopen dat je symptomen toch een zwangerschap inhouden! Ga je morgenvroeg nog eens testen ? Of wacht je nu je nod af ?
Door die miskraam weet ik mijn nod niet echt. Ik dacht nu 14 dpo. Maar voor hetzelfde geld dus vroeger. Weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ben meteen al geneigd om nu een tijd niet te drinken en nog een keer te proberen. Denk niet dat dat nut heeft.
Je moet je gevoel volgen, maar als ik eerlijk ben, gaat dat volgens mij niet uitmaken. Misschien morgen? Of zoals op het lijstje de 8ste pas testen? Het is vervelend als je niet weet wat je cyclus gaat doen.
Toch gedaan . Natuurlijk ook hartstikke negatief. Vriendlief gelooft er niets van. Ik durf niet meer te geloven omdat ik blijkbaar toch geen duidelijke cyclus-signalen heb gekregen van mijn lijf. Heeeeeel benieuwd wanneer de menstruatie doorbreekt. Of niet .