Zijn hier dames die utrogestan gebruiken? Ik wil dat deze ronde gaan proberen ivm herhaalde miskramen. Maar test je dan ook eerder zodat je kan stoppen indien negatief zodat je menstruatie niet later komt? Of ga je door tot NOD en stop je dan pas indien test negatief?
Nou meiden , ik houd het spannend!! Wij zijn vanaf vandaag een weekendje weg met z’n tweeën en ik heb geen ovu testen mee vond het wat te veel om ze mee te nemen. Als ik uit kan gaan van de berekening is aanstaande zondag mij eisprong. Maar zeker weten kan ik niet. Spannend, spannend!
Heb je dit met je arts besproken? Want aan de hand van je behandeling en reden voor behandeling kan de arts adviseren wanneer je eventueel hoort te stoppen met de medicijn etc. edit: herhaaldelijk miskraam kan door veel factoren komen! Utrogestan is echt voor als er een deficiëntie van Progesteron bekent is . Want stel dat de herhaaldelijk miskraam door genetische reden komt dan kan Utrogestan daar niet echt bij helpen. Enige wat ie dan doet is het uitdrijven van een dode eitje tegenhouden. ik zou dit beter bespreken met de arts!
Ik begin eigenlijk altijd wel met 9/10 dpo te testen, gewoon omdat ik te nieuwsgierig en ongeduldig ben met alle zwangerschappen was er namelijk met 10 dpo al wel wat te zien. Als er wat gaande is lijkt het mij persoonlijk leuk om dit met de nieuwjaarswisseling al te weten! Ik zou dan idd doen alsof je drinkt en-of ongezien je eigen drankje inschenken met een 0,0% drankje
Voor degenen die niet meer drinken met oud en nieuw maar onopgemerkt niet willen drinken; laat je glas gezellig vulllen ; toasten , neem een “Sipje” (niks dus maar je doet even alsof ) en zet vervolgens bij t nieuwjaarsknuffelen je drankje aan de kant ( want je kan immers niet goed knuffelen met een glas in je hand ) . Vervolgens is iedereen wass zo druk met je jaarwisseling dat je of tijd hebt om niet meer te drinken of om (samen met je partner ) om te wisselen voor iets alcohol vrijs
En nog een andere tip als je niet wilt drinken bij kerst ; zeggen dat je enorme kater hebt van de dag ervoor (verzin iets)
Hallo, ik ben nieuw hier, nou meer terug van weggeweest Ik weet niet precies hoe het moet met de lijst kopiëren…. Kan iemand helpen? 43 jaar-4e kindje-ronde 1 Ja, ik ben al wat ouder maar wil met mijn nieuwe vriend toch proberen nog een kindje te krijgen….
Welkom in het kletsgroepje. Leuk dat je het nog een keer wilt proberen. Fingers crossed dat het voor je lukt. Weet je wanneer je NOD is? Dan kunnen we je op de goede plek zetten
Ik ben op oudejaarsdag 11 dpo en heb mezelf voorgenomen dan pas te testen. Hoop dat ik het vol kan houden. Ben wel een heel stuk nuchterder dan de vorige 2 rondes. Nog altijd een vreemde rust over me heen. Wat alcohol betreft. Ik ben gestopt met drinken toen we voor de eerste keer gingen proberen in juni. Wil daarin geen risico lopen en tegenwoordig heb je zoveel alcoholvrije opties. Omdat ik de bbz heb gehad weten onze naasten dat we ermee bezig zijn en dat ik niet drink sindsdien, dus het is voor mij niet moeilijk om een drankje af te slaan en dat zegt in dit geval bij mij dus niks.
Bij m'n oudste wist ik net voor kerst dat ik zwanger was. Ik zei toen dat ik enorme keelpijn had dus even alleen water dronk. Later vertelde ik hen dat ze daar allemaal ingetrapt zijn. Maar die smoes kan ik nu dus niet meer gebruiken. Komt ze dan vast bekend voor Denk dat ik met kerst wel een wijntje drink. Het is dan nog veel te vroeg om te testen en 1tje kan dan vast geen kwaad
Hier ook rond 11 dpo op oudejaarsavond. Ben ook nu al aan het denken in wanneer zou ik testen..en ik heb zo geen zelfbeheersing omtrent testen dat ik deze ronde geen testen in huis heb..hopelijk helpt om niet al op 8 dpo te beginnen
NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024 We gaan voor roze! 1 januari (0) 2 januari (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 januari (4) Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 januari (2) Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13? 5 januari (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk) 6 januari (0) 7 januari (1) GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk) 8 januari (1) Humbly89- 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 (5e na MA) 9 januari (1) Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA 10 januari (1) AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4 11 januari (2) Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2 poedersuikerx - ronde 3 12 januari (2) Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk 13 januari (2) Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk 14 januari (2) Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde Orchidea - 3e kindje - ronde 13 Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk Belieber - 43 jaar - 4e kindje - ronde 1 15 januari (0) Totaal (23) Wachten op ei (15) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Haha ja joh. Redenen genoeg om geen drankje te nemen. Of juist wel... 1 wijntje kan heus zo'n kwaad niet. Ontspannen is juist goed voor de innesteling. Ik had meer 'problemen' met koffie. Ik moest toen ik net zwanger elke keer kokhalzen van koffie. Alleen de geur al. Brrrr. Maar ik ben een echt koffieleut. Je mag me wakker maken voor koffie zegmaar. Hahaha. Ga dat maar eens verklaren. Anyhow. Wij vieren vandaag, morgen, maandag en dinsdag kerst. Ik verwacht mijn eisprong dinsdag ofzo pas. Dus ik kan gewoon een drankje doen en dan met oud op nieuw ook nog wel. Kan niet wachten om mijn lover straks in een overhemd te zien ❤️ Ipv z'n gebruikelijke bandshirt. Weet niet of er tijd is om hem nog te bespringen vanmiddag hehehehehehe. Dit is het enige moment dat m'n dochter niet thuis is deze week. (Okeej dat hoort allemaal niet persee hier thuis, maargoed)