Ja dat is het zeker! Ik had ook echt gewoon last van ochtendmisselijkheid. Eerste twee dagen na de spuit boven de pot gehangen 's morgens . Moest manlief wel uitleggen dat dat echt niet van een zwangerschap kon komen op 1 dpo Ik hoop voor je dat je er niet achter hoeft te komen hoelang je LF is, en over ca 6/7 dagen een knal positieve test in handen hebt!
Ik weet niet of beide foto’s van beide testen zijn, maar ik zie op allebei een heel licht lijntje! Hopelijk gaat hij oplopen komende dagen!
Die krampen hoeven echt niets te betekenen, of beter gezegd, kunnen beide kanten op gaan. Zeker aangezien je LF min of meer lang genoeg is, zou ik nog niet opgeven. Wat een gedoe hè.. die wachtweken? Het is weer zo zenuwslopend!
Ik test ook altijd met sensitest en met het opdrogen vervagen deze streepjes altijd wel een beetje. Mijn opgedroogde testen zijn ook veeeel lichter. Maar ben echt wel zwanger nu, want ook vandaag op de kruidvat test een mooie streep te zien.
Dag dames , vandaag tweede dag minimaal bruinverlies op 10dpo, niet van mijn gewoonte. Vanmorgen wel een negatieve test dus denk dat ik gewoon ongesteld zal worden, enkel zet het niet door
hier nog altijd geen bloed te bekennen… echt irritant, als het zo blijft, ga ik zaterdag toch nog maar weer een test doen, eerder doe ik niet, want kans is groot natuurlijk dat ik gewoon ongesteld word voor die tijd…
Zou dat nog kunnen denk je? Heb echt het gevoel alsof ik elk moment ongesteld word, maar dat zou dan wel 2 dagen te vroeg zijn. Heb verder ook wel geen symptomen v zwangerschap
Ik heb een vraagje. Ik las op internet dat je temperatuur omhoog gaat ná je eisprong. Ik heb altijd een temperatuurdaling van 1 dag en dan is mijn ovulatietest ook positief (clearblue smiley) en vanaf dat moment doe ik geen ovulatietesten meer. De dag er na is mijn temperatuur altijd weer gestegen en nu vraag ik mij af of mijn eisprong dan al geweest is? Die dag, dat m’n temperatuur weer stijgt, is de dag dat ik mijn iui krijg. Houdt dit dan in dat ik mijn iui nu na mijn eisprong heb gehad.. Sorry, misschien komt dit berichtje een beetje verwarrend over maar dat komt omdat het in mijn hoofd ook verwarrend is.
Ik lees zoveel verschillende verhalen hier op het forum. De één heeft wel zwangerschapsymptomen, de ander niet. De één voelt aan alles dat ze toch ongesteld gaat worden wat uiteindelijk niet zo is. Zolang je nog geen menstruatie hebt kan het nog denk ik..
Ik kreeg even geen meldingen meer. Veel gemist elke keer! Sorry.. Over menstruatie krampen gesproken.. ik ben vandaag 7DPO.. en ik dacht echt dat ik gisteren ongesteld zou worden met de krampen die ik had. Niks gebeurd uiteindelijk, maar wel vreemd. Ondertussen aangestoken door zoon met hoesten en het is zo’n nare kriebelhoest dat ik me helemaal niet lekker voel. Hoop dat slaap mij goed zal doen, ben ook helemaal gebroken qua vermoeidheid. Slaap er zo slecht door ook. Hopelijk nog meer roze op de lijst binnenkort en anders gewoon duidelijkheid zodat we door kunnen. Spannend hoor!
Hm ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar van wat ik weet stijgt je temperatuur na de eisprong iets en kun je vlak daarvoor een temp dipje hebben. Bij mij is de IUI dan (in de maanden dat ik temp opnam) de dag voor of van de dip. Maar hier is het: ochtend een smiley, zelfde dag IUI. Middag of avond smiley, volgende dag IUI. Wanneer was jouw IUI? En gebruik je nu ook medicatie?
Ik moet elke ochtend ovulatietest doen, heeft deze een smiley dan heb ik de volgende dag ergens tussen 14u en 15u de iui. Afgelopen keer was mijn ovulatietest positief op dinsdag 27 juni in de ochtend en had ik op woensdag 28 juni in de middag de iui. Ik gebruik geen medicatie, doe het in de natuurlijke cyclus.
Oke dan zit er best wat tijd tussen, normaal is je eisprong 24-48 uur na de piek. Maar goed, die ziekenhuizen weten wel wat ze doen natuurlijk, dus ik zou daar voor nu op vertrouwen. Stel dat het deze maand toch niet is gelukt, dan is het misschien voor je eigen rust wel fijn om je zorgen even met ze te overleggen.