Ik ga dus sowieso morgenvroeg de verloskundige bellen.. Maar ben een beetje bang voor een langere nasleep dan ik had gehoopt.
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (0) 2 juli (0) 3 juli (0) 4 juli (0) 5 juli (0) 6 juli (0) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 juli (0) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d 13 juli (0) 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (0) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (9) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hoi dames Hier ook weer van de partij. Net terug van vakantie er even niet mee bezig geweest dat was wel lekker. Korte cylcus deze keer. Omdat er nog geen lijst is vanaf 16 juli heb ik mezelf op die dag bij gezet. hoop dat dit oké is Ik zie helaas ook weer terugkomende bekende namen
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (0) 2 juli (0) 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (0) 5 juli (0) 6 juli (0) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 juli (0) 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d 13 juli (0) 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (0) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (9) Wachtbankje: (1) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hi allemaal! Ik had vandaag mijn positieve ovulatie test. Toch wel grote verrassing nadat ik woensdag gehoord heb dat mijn AMH 0,11 is en we dus direct voor IVF gaan. Toch wilden we deze ronde nog benutten en als er een ovulatie is is er een kans zei de gyn. Extra complicerend is dat ik met een longontsteking in het ziekenhuis lig, toch is het vandaag gelukt, tijdens de lunch van de verpleging en ik lig (uiteraard) op een 1 persoonskamer. Gewoon ff het zuurstof wat omhoog gedraaid ging prima. Morgen nog een ronde en dan hebben we er toch 3 in dit window. Hopen maar.
Je moet uitgaan van de kortste cyclus in de laatste 6 maanden. Volgens mij moet je dan dag 9/10 beginnen. Ik ben op dag 6 begonnen verwachte ovulatie op CD10 maar bleek nu dus CD9 met positieve test op CD8 paarse CB. Dus heb er nu 3 gebruikt.
Oh wat balen dat je in het ziekenhuis ligt. Knap dat het is gelukt daar nu hopen dat het is gelukt. Beterschap nog even hopelijk mag je snel naar huis.
Oh wat onzeker allemaal, weet helemaal hoe je je voelt 2,5 jaar geleden n m.a. gehad. Heb je al gebeld?
Wat spannend allemaal. Ik snap dat het mentaal zwaar is. Jullie hebben al n hele weg afgelegd. Hopelijk mag jullie wens in vervulling gaan.
Pff ja die onzekerheid is echt verschrikkelijk, als het zoals ik verwacht mis is wil ik dat ook gewoon graag zo snel mogelijk zeker weten.. Vervelend dat jij helaas ook ervaring hebt.. Ik heb gistermiddag de verloskundige even gebeld en ze kan niet veel voor me doen. Ze vreest inderdaad dat het mis gaat als ze mijn verhaal zo hoort. Ze adviseert me om zodra ik 72 uur niet meer heb gebloed een nieuwe test te doen. Als deze positief is en ik geen nieuwe bloedingen krijg kunnen ze rond de 6 weken een echo doen.. Echo’s om andere redenen (zoals bevestigen dat m’n baarmoeder schoon is na een miskraam) doen ze niet meer.. Ik kan dus helaas niet veel anders doen dan wachten.. Heb tot begin vrijdagavond helderrood bloed gehad, en zaterdag alleen ‘s middags wat op het toilet. Gistermiddag alleen wat oud bloed bij afvegen. Vandaag nog minder, hooguit wat bruine afscheiding. Al zijn mijn menstruaties over het algemeen ook zeer licht. Al met al lijkt het erop dat ik woensdagochtend een nieuwe test kan doen, verloskundige belt me woensdag ook even.
Het voelt gewoon ongelofelijk dubbel. Aan de ene kant hoop ik dat de hel nog los barst en dat ik daarna een spierwitte test in handen heb om alles af te sluiten en met goede moed een nieuwe ronde in te gaan. Aan de andere kant heb ik nog de hoop dat het een onschuldige bloeding was (op het toilet wel veel maar geen stolsels en eigenlijk hooguit 1,5 dag echt gebloed) en dat er geen nieuwe bloedingen komen en dat de test van woensdag opgelopen is en ik met 6 weken een goede echo zal hebben. Al zal ik dan gelijk weer de angst krijgen dat de opgelopen test veroorzaakt wordt door restweefsel of een bbz en ik een slechte echo krijg en dat het lang duurt voordat ik deze ronde kan afsluiten.. Door al mijn onzekere en negatieve berichten in dit topic voel ik me ook gewoon echt een ongelofelijke negatieve zeur die de hele sfeer hier verpest.
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (0) 2 juli (0) 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (0) 5 juli (0) 6 juli (0) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 juli (0) Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d 13 juli (0) 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (0) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (10) Wachtbankje: (1) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Sorry, ik moest hier stiekem beetje om lachen maar wel rot dat je in ziekenhuis ligt, hopelijk mag je snel weer naar huis!
Ah nee meid, je verpest helemaal de sfeer niet! Daar zijn wij toch ook voor! Het is een hele rollercoaster zo, logisch dat je het even kwijt wilt! Dikke knuffel!
Haha erom lachen is prima toch. Ik heb nogal een medische voorgeschiedenis en je moet zelf de slingers op hangen en er het beste van maken het was niet de eerste en ook niet de laatste keer in een ziekenhuis. We hebben het nl vandaag weer gedaan.
♡NOD lijst 1 t/m 15 juli 2023♡ 1 juli (0) 2 juli (0) 3 juli (1) Kaas123 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 4 4 juli (0) 5 juli (0) 6 juli (0) Zonneschijn85 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 juli (0) Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 31 (Ronde 16 na BBZ) 1e ronde na laparoscopie. 8 juli (0) 9 juli (0) 10 juli (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 juli (0) 12 juli (2) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 8 na stilgeboren zoontje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui-d 13 juli (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 8 na miskraam 14 juli (2) Loes28 - 31 - 3e kindje - ronde 2 LittleMies - 27 - 2e kindje - ronde 2 (vmk ronde 1) 15 juli (0) Mamaen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 juli (1) Milyway7 - 36 jaar- 3e kindje - ronde 6 Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (1) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Heb mezelf maar weer eens op de lijst gezet. Zal wel weer niets worden maar een mens blijft toch hopen. Afgelopen maanden was mijn menstruatie plotseling een paar dagen vroeger dus ik weet niet zeker of de datum dit keer juist gaat zijn. Normaal rond de 13de alleszins.