Wanneer ga je weer testen? Ik wilde om de dag testen maar ik kan me waarschijnlijk niet inhouden haha
Denk dat 2 positieve testen wel voldoende zijn ik test over 2 dagen nog eens dan ben ik 1 dag over tijd
Om nog even hierop terug te komen. De poes (Luna) die de vorige keer zoveel aandacht aan mij gaf bij mijn vorige zwangerschap is nu nergens te bekennen. Zij houdt momenteel wat afstand. De andere 2 poezen daarentegen vertonen best opvallend gedrag. Nala is een poes die niet bij me vandaan te slaan is. Mijn vriend noemt haar 'de vlieg'. Zodra ik maar aanstalte maak om te gaan zitten zit ze al op schoot. Zet ik haar van mn schoot dan is ze sneller terug erop dan dat ik recht kan gaan zitten. (Dit is altijd zo) Nu komt ze elke keer onder mijn benen staan en begint als een gek met haar kont en staart te trillen. Dit heeft ze echt nog nooit eerder gedaan. Nu al 5 dagen op rij dat ze dit doet. Wel zit ze veel minder op schoot. Daar krijgt ze de kans niet meer voor vanwege mijn 3e poes Lilou. Zij is altijd op zichzelf en het liefst boven. Sinds 3 dagen is zij nu de poes die mij overal volgt en continue mauwend rondjes om mijn benen draait. 's Avonds op de bank claimd zij mijn schoot en is daar niet vanaf te halen. Zouden ze dan toch iets merken?
Ik heb de action testen. Ik ben net in m'n fotomapje terug gaan kijken en zag een foto van m'n test met 13dpo van vorige zwangerschap en die was ook echt mega licht dus misschien moet ik gewoon doorgaan met m'n leven en echt even wachten op NOD hahahaha. Oh ik ben hopeloos
Ja zie je het kan nog! Ik heb ook action early gedaan vandaag en lekker wit.. baal er van. Nog even paar dagen geduld...
Ik denk dat dieren dit wel kunnen merken! Maar ik denk ook dat we overal wat achter zoeken omdat we het zo graag willen (ik wel in ieder geval haha)
Nee dit klopt wel hoor! We geven hormonen af die dieren kunnen ruiken of herkennen. Mn schoonzus had dit ook met haar katten.
Wat spannend allemaal zeg! Bij mijn 1e zwangerschap ging hier ook één van de katten ineens op scboot zitten de avond voor de positieve test (die dat normaal nooit deed).. was voor mij echt wel een teken!
Ik meen iets te zien maar ik heb slechte ervaringen met deze merk testen !! Ik hoop echt mee dat dit het begin is van een mooie positieve test!
NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024 We gaan voor roze! 1 januari (1) xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 2 januari (2) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 januari (4) Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 januari (2) Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13? 5 januari (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk) 6 januari (2) FlowerRose - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 7 januari (3) GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk) Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2 8 januari (2) Bluetique - 32 jaar -1e kindje - ronde 4 Koala95 - 28 jaar - 1e kindje ronde 5 Gulum1989 -35 jaar - 2e kindje- ronde ? 9 januari (1) Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA 10 januari (2) AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4 DisneyMom - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 januari (5) Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2 L0ts - 36 jaar - ronde 3 Joylynn - eerste cryo TP ICSI Belieber - 43 jaar - 4e kindje - ronde 1 Lucky123 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 12 januari (3) Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk 13 januari (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk 14 januari (4) Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde Orchidea - 3e kindje - ronde 13 KleineMama15 - 2e kindje - ronde 1 Poedersuiker - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 januari (2) Lauren - 1e kindje - ronde 14 Bowyn - 39 - 3e kindje - 3e ronde (1e&2e ronde mk) Mena92 - 2e kindje - ronde 7 Totaal (36) Wachten op ei (8) Wachtbankje (16) Zwanger (5) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik lees inderdaad wisselende ervaringen over deze testen. Maar goed heb ze al in huis en ga morgen nog eens testen. Zou echt fantastisch zijn om de afspraak op de fertiliteit over een week af te kunnen zeggen
Ik ben inmiddels 8 DPO en progesteron maakt me weer aardig gek. Gevoelige borsten, misselijk, steekjes hier en daar en had vandaag en gister ook lage rugpijn. Pffff
Hopelijk is t streepje morgen iets duidelijker! Zo , dat zou echt leuk zijn om met zo’n nieuws de afspraak af te zeggen!! Ik duim echt met je mee!
Ik zie hem zeker! Ik had zo’n zelfde lijn op 10dpo. Kan hem uploaden maar denk dat je niet eens wat ziet. De andere is van gisteren (12 dpo). spannend!! Vind t overigens rot testen daarom test ik ook met first response.