Hier ook een paar dagen afwezig geweest. Kindjes waren om de beurt ziek… hier heeft mijn angst dat het misgaat plaats gemaakt voor vreselijke misselijkheid die al in de nacht begint en aanhoud tot begin avond vanochtend voor het eerst echt overgegeven tot 2 keer aan toe meteen de huisarts gebeld gezien ik bekend ben met ernstige misselijkheid tot een week of 17 Meteen weer metocloperamide gekregen voor overdag en suprimal voor de nacht, zodat ik hopelijk niet misselijk wakker word
Kunnen we af en toe niet een korte recap/samenvatting maken van iedereen Want ik heb nu al een aantal keren teruggelezen maar kan het toch niet bijhouden Zoiets als: - Joylynn IUI, nu 6 dpo, krampen, vrees voor weer korte LF - Roosje positieve testen op 12 dpo?! - Kimb911007 11 dpo, negatieve test en bruinverlies al drie dagen - SjH ook nog geen menstruatie - Leonie1208 IUI natuurlijk wacht op ovu - Rouge ovupiek! - SarinaS zwanger! Hoezo heb ik dat gemist?! Gefeliciteerd! - Duckie08 ook gefeliciteerd! En af en toe die lijst erbij halen voor de NODs overzicht.
Volgens mij ben ik nu al zo'n 8 dpo..Had ik verkeerd geteld laatst.. Tenminste mijn app zegt dat eisprong 27 juni was. Dan zou ik nu 9 dpo zijn. Maar ik heb geen ovutest gedaan en mijn ei komt normaal tussen cd12 en 16 ergens dus ja. Geen idee. In vroegste geval ben ik nu 10 dpo en bij latere ei 6 dpo. Geen symptomen niks nada. Hoewel wel heel moe maar dat wijt ik aan andere dingen.
nee, mezelf voorgenomen om zaterdagochtend te testen, mocht 't dan nog nodig zijn... heb al een week rommelende darmen ook , geen idee of dat ermee te maken heeft
ik heb al een week last van borrelende darmen, maar verder voel ik me prima, ook geen voortekenen van dat ik ongesteld word... alleen dinsdag dus wel een spierwitte test terwijl ik bij mijn dochter ook die test had en ik een duidelijke streep had bij die termijn... dus ik wacht nog met weer testen... wel een heel rare week zo!
Hebben jullie ook dat je je ook gewoon niet kan voorstellen dat het raak kan zijn? Ik kan me niet voorstellen dat ik op gegeven moment niet ongesteld word en dan 2 streepjes zie op de test
Vanmorgen weer getest en er was geen streepje te zien… Vandaag is wel mijn NOD en nog geen ongesteldheid te bekennen.
Ja dat heb ik ook echt! Aan de ene kant denk ik, statisch gezien moet het nu toch een keer raak zijn maar aan de andere kant kan ik het me ook echt niet meer voorstellen.
Woehoee al een paar zwangeren! Vergeten we niet het lijstje te updaten? Volgens mij klopt daar niks meer van. Ik ben nu 8/9 dpo en sta er nuchter in, na 8 rondes ga ik er maar standaard vanuit dat het niet raak is Minder stressvol op die manier. Als t deze ronde weer niet raak is ga ik denk ik maar eens temperaturen.
Ahh ik zit ergens tussen Nunspeet en Nijkerk letterlijk aan t Veluwe meer ik kan bepaalde waterdieren vlakbij horen