Volgens de apps 14/15 dpo nu, maar dinsdagochtend negatief dus ik verwacht er niks meer van, maar vreemd is t wel. Ook steeds rommelende darmen. K kan toch niks anders doen dan afwachten
Vinden jullie dat ook het ergste van alles elke ronde? Het ongesteld worden en negatief testen is verdrietig maar dat wachten elke keer...op ei, dan op nod...echt dat vreselijke wachten..verschrikkelijk vind ik dat
En dan in de tussentijd al die kinderwagens, zwangere vrouwen, aankondigingen enz voorbij zien komen. RAMMEL RAMMEL.. Wachten duurt lang!
Zo vreselijk dit.. vandaag 14dpo en zou ook vandaag mijn NOD hebben. Nog niks, maar ik test ook negatief. Dus waarschijnlijk zal hij wel komen. Ik hoop heel ergens nog dat het een late innesteling is geweest en dat ik over een paar dagen nog een positieve test krijg... Dit is de 2e ronde pas voor ons, en de vorige keer was het gelijk raak. Helaas een vmk, maar ergens hoopten we natuurlijk dat het weer gelijk raak zou zijn. Maar ja, dat was ook wel een beetje naïef. We gaan het zien.
ik duim en hoop met je mee! Hier vandaag 8DPO. Al denk ik dat ik nu 9DPO ben, maarja. Ik ga er hier al vanuit dat het niet gelukt is. En dat terwijl de gemiddelde innesteling op 8/9 dpo is…. Maar ook hier, hoop ik natuurlijk dat mijn hoofd ernaast zit!
Ik duim met je mee! Ik ben altijd vrij laat met positief testen, meestal nod+2. Geen bloed geeft moed
Hier hetzelfde ergens tussen 7 en 9 dpo en maar mezelf gek maken. Lijkt wel of ik deze ronde nog ongeduldiger ben, en mijn lichaam lekker meedoet met de gekte
Shit. Een dag na NOD toch echt ongi geworden. Helaas. Veel succes meiden, hopen op heel veel mooie streepjes! ❤️
Ja dat vind ik het heftigste van alles. Wij doen een heel ziekenhuistraject, maar dat vind ik minder zwaar dan dat wachten steeds.
Ja ik ook hoor! Lijkt wel alsof de tijd dubbel zo langzaam gaat zodra de wens voor een babytje er weer is...
we zitten in hetzelfde schuitje, ik was dinsdagochtend 14 dpo en niks en negatieve test. Het is nu donderdag en nog altijd niet ongesteld...
Sorry meiden been t niet bij ga vanavond effe er voor zitten en bijlerzen de laatste schooldag en dubbele dienst voor lief en dan vakantie! Ik heb vandaag eindelijk m'n piek....bizar genoeg komen we op de zelfde data uit Vanochtend geklust en dan morgen avond weer want lief heeft de avond en nacht
Vandaag 11dpo en 3de dag bruinverlies, vanochtend een spierwitte test dus zal wel doorzetten waarschijnlijk, nog geen krampen