NOD lijst 1-15 januari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lunalitess, 9 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0ts

    L0ts Actief lid

    22 nov 2023
    245
    218
    43
    Hier is de menstruatiekramp en spotting begonnen,11 dpo. Over 1.5 dag kan ik dan waarschijnlijk ook op rood helaas
     
  2. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    jeeej gefeliciteerd!!
     
    Koala95 vindt dit leuk.
  3. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor de meiden met (voorzichtig) positieve testen! Hier na nog wat testen inmiddels helemaal over op een volledig duidelijke roze streep die de controle streep aan kleur onttrekt, dus ik ga officieel op roze & over naar het uitgerekend topic, maar blijf hier nog wel lekker even meelezen en hoop dat er nog veel roze bij komt deze maand!
     
    Lunalitess, Faleide, MooseIsLoose en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. Maureen0910

    Maureen0910 Actief lid

    8 nov 2023
    141
    185
    43
    Vrouw
    Hey! Ik had gezocht naar een topic over uitgerekend in september, maar kon het niet vinden. Het is er dus wel al?
     
  5. Maureen0910

    Maureen0910 Actief lid

    8 nov 2023
    141
    185
    43
    Vrouw
    Gevonden!
     
    FlowerRose vindt dit leuk.
  6. MooseIsLoose

    MooseIsLoose Actief lid

    6 jan 2024
    193
    269
    63
    Ik ben ongesteld geworden 1 dag na NOD... ik had alleen niet verwacht dat ik daar zo emotioneel op zou reageren. 2.5 jaar bij de eerste heeft er blijkbaar toch meer ingehakt dan ik had verwacht.
     
  7. Lucky123

    Lucky123 Actief lid

    30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw

    Wat rot! Is ook ff gewoon niet leuk :cry:. Verwen je zelf en neem rust. Vol goede moed weer naar de volgende ronde
     
  8. Koala95

    Koala95 Actief lid

    7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw
    Hopelijk vals alarm.. sterkte nog even met afwachten.


    Jij ook sterkte :( Verwen jezelf maar extra goed de komende dagen!
     
    L0ts vindt dit leuk.
  9. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    241
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Super! Gefeliciteerd :D
     
  10. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    241
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Heel begrijpelijk dat je er emotioneel van word! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar idd, verwen jezelf goed, zoek veel leuke afleiding en we gaan er de volgende ronde weer voor :)
     
    MooseIsLoose vindt dit leuk.
  11. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    241
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Superleuk om dan dubbel zo verrast te worden met een roze test in handen :D! Maar idd ongi symptomen komen vaak erg overeen met zs-symptomen, maakt het allemaal verwarrend haha.
     
    Maureen0910 vindt dit leuk.
  12. FlowerRose

    FlowerRose Bekend lid

    12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Dat is ook gewoon heel verdrietig. Al je hoop in een keer weg, en dat dan samen met de hormonen en de emotionele baggage. Laat jezelf lekker even verdrietig zijn, genoeg tijd om jezelf te herpakken voor de volgende ronde!
     
    MooseIsLoose vindt dit leuk.
  13. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    241
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Ik kon het niet laten om een testje te doen vanochtend, er vanuitgaande dat 15e NOD is, zo'n 11-12dpo , hij was nog witter dan Omo. Tenzij mijn ei later was. Ik woon in het buitenland waar de PreMom testen niet verkrijgbaar zijn, ClearBlue overigens wel. Heb getest met Lloyd's Pharmacy, leek overeen te komen met KV. Maar ik weet bijna zeker dat mijn ongi eraan komt, gezien ik de krampen herken. Nu maar hopen dat ze snel komt dan heb ik enigzins nog een idee wanneer mijn eisprong ongeveer was :) en gaan we volgende ronde er weer voor.

    Ga duimen voor de dames op het wachtbankje :D
     
  14. Jftf86

    Jftf86 Actief lid

    20 nov 2023
    122
    86
    28
    Vrouw
    Hoi lieve dames, wilde toch nog even reageren hier.

    Maar als eerste van harte gefeliciteerd voor alle zwangere mama’s! Zo leuk!!!

    Mega domper wel voor de rest, en voor sommige net even extra kaa uu tee.

    Ik ben m’n chagrijnigheid en verdrietigheid inmiddels te boven..
    De app die ik gebruik, Natural Cycles, verschoof mijn eisprong continu en m’n nod daarbij ook.
    Daarnaast had ik echt sinds m’n eisprong mega veel symptomen. Ik ben echt een nuchtere dorpse meid.. maar dit bracht me wel even van m’n padje.
    De dag voor m’n nod kreeg ik spotting en toen ging alles los.
    Ik ben heel blij dat m’n cyclus 28 dagen is en de 14e dag dus toch m’n eisprong. Vooral voor mijn leeftijd en na jaren UID. Maar ik ben echt niet gewend dat ik vanaf mijn eisprong, die ik ook mega voel aankomen, tot aan m’n menstruatie zo’n buik klachten heb. Alsof ik alles letterlijk voel gebeuren ofzo. Oké, dat klinkt super vaag, maar het is gewoon allemaal heel aanwezig.

    In ieder geval ga ik dus de nieuwe ronde in! Ik wens jullie allemaal heel veel succes!
     
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Echt rot meid!! Wees lief voor jezelf! Het is echt begrijpelijk dat het allemaal emotioneel is. En al helemaal omdat je 1 dag overtijd was en dus kan ik begrijpen dat je hoop had . Veel succes volgende ronde!
     
    MooseIsLoose vindt dit leuk.
  16. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.674
    3.085
    113
    Vrouw
    Hi lieve meid, wat stom allemaal, echt súper balen dat je toch je menstruatie gekregen hebt! Wees lief voor jezelf en veel succes volgende ronde!!
     
  17. Bowyn

    Bowyn Lid

    3 jan 2024
    32
    60
    18
    Vrouw
    Nou ik kon mij niet inhouden, heel stiekem vanmorgen getest. Beter weer niet kunnen doen:o:.
    Maandag/dinsdag is mijn nod. Heb een sensitest gedaan en ik dacht een heeeeel minimaal zichtbaar schaduwlijntje te zien. Dus ook de kv gedaan, hier precies hetzelfde. In daglicht iets beter te zien, maar nog steeds discutabel. Volgens mij zit ik op 10/11 dpo.

    Het gekke is dat ik ergens baal, liever gewoon gelijk mijn menstruatie. Want de vorige 2 rondes eindigden beide op 5w en 2/3 dagen. Ik merk dat ik het enorm spannend vind mocht ik nu weer zwanger zijn. Heel dubbel, want wil het natuurlijk wel graag. Maar weer die onzekerheid, spanning en uiteindelijk verdriet. Heb de testen ook maar weggegooid, maak mijzelf alleen maar gek als ik steeds weer ga kijken.
    Nu spookt het door mijn hoofd, moeten de testen niet al donkerder zijn? Zal het weer niet goed zitten? (beide vorige rondes liepen de testen minimaal op en bleven aan de lichte kant) Bij mijn zwangerschappen van de 1e&2e heb ik pas na nod getest en dat waren gelijk knallers.

    Heb een foto van de sensitest erbij gedaan, misschien dat de ervaren kijkers wat zien;)
    Maar op de foto zie ik helemaal niks meer:|

    En wat betreft mijn afspraak met de gynaecoloog, toch maar gebeld donderdag want had nog geen brief ontvangen. Blijkbaar waren ze mij vergeten, dus zal aankomende week een uitnodiging krijgen:o:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Melis93

    Melis93 Actief lid

    9 nov 2023
    158
    135
    43
    Vrouw
    Ik denk dat ik morgen toch even de fertiliteitskliniek bel.
    Sinds menstruatie, wat nu bijna 2 weken geleden is heb ik elke dag last van spotting gehad en het is er nog steeds. Ene dag meer dan andere dag. Ik word er een beetje gek van. Wil weleens weten wat dit is.. kan het kwaad.. is het eitje niet goed gesprongen.. is het slijmvlies niet goed afgestoten tijdens menstruatie of is er meer... zijn allemaal vragen die rondspoken
     
  19. Koala95

    Koala95 Actief lid

    7 nov 2023
    172
    198
    43
    Vrouw
    Op de bovenste test zie ik denk ik wat! Ik had bij 10 dpo ook een tuurstreepje dus dat lijkt me wel normaal.
     
    MooseIsLoose en Bowyn vinden dit leuk.
  20. KleineMama15

    KleineMama15 Bekend lid

    27 feb 2019
    507
    211
    43
    Vrouw
    Gouda
    NOD-lijst 1 t/m 15 januari 2024

    We gaan voor roze!

    1 januari (1)
    xDelicious - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3

    2 januari (2)
    Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 15
    Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

    3 januari (4)
    Melis93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 IUI
    Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz
    Nino12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Blessings - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1

    4 januari (2)
    Maureen0910 - 26 jaar- 1e kindje - ronde 2 na vmk
    Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 13?

    5 januari (1)

    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 35 (4e na vmk)

    6 januari (2)
    FlowerRose - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1
    GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13

    7 januari (3)
    GabrielaH - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2de na vmk)
    Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Jftf86 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 2

    8 januari (2)
    Bluetique - 32 jaar -1e kindje - ronde 4
    Koala95 - 28 jaar - 1e kindje ronde 5
    Gulum1989 -35 jaar - 2e kindje- ronde ?

    9 januari (1)
    Ravinola - 41 jaar - 1e kindje samen - ronde 6 na MA

    10 januari (2)
    AimeeSoof - 32 jaar - 1e kindje- ronde 4
    DisneyMom - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

    11 januari (5)
    Deniesjuh666 - 33jaar - 2de kindje - ronde 2
    L0ts - 36 jaar - ronde 3
    Joylynn - eerste cryo TP ICSI
    Belieber - 43 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Lucky123 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1


    12 januari (3)
    Kex - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 na vmk
    Chaa- 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na bbz
    Niemand 95 - 2e kindje - 1ste na vmk


    13 januari (1)
    Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 12? na ma/mk

    14 januari (4)
    Moonlightqwerty, 2e kindje, eerste ronde
    Orchidea - 3e kindje - ronde 13
    KleineMama15 - 2e kindje - ronde 1
    Poedersuiker - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3

    15 januari (2)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 1
    Lauren - 1e kindje - ronde 14
    Bowyn - 39 - 3e kindje - 3e ronde (1e&2e ronde mk)
    Mena92 - 2e kindje - ronde 7


    Totaal (37)

    Wachten op ei (8)

    Wachtbankje (16)

    Zwanger (6)

    Ongesteld (8)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     

Deel Deze Pagina