Dankjewel! Als je het testen zou kunnen rekken tot je nod, dan is dat alleen maar goed en knap van je denk ik! Ik kon me echt niet beheersen en testte al met 10 dpo. Toen was er wel al te zien dat ik zwanger ben! Voel je je eisprong normaliter of niet?
Ah kijk dat is goed om te horen !! Hopelijk een fijne zwangerschap zonder al teveel kwaaltjes alhoewel het natuurlijk voor het goede doel is
Kan me voorstellen dat de verleiding te groot was om niet te testen haha maar super toch om op 10dpo dat roze streepje al te mogen zien Ik had bij de 2e volgens mij pas een zwak streepje op 11 of 12dpo (gebruikte toen wel ovulatietesten trouwens) Ook al was het misschien nog ''te vroeg'' het maakte de spanning op een of andere manier wat dragelijker vond ik persoonlijk. Ik twijfel enorm over moment van eisprong, ik voel het doorgaans wel. Dacht dat het deze keer rond de 30e dec was totdat ik gek genoeg weer helder en rekbaar afscheiding had rond de 3e /4e dus ik ben even het spoor bijster.
Super dat de streepjes mooi oplopen! Wat bij mij altijd hielp als ik echt misselijk was, was melk of een kaneelsnoepje
Zijn er toevallig mense. Hier die ervaring hebben met prolutex? Dat is progesteron wat je elke dag spuit. Ik heb het deze ronde gebruikt en mocht afgelopen vrijdag testen. Ik ben al eerder gaan testen en kreeg een paar dagen een tuurstreepje en die verdween weer. Vrijdag getest en was negatief dus de kliniek gebeld. Ik moest stoppen met alle medicatie en de bloeding afwachten. Afgelopen maandag begon ik met bloeden maar redelijk weinig voor mijn doen. Dit heeft een uur aangehouden en daarna is het helemaal verdwenen! Kan dit van de prolutex komen? Is mijn lichaam van slag of wat is er aan de hand?! Normaal ben ik 5 dagen echt flink ongesteld en dan 2 dagen minder dus dit is wel echt een verandering.
Helaas geen ervaring mee. Als je twijfelt of vragen hebt kun je volgens mij de kliniek bellen. Zij kunnen je vast geruststellen.
Goedemorgen allemaal, ik kon me niet beheersen en heb ook een CB gedaan, die is ook positief! Ik zie ook oploop op de stripjes. Ik ga het straks m'n vriend vertellen, want die merkte gister iets aan me en vroeg: misschien ben je wel zwanger? Ik: uhh zou het? Ik ben nog steeds heel voorzichtig, maar geniet nu wel van het moment.
Hmm ja, is denk ik per persoon ook verschillend. Ikzelf heb wel vaker een aantal dagen na mijn eisprong nog rekbare afscheiding. Maar als dat voor jou niet het geval is, snap ik dat je nu twijfelt. Hoe dan ook wordt het afwachten
Ik heb er geen ervaring mee, maar idd zoals eerder genoemd zou je contact op kunnen nemen. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid !
Voel jij je eisprong altijd wel duidelijk en eventueel symptomen of waren er dingen anders waarvan je dacht hey, het moet wel raak zijn? Ik kan me niet eens meer herinneren hoe het was bij de tweede haha. Ben dan ook zo'n googlemiep en speur internet af, maar goed idd wat je zegt, elke vrouw is anders en zelfs elke zwangerschap. Mjah, in het ergste geval is mijn NOD pas rond de 17e dus dat wordt afwachten Ergens wel sterk het gevoel dat ik door mag naar de volgende ronde, maar is niet erg. Hopelijk nog een rozere lijst voor de rest van de dames
Hoi hoi iedereen, ik ben nieuw hier en klets graag mee. Ik zie iets over lijstjes, maar het topic loopt al even dus ik denk dat ik daar te laat voor ben? Volgende maand vul ik hem netjes mee in. Hoe dan ook, kort verhaaltje. Dit is mijn eerste ronde voor mijn 2e. Mijn NOD is vandaag. Ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan, dat doe ik graag als mijn man erbij is, dus dat wordt denk ik morgen, als ik vandaag niet ongesteld word. Ik zie al een hoop (voorzichtig) positieve testen, allemaal (voorzichtig) gefeliciteerd!
Vandaag 6dpo, maar de testdrang begint al weer (veel te vroeg dus ik wacht nog) vanaf hoeveel dpo testen jullie meestal?
Het beste is te wachten tot NOD maar dat lukt mij niet haha. Ik heb het nu weten te rekken tot 9/10 DPO