Uiteraard is mijn test negatief, dus stop met de utrogestan en hoop snel ongesteld. Ik ga even van het forum af, ben er helemaal klaar mee. Succes allemaal dames!
Goedemorgen dames, ik lees berichten van blijdschap en teleurstelling hier. Wat is het toch dubbel altijd he? Gefeliciteerd voor de dames die positief hebben getest en sterkte voor de dames waarbij het niet gelukt is deze ronde. Ik zit zelf op 14 DPO en nog steeds een hoge temp. Dacht gisteravond te voelen dat ik ongesteld werd, maar het was alleen wat bruinverlies. Meestal begint mijn menstruatie ook zo, maar mijn temp was vanochend toch weer iets gestegen (van 37.0 naar 37.1). Vind het nu wel erg spannend worden, morgen is NOD.
Oohh wat spannend zeg! Klinkt wel heel goed, die temperatuurstijging! Je durft dan bijna niet meer te temperaturen dan hé
Hier een beetje dubbel vandaag. Ben 9 dpo. Enige keer dat ik ongesteld ben geworden afgelopen 4 jaar was op 10 dpo. Zowel gisteravond als vanmorgen een witte test.. dus ovitrelle is er iig uit maar (nog) geen eigen hcg. Bij dochter was ik op 9 dpo positief. Blij dat ovitrelle eruit is, maar had stiekem gehoopt op een positievere test vandaag
Wat jammer dat je (nog) niet positief test, nog een dag of 2 duimen draaien , hopelijk vind je wat afleiding
Ja echt! Vorige maand was mijn temperatuur al op 11DPO gedaald dus verwachtte dat nu ook steeds. Heb wel de symptomen van een naderende menstruatie; zware benen en rugpijn dus dat maakt het wel wat verwarrend. Durf het gewoon ook haast niet te hopen dat het raak zou kunnen zijn!
Ik ben niet zo thuis in ovitrelle, maar ik duim natuurlijk dat je snel een positieve test in handen krijgt!
Pff gisteren op 9 / 10 dpo echt ongesteldheidskrampen. En zere borsten. Helaas was de test negatief. Vanmorgen weer getest op 10 / 11 dpo en wederom weer negatief. Had echt een goed gevoel voor deze ronde, maar ga er vanuit dat mijn kans nu wel voorbij is voor deze ronde. ):
Ik ben een beetje in de war. Gisteren had ik een positieve uitslag 4 dagen voor NOD. Nu heb ik een clearblue gedaan met de uitslag zwanger 2-3 weken. Omdat ik zo vroeg ben zou het toch 1-2 weken moeten zijn? Ik ben heel blij hoor haha maar vind het toch gek dat ik al zover ben volgens de test
Knuffel voor jou! Maar 10/11DPO is nog vroeg toch? Ik wacht zelf liever met testen tot na NOD, maar that's me.
Het zou vanaf de bevruchting de weken moeten aangeven. Was je gisteren 10 dpo? Dan is 2-3 weken wel veel ja. Kan je ei eerder zijn geweest?