Tonijn zou niet mogen ivm dioxines of zware metalen.. Gamba’s nu hetzelfde. Koffie vind ik vies, vrijwel alles qua alcohol ook haha. Alleen mierzoet spul niet maar als ik dat 1x per jaar drink is dat ook al veel
Dag meiden, op 23/6 had ik een positieve Ovulatietest, die dag veel krampen gehad maar 2 dagen later op zondagavond ook dus denk dat ie dan gesprongen is. Ben dan nu 9dpo, heb nu menstruatiekrampen en licht bruinverlies, dit heb ik anders enkel Rond 11 dpo en op 12dpo word ik altijd ongesteld.. zou het een innesteling kunnen zijn? Ik vind het wel spannend!
@Beppiejapie Ik denk 12dpo. Maar het kan ook 13 zijn. Ik heb na de oploop ovulatietesten op maandag 18e niet echt doorgetest. Dus weet ook niet 100% wanneer die piek nu was. Vermoedelijk dinsdag 19 juni. Ben zaterdagavond wel heeeel klein beetje helderrood bloed verloren. Ik hou het nog even spannend.
Jaa dat is nieuw! In 2021 mocht ik het tijdens m’n zwangerschap ook nog mits ze maar vers en goed gaar zouden zijn.. Persoonlijk zou ik ze nog steeds eten nu hoor, niet elke dag want hallo ook duur, maar af en toe moet kunnen vind ik..
ja, ik ben dit niet gewend en vind t echt helemaal niet chill. Ik zit nu echt te wachten, maar niks wijst erop dat t gaat beginnen. Ik voel niks.
Ik wil mezelf op rood zetten maar ik sta niet eens op de lijst . Voor deze maand vind ik het eigenlijk niet eens zo erg want was precies uitgerekend tussen de oudste en jongste (die zijn 5 dagen na elkaar jarig). Succes verder meiden!
Oh.. negeer mijn vorige bericht.. liefs voor jou en hopelijk kan je iets ondersteuning krijgen voor de LF.
Spannend! En ja dat zou zeker kunnen.. over een dag of 2 zou je dan met een vroege test misschien wel wat kunnen zien, als het inderdaad innesteling is. Ik ga voor je duimen!
Leuk deze actieve groep, gezellig! Hier pas 4 dpo en merk van alles, met dank aan de utro haha. Beetje weeïg, moe, opgezette buik, ook wat krampjes in m’n bovenbenen. Rijkelijk vroeg allemaal, dus denk echt de hormonen. Geduld is een uitdaging deze ronde, maar gevoel is stiekem wel goed… lekkere mindf*ck altijd deze wachtweken!
Ik kom er net achter dat morgen mijn NOD is i.p.v. vandaag, klein rekenfoutje dus. Vandaag ook weer licht bruinverlies dus ik reken op een doorbraak van rood morgen.. We shall see.
Haha zo herkenbaar dit geen utro, maar wel Ovitrelle. Krijg daar altijd gevoelige borsten van, krampen in buik en rug, opgeblazen en ontzettend moe. Maar vandaag 5DPO dus dat kan helemaal nog niet. Wel voelt 5DPO bij mij altijd als een omslag, omdat ik dan hele tijd denk "vanaf vandaag kan het innestelen" en ik ieder pijntje voel dan