NOD lijst 1-15 januari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lunalitess, 9 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Ik zie ook een streepje nu hoor! Las verder de tip van wat schoon water toevoegen. Dat al geprobeerd?

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    #962 GabrielaH, 4 jan 2024
    Laatst bewerkt: 4 jan 2024
    :confused: Echt jammer! Is dit altijd al zo geweest?

3. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik ben nu op het werk, zal het straks thuis eens proberen

GabrielaH vindt dit leuk.
  4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nee , ik begrijp je wel! Maar ik bedoel het meer in de zin van een dure grap zijn!! Want om echt voor een paar dagen achter elkaar de oploop te volgen met zulke prijzen :confused::confused:

Oe, ik heb echt slechte ervaringen met easy@home !!!!! Bij mij gaven ze her en der streepjes! Dus niet fijn!!
    Ik bedoel de pre mom merk , zoals op foto! Daar krijg je best veel testen voor een redelijke prijs, en ze zijn betrouwbaar!
    Ik zag 8 dpo een schaduw streepje en 9 dpo gelijk iets duidelijker! En toen er geen HcG in zat bleven ze echt wit!! Ook geen indroger of voorgedrukte streep!! De voorgedrukte streep zie je op de droge test, voordat je het gebruikt maar zodra vloeistof doorheen loopt, als er geen HcG zit komt er geen tweede streep!

Bijgevoegde bestanden:

FlowerRose vindt dit leuk.
  5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh meiden!!! Ik ben zo enthousiast, zo zenuwachtig!!! Mijn partner weet het nog niet, ik wil echt wachten tot mijn NOD om dan samen een test te doen!! Ik heb mezelf net bijna verraden via de whatsapp :oops:

L0ts, Lunalitess, FlowerRose en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Kex

Kex Actief lid

13 dec 2023
    210
    245
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Die onzekerheid is echt niet fijn!

Ik ben inmiddels 5 DPO. Ik voel sinds gister hier en daar wat steekjes en heb vrij veel afscheiding sinds eisprong. Allemaal veel te vroeg i know :roflmao:

Lunalitess vindt dit leuk.
  7. Koala95

Koala95 Actief lid

7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw
    Voor zover ik weet wel. Sinds ik ovulatie testen gebruik is m’n luteale fase 10 dagen

8. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hmm dus sinds je weet wanneer je Lh piek is en eventuele eisprong dag, heb je gemerkt dat je luteale fase 10 dagen is?

nou is het in principe wel aan de korte kant maar, het betekent niet dat je daar niet zwanger mee zou kunnen raken.

Wat wel een idee kan zijn, is erachter komen waarom je luteale fase kort is. Het kan aan de hormoonspiegel liggen, misschien dat jouw lichaam net iets minder progesteron aanmaakt? Maar dat zou met bloedonderzoek naar gekeken moeten worden!

9. Koala95

Koala95 Actief lid

7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw

Bedankt voor je uitleg. Klopt inderdaad. Zo bereken ik het. Ik heb al hormonen laten prikken omdat we in januari een traject zouden starten (alles normaal zover ik zie), maar daarin is progesteron niet meegenomen. Denk omdat het op cd4 moest en dat progesteron dan niet veel zegt

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke dat kan kloppen! Cd 4 is progesteron idd niet dominant en dan kan het weinig . Misschien een idee om in de luteale fase op progesteron te laten testen.

voor wat voor traject gaan jullie als ik weten mag?

is niet lullig bedoelt maar jullie zitten in ronde 5 “pas” en meestal sturen ze mensen echt naar huis om minimaal een jaar zelf te proberen!! Dus vandaar mijn vraag over welke traject jullie gaan beginnen, als jouw hormoonwaardes goed zijn.

11. Koala95

Koala95 Actief lid

7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw
    Snap je vraag! Ovulatie inductie, omdat ik onregelmatige menstruaties heb (soms 68 dagen). Weet dmv ovulatie testen dat we sindsdien 5 echte kansen hebben. Dus vandaar ronde 5. Maar heb stiekem hoop dat ik dus nu nog spontaan zwanger raak!

12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke, duidelijk. Bedankt dat je het wilde delen :o:. Oei, 68 dagen, wat een gedoe!! Ik blijf met je mee duimen!!

Koala95 vindt dit leuk.
  13. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    zo leuk! Wanneer is je NOD?

14. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Pfoe 68 dagen, dat is wel erg lang ja. Fijn dat ovulatie inductie een optie is, maar gewoon toch nog even duimen voor deze ronde

Koala95 vindt dit leuk.
  15. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    NOD is zondag , dus nog even doorbijten!!

FlowerRose vindt dit leuk.
  16. Belieber

Belieber Lid

23 dec 2023
    18
    15
    3
    Vrouw
    Duurt lang hè dat wachten, vooral die 2e week is killing….:(

17. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Bloeden is gestopt, over heel de dag gezien had ik een klein streepje rood in mn verbandje, alleen nog bloed bij het afvegen gehad. Maak me toch zorgen. Zo bang dat als de testen licht positief blijven dat ik weer een bbz heb. Vorige keer heb ik toen pas gebloed met 6 weken, maar bleef de hcg groeien. Mocht ik toch oploop krijgen, dan kan het toch bijna geen vitale zwangerschap zijn?
    Denk dat ik toch maar de gynaecoloog moet gaan bellen morgen en kijken of ik bloedtesten kan krijgen. Zit daar echt zo niet op te wachten:(

18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je daar niet op zit te wachten maar als de testen jou geen duidelijkheid bieden zal een HcG bloedwaarden dat zeker doen! En ik ben echt blij voor jou dat het bloeden gestopt is!!! Fingers crossed dat het toch iets moois betekent!

19. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Spannend! Had je vandaag al getest en licht streepje? Foto?

20. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw

Lastig! Maar als het niet echt te herkennen was als begin van menstruatie kan t dan miss nog innestelingsbloeding zijn? Dat kan ook op de NOD nog weet ik.

Ga je morgen nog testen?

Deel Deze Pagina