Ja. Ik ben echt te nuchter denk ik; maaar je weet het pas of het gelukt is, als het gelukt is. Anyhow. Ja. Ik ben zo tering chagrijnig dat ik mezelf in de weg zit. Of lig. Want ik ben maar in bed gaan liggen. Zo maar slapen. Ik ben moe. Zelfs m'n vriend kan me niet opvrolijken vandaag. Hehehe
Gezond sperma kan 5 dagen overleven in de baarmoeder. Als je inderdaad vandaag je ei had, zou je goed moeten zitten met iig de 19e. Het blijft altijd lastig. Hoe goed je het ook doet en je aan alle regels houdt, dan nog is er geen zekerheid helaas. Beste kans maken we als we het los weten te laten en we ontspannen zijn. Nou, denk dat we daar allemaal een uitdaging hebben Probeer te genieten van deze speciale dagen en daarna kunnen we alsnog gaan stressen
Hahah Wow ja ik ben sinds gister avond (en vandaag) ook echt onwijs chagrijnig, buitensporig zelfs.. maar ik zoek er op het moment verder niks achter omdat m’n cyclus enorm variërend is maar wel toevallig dat we t allemaal hebben hè!
Zo'n app zelf is niet betrouwbaar, want die weet niet wanneer je eisprong naderd en/of gesprongen is, maar als je doorzichtige afscheiding hebt (cervix slijm) dan kan je er vanuit gaan dat je idd tegen/rond je eisprong zit! Zoals hierboven ook al is benoemd kán sperma tot 5 dagen overleven, dus de kans kan er dan zeker zijn! De dag na mijn eisprong is mijn afscheiding altijd direct weer normaal wit, dit weet ik zeker d.m.v. temperaturen en ovulatietesten. Maar is niet bij alle vrouwen gelijk, sommige houden bijv. de dag erna ook nog cervix slijm. Ik duim in elk geval voor je dat het gelukt is!
Haha stelletje chagrijnen hier bij elkaar Zulke dagen ken ik ook in mijn wachtweken, maar vandaag verre van chagrijnig. Enige vervelende vandaag was mijn eipijn, even flink last van gehad linksonder, maar is nu ook weer weggetrokken na het klussen Hopelijk was dat het gouden ei haha!
Whaha wat waren er veel chagrijnige gisteren.. ik ga stuk De maan stond zeker verkeerd. Soms heb je inderdaad weleens van die dagen dat onze partners maar ook andere zoals collega's of andere familieleden t maar even moeten slikken. T is ook niet niks al die hormonen, ziekenhuis bezoekjes, de wachtweken
Goedemorgen! Zoals het nu lijkt heb ik m'n eisprong zoals verwacht gisteren gehad, temp is omhoog en cb ovutest is negatief! Joepie, dan mag mijn NOD ook 2 dagen naar voren en kan ik met oud & nieuw ook al (vroeg)testen!
NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024 We gaan voor roze! 1 januari (0) 2 januari (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 januari (4) Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 januari (2) Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13? 5 januari (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk) 6 januari (0) 7 januari (1) GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk) 8 januari (1) Humbly89- 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 (5e na MA) 9 januari (1) Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA 10 januari (1) AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4 11 januari (2) Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2 poedersuikerx - ronde 3 12 januari (2) Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk 13 januari (2) Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk 14 januari (2) Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde Orchidea - 3e kindje - ronde 13 Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk 15 januari (0) Totaal (22) Wachten op ei (14) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Met hoeveel dpo beginnen jullie met testen? Ik denk dat ik met oudjaarsdag ga testen. Ben dan 11 of 12 dpo. Vind t wel leuk om te weten of ik het nieuwe jaar in ga met een baby in m'n buik Maarrr wat nou als t raak is. Moet ik dan het glaasje champagne om 12u s nachts skippen? Dan weet direct m'n hele familie het haha. Of gewoon net alsof doen dat ik drink en dan stiekem weggooien ofzo
Ik persoonlijk drink vanaf de verwachte bevruchting niet meer... Maar dat is voor iedereen anders! Je zou inderdaad net alsof kunnen drinken of het glas subtiel ergens weg kunnen zetten
NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024 We gaan voor roze! 1 januari (0) 2 januari (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 januari (4) Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 januari (2) Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13? 5 januari (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk) 6 januari (0) 7 januari (1) GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk) 8 januari (1) Humbly89- 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 (5e na MA) 9 januari (1) Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA 10 januari (1) AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4 11 januari (2) Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2 poedersuikerx - ronde 3 12 januari (2) Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk 13 januari (2) Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk 14 januari (2) Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde Orchidea - 3e kindje - ronde 13 Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk 15 januari (0) Totaal (22) Wachten op ei (14) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Ik testte meestal op 10 dpo, met mijn miskraam testte ik toen duidelijk positief. Vanaf nu ben ik van plan pas te testen wanneer de spotting uitblijft op 13 dpo haha dus op 14 dpo pas testen Kwa drankje geen idee, ik drink zelf niet en iedereen weet dat ik bezig ben met het traject dus geen geheimen hier
Ik zal zelf pas eventueel testen als ik na de nod zit en geen bloed/spotting zie.. Eerder niet. Daar zie ik het nut niet van in. Als ik zwanger ben ben ik zwanger en zo niet dan word ik vanzelf wel ongesteld.
Hier loopt mijn ovulatietest helaas op waardoor hij waarschijnlijk morgen piekte en deze maand sowieso niet door kan gaan aangezien mijn kliniek dicht zit op zondag. Mocht hij morgen idd pieken dan haal ik mij uit deze lijkt
Ik testte altijd pas op NOD maar ik weet dat veel dat geduld niet hebben Toen ik zwanger was pakte ik het gewoon aan, deed alsof ik dronk en als we dan naar buiten gingen dan gaf ik af en toe een slokje aan de planten wanneer niemand keek. Maar zolang ik geen positieve test heb drink ik wel een drankje (alleen met de feestdagen en minimaal).
ik denk dat ik vrijdag met 10 dpo ga testen hihi, ik ken mijzelf kan toch niet wachten. En ik drink gewoon en zodra ik weet dat ik zwanger ben niet meer! Denk dat het hier gewoon stiekem alcohol vrije champagne wordt ofzo haha