Dit zijn mijn testen van afgelopen dagen. Vind de oploop eigenlijk een beetje matig... Streepje van vandaag is echt nog lichtroze... Of is dit genoeg?
Zal voor iedereen anders zijn ja. Ik zelf zou dit wel fijn vinden! Kan je even privé balen en daarna blij zijn voor je vriendin.
Oke lieve meiden, ik zou moeten toegeven dat ik de test vandaag met een beetje angst gedaan heb want ik wilde niet teleurgesteld worden. Ik zal een foto toevoegen met resultaat van vandaag. Ik ben vandaag 9 dpo en ik hoop dat ik tot over twee dagen pas opnieuw ga testen
@Maureen0910 super mooie oploop. Kijk vooral inderdaad naar om de dag. Hier veel "angst" om naar de wc te gaan. Vorige ronde was ik hier al ongesteld. Morgen nod en normaal heb ik 1 a 2 dagen van te voren al spotting. Nu eigenlijk nog droog, maar zegt natuurlijk helemaal niks. Ik ga niet meer testen tot nod, maak me er alleen maar helemaal gek mee. Wat me wel opvalt is dat mijn ontlasting voor nod altijd redelijk zacht is en nu is dit juist heel hard (sorry tmi) het zorgt zelfs voor wondjes. Nu kan dit natuurlijk komen doordat we de afgelopen dagen anders hebben gegeten, maar ik zou juist verwachten dat het dan zachter zou zijn. Ergens hoop ik dat als ik ongesteld moet worden het nu gebeurd, dan heb ik iig zekerheid. Ik heb er min of meer al wel aan toegegeven dat we een volgende ronde in gaan, maar dat kleine sprankje hoop van gisteren blijft er toch zitten. @denise en @Cupmix93 hoe is het bij jullie? @Melis93 super balen meid! Heel veel succes de komende ronde en wie weet ontmieten we elkaar daar ook weer
Dit zijn mijn 4 testen. De sensitest is van 10dpo, daarna de Action testen bij 11dpo, 12dpo en 14 dpo. Geen knaller, maar er is wel een oploop gelukkig.
Vandaag 12 dpo en nod maar helaas een witte test en nog geen menstruatie. Ik denk dat wij doorgaan naar ronde 16
Zo jammer dat er geen knop is voor "vind ik niet leuk" Ben je zeker van je eisprong? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt