Hier gisteren en vandaag witte testen, verneem ook niks, in mijn geval is het dus afgelopen zaak. Ik ga wachten op mn nod, op naar ronde 36 Gefeliciteerd voor alle meiden met positieve testen♡ zo mooi om op die manier het nieuwe jaar in te gaan! Voor de anderen in hetzelfde schuitje als ik, 2024 wordt ons jaar !! Succes nog even voor de meiden (bijna) op het wachtbankje! Alvast een fijne jaarwisseling allemaal✨️ Dans, lach en vier feest, maar genieten moet je het allermeest! Tot volgend jaar!
1 dpo: verrassend vrolijk en opgelucht, weinig last.. lichte druk aan beide zijden eierstokken 2dpo: misselijk in avond, zere tepels vooral rechts, beide eierstokken steekjes, darmen beginnen te rommelen, moe maar niet slapen, nog steeds goed humeur, witte afscheiding 3dpo: eerste kleine irritatiemoment, beetje geprikkeld, moe, avond misselijk, licht geborrel in buik, hoofdpijn, pijnlijke tepels bij aanraking en koud, witte afscheiding 4 dpo: heel misselijk de hele dag, maar wel kunnen eten, honger, hoofdpijn, borsten rustig, slecht geslapen, moe, puistjes onder lip, veel plassen, witte plakkerige afscheiding 5 dpo: vroeg wakker, slecht geslapen, gedroomd, hoofdpijn, dunnere ontlasting (gourmet), jeukende tepels, kleine steekjes net boven rechterlies lijkend op blubjes, middagdutje nodig, veel plassen 6dpo: beter geslapen, erg warm wakker, opvliegers, gedroomd, dunnere ontlasting (gourmet), steekjes onderin buik, meer puistjes ook op borst, veel behoefte aan fruit, geen hoofdpijn, maagzuur/misselijk, winderigheid, lichte rugpijn rechtsonder, rode wangen 7dpo: vroeg wakker, enorm slecht humeur, janken om alles, kort lontje, erg energiek, veel opruim drang, erg winderig en veel boeren bij elke hap eten, veel aderen in mijn buik en zij zichtbaar, rommelende buik, geen snackdrang, licht misselijke gloed in avond, rode wangen, kleine steekjes in linker zij, erg warm/opvliegers, temp 37,2 middag/ 37,5 avond (normaal rond 36.8) 8dpo: test wit, vroeg wakker met erge honger die ik niet kon negeren, gedroomd, na uitlaten Tess ongesteldheidskrampen, misselijk, slecht tegen partner zijn adem kunnen, niet kunnen zoenen (tong niet te verdragen in mond), veel boeren na alles wat ik eet en drink, winderigheid, alleen thee en water gedronken, geen snackdrang, wel moeten eten tussendoor (behoefte aan fruit/crackers), maagzuur, hele dag zeurend gevoel buik, in avond erg warm/opvliegers en pijnscheuten in borsten, hele avond buik vastgehouden, stijve/licht pijnlijke onderrug, moe (na het eten dutje moeten doen) temp 37.4 9dpo: witte test! Veel pijn in onderrug, vroeg wakker met honger, veel plassen, spierpijn in onderbuik, middagdutje met enorm heldere droom waarin ik alles vergat en er 2 kleine meisjes (tweeling) onder mijn matras verstopt zaten in cp, broek en bh zitten vervelend, geen afscheiding, warm 37.3 10dpo: witte test, cb niet zwanger, gedroomd, vroeg wakker (5 uur) en moeten eten! 4x geplast vannacht en overdag ook veel moeten plassen, moeilijk slapen, nog steeds rugpijn, spierpijn in buik (minder als andere dagen), door de dag heen kleine steekjes rond schaambeen en in liezen beiderzijds, moe (middagdutje), licht hoofdpijn en duizelig vanavond, lagere bloeddruk als normaal, geen afscheiding, warm (37,4) 11dpo: witte test, voel niets, geslapen tot 9 uur, geen hongergevoel, wel gedroomd (over hele vreemde menstruatie) Ik snap er echt helemaal niks van. Heb ik mezelf dan zo voor de gek weten te houden? Denk dat ik maar eens ga kijken voor hulp bij een hormoondisbalans. De progesteron krijgt veel te veel grip op mij. Iemand tips of ervaring hierin?
Gisteren ging mijn kat ineens naast me liggen, nog nooit gedaan. Andere kroop later op schoot dus kreeg ineens hoop. vanmorgen daarom weer opnieuw getest met Kruidvat. Was duidelijk wit. Vond alleen de controlelijst ook heel licht. Iemand dit ook vaker gehad? inmiddels ook lichte menstruatie krampen en zal dus de komende dagen wel ongesteld worden. Iedereen een ontzettend fijne jaarwisseling, of je nu zwanger het nieuwe jaar in gaat of niet. Laten we hopen dat 2024 allemaal ons jaar is met een prachtig en gezond kindje!
Wat ontzettend vervelend Ik heb ook een periodes gehad met rondes dat ik een hele lijst had met alles wat ik voelde, maar toen lette ik ook echt op elk krampje en steekje en wat "anders was dan anders" van eisprong tot nod en dat maakte mij ook helemaal gek en de teleurstelling nog groter. Ik heb elke maand een dag of paar dagen winderigheid, ook kwestie van wat ik eet. Ene maand dag(en) met rugpijn andere maand niet, periodes dat ik meer droom etc. Het is zo verschillend. De keren dat ik zwanger was vernam ik weinig tot niks tot in elk geval 9 dpo. Als je de meiden leest in topic "symptomen per dpo" hele lijsten met van alles en dan toch niet raak, maar andersom kan ook dat ze wel zwanger zijn uiteindelijk. Het leed dat hormonen en vrouw zijn heet Ik heb voor mezelf nu dat ik in elk geval t/m 8 dpo er heel nuchter in blijf staan en negeer elk wissewasje, omdat het dan nog niks met een zwangerschap te maken kan hebben, dat geeft mij rust. Ik schrijf dan ook niet meer per dpo op, zo ben ik er ook niet elke dag mee bezig.
NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024 We gaan voor roze! 1 januari (1) xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 2 januari (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 januari (4) Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 januari (2) Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13? 5 januari (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk) 6 januari (2) FlowerRose - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 7 januari (2) GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 8 januari (2) Bluetique - 32 jaar -1e kindje - ronde 4 Koala95 - 28 jaar - 1e kindje ronde 5 9 januari (1) Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA 10 januari (2) AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4 DisneyMom - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 januari (5) Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2 L0ts - 36 jaar - ronde 3 Joylynn - eerste cryo TP ICSI Belieber - 43 jaar - 4e kindje - ronde 1 12 januari (3) Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk 13 januari (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk 14 januari (4) Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde Orchidea - 3e kindje - ronde 13 KleineMama15 - 2e kindje - ronde 1 Poedersuiker - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 januari (1) Lauren - 1e kindje - ronde 14 Totaal (32) Wachten op ei (9) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb je erbij gezet. Ik heb je op 14 jan gezet. Als je op een andere datum wil, dan hoor ik het wel
Ik heb ook heel lang last van verstoorde hormoonbalans en cyclussen waarin ik elk kwaaltje afvinkte...nooit echt serieus genomen door artsen of gyne..ook niet na een stillborn zoontje met 25 weken, een bbz en 3 miskramen als geschiedenis..maar sinds ik medicatie neem voor mijn adhd en ass is ook mijn cyclus stabieler en meer balans in hormonen. Puur door dat ik niet meer zoveel stress ervaar mentaal en fysiek. Wat ik wil zeggen is dat als je stresshormoon constant hoog is kun je ook verstoorde hormonen krijgen en andere cyclus
Meiden help!! ik zit vandaag op 2 dpo. Ik heb een inlegkruisje in die best vol zit met bruin- wit achtig afscheiding? Tijdens afvegen lijkt het een gele gloed te hebben (sorry voor de extra info). Door mijn trauma van een bbz in sept/okt ben ik doodsbang dat dit een teken kan zijn van innesteling wederom in de eileider? Ik lees op internet dat het een ovulatiebloeding kan zijn, maar dat zou ik dan moeten krijgen tijdens de eisprong twee dagen geleden? Maak ik mezelf nou gek of is dit normaal?
Oh jeetje ik snap dat je dat heel spannend vindt. Ik zou het niet weten maar hoop dat het goed zal gaan! Sterkte!
nee zeker weet ik het niet want heb al twee dagen krampen. Ik ga het proberen los te laten en we zien het wel.