Ik ben voor mezelf bij mama google aan het onderzoeken geweest. Er zijn verschillende succesverhalen te lezen waarbij vrouwen pas 3 tot 5 dagen na nod licht positief testen. Zolang er geen bloed is, is alles nog mogelijk
Vanavond toch overstag gegaan en een kruidvattestje gedaan (geen early). Urine was veel minder geconsentreerd als gisterochtend. Opnieuw ziet mijn vriend een tuurstreepje. Iemand die hem ook ziet? Ik neem het je niet kwalijk als je niets ziet, ik kan hem ook niet zien
Laten we heel hard hopen dat we alledrie bij die groep vrouwen horen. Hier ook net(13 dpo) een witte test dus ga er ook vanuit dat het deze ronde niet gelukt is
Ja! Ik ben nu op mijn laptop, geen idee of dat verschil maakt haha, maar zie wel duidelijk een streep. Heb je jouw testjes weggegooid? Anders kon je ze alsnog posten.
Oh nou ik ga die van morgenochtend sowieso bewaren! Maar ga kijken of er nog een slingert op de badkamer van vanmiddag, of is dat te laat nu want heb al de hele ronde heftige indrogers...Echt wel veel verschil met de gsm denk ik.
Hier getest met action vanmiddag. Negatief. Uurtje geleden weer en flinke duidelijke indroger na kwartier. Na ons idee eigenlijk te duidelijk voor een indroger en zeker zo snel. Uur erna nog een action gedaan maar die was weer negatief. Vind het maar onduidelijk die testen met die streepjes. Had nu toch wel al positief moeten testen als t zo was geweest. Zit op 4 dagen voor m'n menstruatie.
Kans is er inderdaad dat je indrogers gaat zien nu er zoveel tijd voorbij is. Ben benieuwd naar morgen!
Ik zit op 13dpo, morgen NOD, dus geef de moed nog niet op. Morgen ga ik nog een testje wagen in de ochtend, hopelijk gaat die iets duidelijker zijn. Tot nu toe nog steeds 'droog' waar ik normaal in mijn vorige 3 rondes al aan het spotten was. Dat heeft mij doen overhalen toch een testje te wagen.