Nee helaas niet. Mijn cyclus was toen een beetje van het padje omdat ik herstellende was van een eetstoornis en ook nog maar net 2 maanden ofzo gestopt was met de pil (pil icm eetstoornis zorgde ervoor dat ik soms ineens 2x in een maand ongesteld was en dan ineens een maand niet). Maar als ik ga terugrekenen: Op cd14, cd16, cd17, cd18 seks gehad. De eerste dag van m’n laatste menstruatie was toen 15-03-2021. M’n uitgerekende datum werd uiteindelijk bijgesteld naar 23-12-21. Toen ik positief testte was ik dus in theorie 3+5.. Oké dat is in dit geval nou niet bepaald bemoedigend.. Kan niet anders dan dat ik toen een late eisprong heb gehad
Beter negeren jullie maar volledig wat ik heb gezegd want ik heb nu geeneens een idee wanneer ik deze cyclus m’n eisprong ga hebben na m’n vmk dus wat weet ik nou eigenlijk!
Hahaha het was goed bedoeld Balen dat je eisprong kwijt is, hoop dat je snel weer reguliere cyclus hebt en dit nare hoofdstuk kan afsluiten!
Ja dat was het zeker! Ik hoop het ook Ik verwacht nu een beetje dat ik ergens deze 1,5 week wel een eisprong ga krijgen en blijf braaf ovulatietestjes doen. Blij als m’n cyclus straks weer hersteld is, al dat obsessief testen met ovulatietesten is echt niets voor mij want dan ben ik echt de hele dag bezig met al dat zwanger worden etc haha. Maar ik wil nou eenmaal nu wel zeker weten wanneer m’n eisprong is geweest haha.
Ja dat snap ik helemaal! Doordat je aan het testen blijft, wat logisch is, kun je het ook niet ff loslaten! Sowieso als je het graag wil, loert de obsessie al snel om de hoek. Ben vandaag denk ik al 100x naar de wc geweest omdat ik bloed verwacht. En toch iedere keer soort van opluchting als ik het niet zie. Dat hele zwanger worden en blijven is een complete mindfuck! En, vorige x dacht ik na de positieve testen: hehe opluchting. Nou, voor mij kwam de rust pas toen ik baby zelf voelde bewegen in de buik. Bleef constant zorgen maken of alles wel goed ging. Er zou gewoon een raampje in de baarmoeder moeten zijn zodat je alles zelf constant in de gaten kon houden
Ja 100% wat jij zegt! En heb al een probleempje met loslaten en controle hahaha. Snap je heel goed! Ja erg hè om gewoon 10-20x op een dag naar het toilet te gaan omdat je er van overtuigd bent dat je bloed voelt en zult gaan zien.. Doe mij ook even zo’n raampje naar m’n baarmoeder hahaha.
Persoonlijk zou ik me daar weinig van aantrekken en je nuchtere verstand blijven gebruiken. Wat gezond voor je is als niet zwangere, is ook gezond voor je als je zwanger bent. Rauwe melk bijvoorbeeld is echt een superfood, net zoals eieren, roomboter en ja, ook rood vlees. Maar de commercie en vooral pharma heeft baat bij zieke mensen want dat is kassa. En niets zo beïnvloedbaar als een zwangere vrouw die het allerbeste wil voor haar kind. Als je de lijstjes loslaat en voelt wat echt goed is voor jou, ga je lachen wat ze ons allemaal wijs proberen te maken.
Proficiat voor de dames die hier al een mooie positieve test hebben! Jammer van de dames die hier al op rood staan en aan het wachten zijn op hun ms. Ik ben er deze maand echt niet veel mee bezig geweest en was ook niet zeker of ik mijn eisprong gehad had.. Ik heb me aan een testje gewaagd (10dpo) en hier staat een streepje zien jullie hem? In het echt is het wel roos, foto geeft een vertekend beeld. Na mijn miskraam ben ik nu toch wel heel voorzichtig om nu al gerust te zijn. Ben benieuwd naar de oploop (al wil dat nog niet altijd iets zeggen)...
Ik zie hem zeker!! Ik snap dat je nog eventjes voorzichtig bent gezien het verleden, maar dit is een heel mooi begin van 10 dpo toch?! Houd ons op de hoogte van de oploop, ik blijf duimen. Voor nu: proficiat met dit resultaat. Feliciteren met de zwangerschap doe ik pas als jij je er goed bij voelt (*zou zelf al dansend op tafel staan)
Ja ik ga er ook op m’n eigen manier mee om hoor. Filet American of (medium)rare biefstuk komt er bij mij niet in. Alcohol en koffie drink ik ook niet. Maar ik dronk 1x in de week een blikje red bull, en at ook gewoon gamba’s. Tonijn mag tegenwoordig ook niet meer, maar dat mocht ik van mezelf wel 1x pm eten. De obvious dingen vermijd ik dus wel echt (voornamelijk rauwe dingen), verder beetje op gevoel. Gamba’s mochten 2 jaar geleden nog en nu niet meer. Mocht ik weer zwanger worden durf ik wel een keertje gamba’s te eten hoor..
Ja ik zie hem ook! Snap je angst volledig, nu hopen op een mooie oploop! Zal voor je duimen dat het goed mag gaan
Kijk aan, doe je goed! Wat zou de reden zijn waarom je geen tonijn mag eten? En gamba's lijkt me ook niks mee. De kwaliteit is echter wel van belang natuurlijk. Hetzelfde geldt voor biefstuk. Red bull is echt troep. Ook als je niet zwanger bent natuurlijk De verschillen over koffie lopen al decennia uiteen, maar alcohol is wat mij betreft een no go omdat ook dat sowieso niet goed voor je is, zwanger of niet.
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli () 2 juli (2) Duckie08 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (2) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 3 Beppiejapie - 43 jaar - 1ste kindje - ronde 2 5 juli (0) 6 juli (5) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. Esmee3394 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) SarinaS - 35 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 1 na mk) 7 juli (1) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 8 juli (2) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 OI gonal f + ovitrelle Huttendijk - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 9 juli (0) 10 juli (3) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lentebloesem - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (3) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 14(?) 13 juli (3) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam Mickey90 - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde Momof3d5 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na vmk 14 juli (3) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (MA ronde 4) via IUI LaCrouss - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ICSI 3) 15 juli (1) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: (24) Wachten op eisprong: (6) Wachtbankje: (17) Zwanger: (1) Ongesteld: (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Zoals verwacht zojuist ongesteld geworden op 10 dpo. Volgende ronde toch maar aan de dokter vragen of ik iets van ondersteuning kan krijgen om de LF langer te maken. Even moed bij elkaar verzamelen en op naar de volgende ronde. Heel veel succes nog meiden, ik blijf lekker volgen op de achtergrond!