NOD lijst 1-15 januari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lunalitess, 9 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    Klinkt gezellig! Nou heel eerlijk doe ik dat niet. Zolang er nog geen positieve test is eet en drink ik gewoon alles nog. Het is dan ook nog helemaal niet met een navelstreng verbonden ofzo dus lijkt het mij weinig kwaad te kunnen. Zodra ik het weet dan houd ik mij uiteraard aan de richtlijnen.

2. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    Ik denk als je vanavond nog je best doet dat het zeker nog een goede kans kan zijn!! Hier nu ook weer een aflopende test dus officieel op het wachtbankje. Toevallig ook eerste ronde haha

GabrielaH en blessings vinden dit leuk.
  3. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.933
    3.084
    113
    Vrouw
    Nou hier een aflopende test dus officieel op het wachtbankje!

Dennik en Momof3d5 vinden dit leuk.
  4. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Ja dat rustig blijven is ook voor mij lastiger dan verwacht. Maar dat word ook door mijn vriend een beetje aangepraat ofzo. Terwijl mijn vorige man dat helemaal niet deed. Maar die was emotieloos.

Anyhow. Als we samen zijn doen we sowieso altijd onze best. Maar hij werd de vorige keer helemaal wild toen ie wist dat ik in m'n vruchtbare periode zat. Haha.
    Nu word het aankomende weekeinde+kerst echt idioot druk, vooral voor hem. Ik verwacht m'n eisprong ongeveer zondag/maandag. We zullen zien. Hahahaha

Zaterdag moet mijn vriend eerst werken van 05.00 tot ergens in de middag. Dan komt ie naar mij. In de avond gaan we uit eten met mijn ouders, oom en tante. Na het eten brengt hij mij naar huis en dan gaat hij naar zijn huis. Zondag moet hij werken. Om 5.00 uur beginnen. Na het werk komt hij weer naar mijn huis. Dat is kerstavond. Dan gaan we lekker eten met mijn dochtertje, zelf tapas maken ofzo.
    Maandagochtend rijden dan weer naar hem om daar met mijn dochtertje en zijn moeder 1e kerstdag te vieren. Dan rijden we in de avond weer naar mijn huis. Dan vieren we 2de kerstdag bij mij thuis met mijn ouders, dochtertje, mijn exman en hem. Hij gaat dan na het eten weer naar huis want hij moet woensdagochtend om 5 uur weer werken. Sidenote. Van hem naar mij is 170 km/ 1.45 uur rijden...
    Dus dat is een hele boel heen en weer rijden. We gaan de auto maar versieren maandagochtend hahahaha. Z'n vrachtwagen heeft ie al lampjes in. xD

blessings vindt dit leuk.
  5. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Oooh spannend meiden op het wachtbankje

Ik eet en drink met de kerstdagen ook nog gewoon alles. Pas als ik zwanger ben ga ik opletten.

blessings en Nino12 vinden dit leuk.
  6. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Same, hier al ronde 13 dus vanaf de positieve test ga ik pas iets laten.

poedersuikerx, Moonlightqwerty en blessings vinden dit leuk.
  7. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Lukt mij ook nooit hoor om het op zijn beloop te laten ! Het is ook zooooveel wachten steeds

Zonnetje124 en blessings vinden dit leuk.
  8. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Zo dat klinkt inderdaad erg druk, maar ook heel gezellig! Wat betreft auto versieren, ik zeg doen! :D

Leuk, lopen we gelijk op! :D

Nou echt he. Eerst wachten op die eisprong, daarna weer 2 weken wachten.. pff. Ben er in m'n hoofd ook de hele dag mee bezig. Lijk wel gek geworden :roflmao:

Momof3d5 vindt dit leuk.
  9. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Op dit moment voel ik mij nog redelijk rustig (rustiger als in andere rondes) maar dat zal vanaf komend weekend wel weer omslaan als de progesteron om de hoek komt kijken:D

Dennik, Nino12, Nola26 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Melis93

Melis93 Actief lid

9 nov 2023
    158
    135
    43
    Vrouw
    Emotionele dag vandaag. Gisteren de ovitrelle en vandaag crematie gehad van de opa van m'n vriend. Ondanks dat ik die man nauwelijks kende heb ik gejankt als een baby.
    Heel fijn de combi tussen herinneringen van je eigen dierbare en de hormonen.

Met de kerstdagen hou ik wel al rekening met eten en drinken, dan zit ik ook een kleine week na de inseminatie.
    Alcohol dronk ik sowieso eigenlijk al nauwelijks,op een rood wijntje na als we samen uit eten gaan maar dan is het ook 1,5 glas en meer niet.

Momof3d5 vindt dit leuk.
  11. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nog gecondoleerd.

12. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Heftig, gecondoleerd

13. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Heel veel sterkte!

14. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Bovenste 2 zijn van 12 uur vanmiddag, onderste van 10 min geleden (18uur)
    Denk dat er geen twijfel meer is, dit is toch een duidelijke test?
    Vanavond als vriend lief niet teveel gedronken heeft (etentje van werk nu) nog even gezellig maken en dan morgen/donderdag wachten op mn eitje. Wachtbankje lonkt

Bijgevoegde bestanden:

Dennik, Nino12, GabrielaH en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Nou heb nog een ovutestje gedaan en deze lijkt toch al lichter dus denk dat vanmorgen toch mijn piek was , benieuwd wanneer mijn temp stijgt en het eitje echt gesprongen is.
    Aan het oefenen zal het deze ronde iig niet liggen haha...ik hoop zo dat deze laatste ronde in december de tellende gaat zijn, verschrikkelijk :oops:...dacht al San ben ik was 31e 10 dpo..Dan zouden de meeste al positief testen...en daar gaan we weer haha de hele ratteplan van voor af van ;)

Nino12 vindt dit leuk.
  16. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Gecondoleerd

17. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België

Oh foto haha :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

18. Melis93

Melis93 Actief lid

9 nov 2023
    158
    135
    43
    Vrouw
    Dankjewel voor de condoleances. Beste man is 95 geworden. Een hele mooie leeftijd dus.

Haha altijd heel gezellig die etentjes/borrels zo met de feestdagen. Hopelijk hebben jullie t straks nog gezellig.
    Dachten wij gisteravond ook nog maar meneer kreeg weer kramp in zijn bovenbeen, toen was t over met de pret:(
    Gelukkig wel zondag gezellig gemaakt

Lunalitess vindt dit leuk.
  19. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Haha, ik was ook al aan het uitrekenen geweest hoever ik op oudejaarsavond zou zijn. We vieren het dit jaar maar met zn 2en. Zou dan 10 a 11 dpo zijn, dus om in de avond te testen is niet betrouwbaar. Zou wel heel mooi zijn om met een knal het nieuwe jaar in te gaan!

Dennik en Momof3d5 vinden dit leuk.
  20. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    We gaan gelijk op :)

Lunalitess vindt dit leuk.