NOD lijst 1-15 januari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lunalitess, 9 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    578
    612
    93
    Zoo zeker herkenbaar. Ik heb dus getest maar dat was echt te vroeg. Of ik ben gewoon echt niet zwanger. Ik probeer m'n gedachten te verzetten maar zo moeilijk.

Levice vindt dit leuk.
  2. Niemand95

Niemand95 Niet meer actief

Zo vreselijk verdrietig! Begrijpelijk dat je dit niet mee wilt blijven maken. Dat is zo herkenbaar, het is zo verdrietig om meerdere miskramen te moeten meemaken. Er zijn veel vrouwen waar het eerst meerdere keren fout gaat, maar het uiteindelijk wel goed gaat. Hier ging het ook meerdere keren fout, maar uiteindelijk toch een gezond kindje mogen krijgen.
    Wees lief voor jezelf, dikke knuffel!

Lunalitess en Levice vinden dit leuk.
  3. Niemand95

Op zijn vroegst vrijdag, tot die tijd ben ik niet zwanger en relaxed. Zodra er een positieve test is begint voor mij de stress :roflmao:

4. Kex

Kex Actief lid

13 dec 2023
    210
    245
    43
    Vrouw
    Snap ik! Ik duim voor je!!

Niemand95 vindt dit leuk.
  5. Niemand95

Lief!! Ik uiteraard ook voor jou :)

Kex vindt dit leuk.
  6. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    578
    612
    93
    Ah meid wat een ellende dit, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Een dikke knuffel van mij in ieder geval.

Lunalitess vindt dit leuk.
  7. poedersuikerx

31 aug 2018
    64
    106
    33
    Vrouw
    Hopelijk was het te vroeg.. ik zal voor je duimen :thumup:

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  8. Koala95

Koala95 Actief lid

7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw
    Ik zie helaas hetzelfde. Alle testen licht positief en de laatste negatief. Succes bij het gesprek met de gyn!

9. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Ohneeeeeeee :( wat een verdrietig nieuws.

wellicht kan een gyn met je meedenken om te zien of er iets met medicatie gedaan kan worden om de volgende keer wel ervoor te zorgen dat het blijft plakken. Geef de moed nog niet op!

10. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw

Wat een nare rollercoaster zeg. Die onzekerheid en het afwachten zijn echt zenuwslopend. Vind het echt naar voor je! Ik moet wel zeggen dat als ik naar de onderste streepjes kijk, ik geen afname van kleur zie in je testen? Ik hoop dat je snel een verlossend antwoord krijgt. Destemeer hoop ik dat alles gewoon goed zit! Ik duim voor je!!

11. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Gynaecoloog heeft net gebeld. Mag morgen bloed laten prikken en moet volgende week toch voor een echo komen. Zij zegt dat de urinetesten niet altijd te vertrouwen zijn en dat het best mogelijk is dat ik nog zwanger ben, maar dat ook de kans bestaat dat ik een vmk heb gehad. Als ik morgen vroeg ga testen zou de uitslag s avonds bekend kunnen zijn, echter ook pas woensdag.
    Het blijft afwachten, maar er is nog een sprankje hoop, al denk ik dat het klaar is. Mocht er geen positieve bloedtest zijn, dan kan ik deze rollercoaster iig af gaan sluiten.
    Ik mag iig geen urinetest meer doen van haar

L0ts, FlowerRose, Bluetique en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh lieve meid, toch een sprankje hoop!! Ja , urine testen zijn soms echt stom!! Gelukkig kan je morgen langs om bloed te prikken. Ik blijf nog hard met je duimen hoor!!! ❤️

13. Maureen0910

Maureen0910 Actief lid

8 nov 2023
    141
    185
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend rot dit... Niet te omschrijven hoe k*** dit is:(

14. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw
    Meiden een vraagje, kan een te vroege positieve test op 8 dpo een indicatie zijn dat de innesteling buiten de baarmoeder heeft plaatsgevonden? Of is dit normaal? Ik lees namelijk dat de meeste pas bij 10/11 dpo licht positief testen. Misschien een domme vraag maar de angst is groot voor wederom een bbz of mk. :oops:

15. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw

Spannend. Kan idd zijn dat al die testen niet goed werken voor jou en alleen de CB wel.
    Ik ga voor je duimen morgen met de bloeduitslagen met veel hcg er in!!

Snap je frustratie. Echt rollercoaster zo. Niet relaxt

16. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Ik heb blijkbaar een kortere LF van 10/11 dg. Helaas niet zwanger en ineens ongesteld:confused:
    Frustrerend hoe je lichaam zo tegenstrijdig kan doen...
    Op naar volgende ronde. :(

17. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nee, is geen indicatie voor buiten baarmoederlijk zwangerschap of miskraam. Is alleen een indicatie van een redelijk vroege innesteling . Met name een innesteling rond 5-6 dpo. Zodra de innesteling gebeurt, begint HcG te stijgen in het lichaam en kan vanaf 2-3 dagen na innesteling zichtbaar zijn op een urine test.

ik neem mezelf nu even als voorbeeld. Ik had innesteling spotting op 6 dpo en had op 8 dpo een schaduw streepje en op 9 dpo een iets duidelijker licht streepje.

Maureen0910 en Chaaa vinden dit leuk.
  18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Jammer meid!! Veel succes volgende ronde!!

Lucky123 vindt dit leuk.
  19. Chaaa

Chaaa Lid

5 dec 2023
    32
    36
    18
    Vrouw
    Ik had inderdaad op dag 5 en 6 veel steken, dus kan zeker kloppen. Bij mij begon het dus ook inderdaad met een verre schaduwlijntje.

De eerste test was 8 dpo rond 18:00 uur; een schaduwlijntje die je nu niet meer ziet op de foto. Tweede test was om 01:30 uur:oops: want kon het niet geloven. Derde test was 9 dpo in de ochtend (nog steeds vol ongeloof). Ik heb toen maar in de middag de kv test gedaan, wegens wantrouwen naar de action early test:roflmao:. De vierde test is van vanochtend (10dpo) en de laatste kv test is van net.

Ik ga nu maar stoppen met testen denk ik en het loslaten. Hopen dat het goed zit. :roflmao::roflmao:

Gefeliciteerd met je zwangerschap, zo ook de andere zwangere dames! Op naar een voldragen zwangerschap met gezonde baby’s :thumup:

Voor de dames die nog afwachtend zijn; babydust naar jullie toe voor deze of de volgende ronde. k zal voor jullie duimen!

Bijgevoegde bestanden:

Niemand95, Cupmix93, Bluetique en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Dankje!

Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina