NOD lijst 1-15 januari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lunalitess, 9 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Wat betreft speeksel heb ik geen idee, nooit bij stilgestaan.
    Vandaag ook begonnen met testen. Begin is er, maar nog niet positief. Nog even geduld dus, maar ondertussen al wel aan het oefenen geweest:roflmao:
    Vorige ronde was ik 1 dag eerder ongesteld dan ik gewend ben, ik ben dus daar vanuit gegaan. Voor hetzelfde geldt heb ik gewoon normaal op de donderdag mijn eisprong. In dat geval ga ik woensdag pas positief testen. Tot nu toe kon ik de klok erop gelijk zetten. Vruchtbare slijmen zijn al gespot en het rommelt zowel links als rechts in mijn onderbuik, wat voor mij herkenbare rommeltjes zijn. We gaan het zien, nog even geduld voor we weer de stressdagen in mogen;)

Momof3d5 vindt dit leuk.
  2. poedersuikerx

31 aug 2018
    64
    106
    33
    Vrouw
    Dames waar kopen jullie je ovulatietesten? Ik heb hier nog testen liggen van 5 jaar geleden, maar op internet lees ik dat ze over datum niet betrouwbaar zijn. Vorige maand heb ik ze wel gebruikt, eerste dag niet positief en de tweede dag wel, wat ook wel zou kloppen volgens mijn menstruatie kalender op mijn telefoon.. wat denken jullie nieuwe kopen of kan ik de oude gewoon gebruiken?

3. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    Naar mijn idee heeft dat niet echt effect toch???

4. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    hahahhahhahahhahaha deze reactie :roflmao:

5. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    Ik had ze besteld online van femo ofzo? Prima testen. Ik had ook een keer over de datum testten en die werkte helaas niet goed meer.

poedersuikerx vindt dit leuk.
  6. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    265
    210
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Hehehehehe ja ik ben de leukste thuis.

Anyhow ik heb ze van thuistestenkopen.nl
    Werken bij mij prima. En kosten, in grootverpakking, uiteindelijk niet zoveel.

poedersuikerx, GabrielaH en Nino12 vinden dit leuk.
  7. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik heb ze van de action. 5 testen voor 2,50 ongeveer. Zodra die positief lijken doe ik er een cb met smiley bij. Meestal zijn ze dan beiden positief uitgevallen, dus voor mij genoeg reden om de actiontesten te blijven gebruiken.

poedersuikerx vindt dit leuk.
  8. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    Hoe lang blijft de test positief?? Net deze gedaan en deze lijkt mij ook nog steeds positief! Wanneer zou m’n ei dan springen?

Bijgevoegde bestanden:

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.864
    3.165
    113
    Vrouw
    Naar mijn idee ook niet. Tijdens de sex in iedergeval niet echt zo.. maar kwam dat tegen in een lijstje met paar dingen die beter niet/anders gedaan kunnen worden, dus ik dacht laat me specifiek zoeken, kwam een oude topic tegen hier op ZP dus ik dacht laat me het in de groep gooien want vond het wel intrigerend :oops: vooral na de oude topic waar ze het erover hadden dat bij een vruchtbaarheid onderzoek bij de man geen speeksel gebruikt mag worden, dacht ik van ja, maar tijdens de sex , als er op een of ander manier contact komt met speeksel , zou dat dan ook een slechte invloed op de zaad kwaliteit hebben toch?! of kijk ik er nu te moeilijk naar?!o_O

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.864
    3.165
    113
    Vrouw
    Oe deze heb ik ook gebruikt vorige ronde! Bleven wel even positief!

dinsdag, woensdag piek en donderdag ook nog donker tot de namiddag.

bij deze heb ik trouwens gemerkt dat ie soms met piek de test streep echt ver donkerder is dan de controle streep.

Ik zal even mijn referentie foto’s zoeken voor jou!

11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.864
    3.165
    113
    Vrouw
    @Nino12 deze waren mijn ovu testen vorige ronde. Ik had een paar Femometer testen over en net na de piek raakten ze op dus had ik van de Action gehaald.

Bijgevoegde bestanden:

Jftf86 vindt dit leuk.
  12. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Dit waren mijn testen van action en cb van vorige periode. Mijn test van vandaag is vergelijkbaar met die van 20-11. Dan heb je een idee hoe de actiontesten oplopen en positief testen. Enkel de 22-11 is positief in dit rijtje. Dit was een test rond 12 uur. Die van de avond was ook donker, die van de ochtend was weer heel licht (zie 2e foto)

Bijgevoegde bestanden:

13. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Goedemorgen dames,

Ik heb hier de ovutesten van sensitest deze ronde en vind ze wel fijn en duidelijk.
    Hier nog geen piek maar die verwacht ik ook pas tegen het weekend.
    Tot nu lukt het me om netjes te tempen elke ochtend, hopelijk krijg ik wat meer inzicht en grip op mijn ei :D

poedersuikerx, Dennik en Nino12 vinden dit leuk.
  14. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    Hihi ja opzich een interessante studie wat betreft het speeksel verhaal! Al kan ik mij niet voorstellen dan zo’n klein beetje speeksel zo veel invloed kan hebben. Tenzij je misschien zoals eerder al gezegd heel rijkelijk bent met speeksel hahaha!

ah Thanks meid! Ik ga straks gewoon weer even checken. Ik had gisteravond wel echt veel eipijn (last van m’n buik en rug) dat herken ik wel van de vorige keren zeg maar.

GabrielaH vindt dit leuk.
  15. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    deze laten wel heel duidelijk verschil zien! Dat is opzich wel prettig. Met die testen die ik heb lijkt het heel lang of je piek er is haha

16. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.981
    3.119
    113
    Vrouw
    Spannend! Met tempen erbij vond ik toen ook wel heel fijn. Nu nog niet gedaan omdat we eigenlijk net bezig zijn. Hopelijk kun je hiermee je ei goed ontdekken inderdaad

Momof3d5 vindt dit leuk.
  17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.864
    3.165
    113
    Vrouw
    Hoi meiden.. gisteravond had ik best veel vruchtbaar slijm gemerkt!! Zo vroeg al :oops: wij hebben het eergisteren lekker gezellig kunnen hebben , dat wel. Had toen ook wat vruchtbaar slijm gemerkt maar niet echt veel, dat ik dacht dat het gewoon ‘natheid’ van het moment was. Gisteren niet kunnen doen, maar het is ook nog zo vroeg in de cyclus, vruchtbaar slijm is echt een paar dagen voor de ovulatie zelf en mocht het iets eerder komen hebben we na zondag avond wel paar soldaten paraat staan.
    Ik begin op z’n vroegst morgen met ovu testen, anders vind ik het te veel worden. Al die testen en strepen.. en dan ook zo dicht bij de feestdagen :confused:
    hoe zitten jullie met de eindjaars drukte?! Gaan jullie kerst groot vieren, alleen met gezin of helemaal niet? En hoe zit het met vuurwerk?!?

Nino12 en Momof3d5 vinden dit leuk.
  18. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Nou voelde me nogal ovulatie achtig haha dus denk doe vandaag 2x een testje , denk dat ik al mijn piek heb? Ruim 5 dagen eerder dan vorige ronde...

Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

19. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Hier ook al 2 dagen vruchtbaar slijm en verwachte ook pas zaterdag mijn piek maar zie bericht hierboven

20. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.864
    3.165
    113
    Vrouw
    :eek::eek::eek:

nog net geen piek, maar hij is wel donker!!!!

Momof3d5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina